преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ACE Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Голямо червено знаме от мен! Буквално е невъзможно да се свържете с тяхната поддръжка на клиенти, ако такава изобщо съществува. Няма чат на живо и имейл адресът за тяхната поддръжка дори не е валиден. Опитах от няколко различни сървъра и адресът support@acecasino.io не може да бъде намерен от нито един от тях. Освен това те нямат отговорни настройки за хазарт, които потребителят да променя сам. Трябва да преминете през тяхната поддръжка на клиенти за това, което е.... да, невъзможно.
Просто не играйте тук.
Huge red flag from me! It is literally impossible to contact their customer support, if one even exists at all. There is no live chat and the email address for their support is not even valid. I have tried from several different servers and the address support@acecasino.io can not be found by any of them. Also, they have no responsible gambling settings for the user to change themselves. You have to go through their customer support fir that which is.... yeah, impossible.
Simply do not play here.
Здравейте, причината, поради която се опитахте да се свържете с тяхната поддръжка на клиенти, е, че искате да зададете някакви ограничения или поради проблеми с игри, моля? Ако да, те наистина трябва да работят върху това...
Hello, the reason why you tried contact their customer support was that you wanted to set up any limits or because of gaming issues, please? If yes, they really need to work on it...
Конкретната причина в моя случай беше, че исках да задам ограничения, но не това е въпросът тук. Големият проблем е, че изобщо не можете да се свържете с поддръжката, независимо от проблема.
The specific reason in my case was because I wanted to set up limits but that's not the issue here. The big problem is that you can't contact support at all, no matter the issue.
Разбирам, просто исках да съм сигурен. Е, ние имаме същата информация в главния панел на това казино, така че изглежда, че не обръщат много внимание на някакво подобрение досега. Малко ми е любопитно, винаги ли използваш лимити, докато играеш?
I see, just wanted to be sure. Well, we have the same information in this casino's main panel, so it seems they do not pay much attention to any improvement so far. I'm a bit curious, do you always use limits while playing?
😀 Мисля, че сте просто разумен играч!
😀 I think you're just a reasonable player!
Хаха, веднага разбрах, че си швед. Както вече споменах в друга публикация, шведските играчи са предимно добре образовани по отношение на отговорен хазарт, лимити и т.н. Добра идея е да задавате своите лимити всеки път, когато започнете да играете в ново казино 👍
Haha, I immediately knew you're Swedish. As I already mentioned in another post, Swedish players are mostly well educated in terms of responsible gambling, limits etc. It's a good idea to set your limits everytime you start playing in a new casino 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.