преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 88cric Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
от наскоро подадената ви жалба виждам само, че печалбите ви са намалени и акаунтът е затворен.
Получихте ли някакво обяснение, чудя се?
Hello,
from your recently submitted complaint, I can only see that your winnings were reduced and the account closed.
Did you receive any explanation, I wonder?
Не, те само казаха, че имам няколко акаунта и когато попитах за подробностите за тези акаунти, те не предоставиха никакви, тъй като няма друг мой акаунт. Играх на техния уебсайт през последните 3 месеца, те дадоха малки тегления. Има и други момчета със същия проблем.
No they only said I am having multiple accounts and when I asked about the details of those accounts they didn’t provided any as there is no other account of mine.I was playing on their website for past 3 months they were giving small withdrawals. There are other guys having the same issue .
Е, приличното казино трябва да предостави на играчите обяснение и доказателство, особено в случай на обвинение за нарушаване на правила за няколко акаунта или същото домакинство.
Сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще поиска от казиното такова доказателство. Да видим какво ще успеем да получим.
Well, a decent casino should provide players with an explanation and proof, especially in case of multi-account or same household rule breach accusation.
I'm sure our complaint team will ask the casino for such a piece of evidence. Let's see what we'll be able to get.
Най-трудната част е да се свържа с тях, те нямат официална поща или номер за връзка и дори проверих с лиценза им, който също изглежда е фалшив
The most difficult part is to get in touch with them they don’t have any official mail or contact number and I even checked with their license that also seems to be fake
Здравейте,
Опитах се да се свържа с техния чат на живо и да намеря някакъв контакт, но страницата изглежда сякаш не работи 🙁.
Честно казано, дори нашият екип за репутация не успя да провери лиценза.
Да се надяваме на най-доброто...
Hello,
I tried to contact their live chat and get some contact but the page seems like it's not working 🙁.
Frankly, even our reputation team was not able to verify the license.
Let's hope for the best...
Това е, че те са уебсайтове за измами, с които е трудно да се свържете
That is is it they are fraud website they are hard to get in touch with them
Има начин да се свържете с тях, да направите акаунт на тяхната страница и да се свържете чрез WhatsApp чат или опция за обратно обаждане
There is a way to contact them , make a account on their page and contact through either WhatsApp chat or call back option
Е, ще видим дали екипът за жалби ще успее да се свърже.
Честно казано, това е ново казино, че репутацията му все още трябва да бъде доказана.
Well, we shall see if the complaint team manages to get in touch.
It's a fresh casino so frankly, its reputation has to be proven yet.
Познавам момчета, които са били измамени с повече от 10 lakhs inr
I know guys who have been cheated more than 10 lakhs inr
Е, той също може да се присъедини към нашия форум и да обсъди проблема си открито.
Колкото повече мнения, толкова по-добре за обществото.
Well, he can join our forum too and discuss his issue openly.
The more opinions the better for the community.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.