преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 777Crypto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Спечелих 41LTC в това казино преди около 2 месеца, през цялото това време получих 11 LTC от тях, хранят ме с обещания, че ще ми платят останалата част от сумата, но така и не платиха
I won 41LTC in this casino, about 2 months ago, during all this time I received 11 LTC from them, they feed me with promises that they will pay me the rest of the amount, but they never paid
Здравейте, казиното даде ли ви времева рамка кога трябва да ви бъде изплатен балансът или защо отнема толкова време? Общувате ли с тях през цялото време? Мисля, че ако са минали 2 месеца, би било разумно да подадете жалба, какво мислите?
Hi and did the casino give you a timeframe as to when you should be paid the balance, or why does it take so long ? Do you communicate with them all the time ? I think if it's been 2 months it would be wise to file a complaint, what do you think ?
Здравей Джаро, пуснах жалба преди месец в друг сайт, жалбата е отворена
Hi Jaro, I filed a complaint a month ago on another site, the complaint is open
Не дават рамка кога ще плащат, казват изчакайте
They do not give a framework when they will pay, they say wait
О, виждам. След толкова дълго време всъщност не съм изненадан, че не могат да ви дадат никаква рамка.
Обаче като ти отговорят веднъж на 3-4 дена, продължават да ти говорят едно и също нещо? Казиното каза ли ви някаква уместна причина защо отнема толкова време?
Oh, I see. After such a long time, I'm actually not surprised that they can't give you any framework.
However, when they answer once every 3-4 days, they just keep telling you the same thing ? Did the casino tell you any relevant reason why it takes so long ?
Здравейте, регистрирах се, пише, не е необходима проверка, просто попълнете данните в профила. Веднага след като спечелих 41 LTC, веднага беше необходима проверка. Проверката се извършва на 3 етапа, последователно до първия етап мина, не е възможно да кача снимки за втория етап. На първия етап ми поискаха паспорт, изпратих им го, не ми приеха паспорта, защото е на руски, а не на английски. обясни ситуацията, че живея в Русия и документите ни са на руски език. След дълги разговори паспортът беше приет и получих сумата от 11,6 Ltc. За да получа останалата сума, трябваше да мина през 3-ти етап на проверка. Изпратих банков документ, където бяха посочени потвържденията на адреса ми на пребиваване. Увериха ме, че веднага щом премина третия етап на проверка, парите ще ми бъдат изплатени. След няколко седмици, 3-та етапът на проверка беше завършен и ми беше казано, че в рамките на 48-72 часа ще получа печалба
Hi, I have registered, it is written, verification is not needed, just fill in the data in the profile.As soon as I won 41 LTC, verification was immediately needed.The verification takes place in 3 stages, in turn, until the first stage has passed, it is not possible to upload photos for the second stage.At the first stage they asked for a passport, I sent it to them, they did not accept my passport because it is in Russian and not in English.I explained the situation that I live in Russia , and our documents are in Russian.After long conversations, the passport was accepted, and the amount of 11.6 Ltc, I received.In order to get the remaining amount , I had to go through the 3rd stage of verification.I sent a bank document, where the confirmations of my residential address were indicated.I was assured as soon as I pass the third stage of verification , the money will be paid to me.After a couple of weeks, the 3rd stage of verification was completed, and I was told that within 48-72 hours I would receive a win
Не получих печалбите, казаха, че банковото извлечение вече не е подходящо за проверка. Нуждаете се от сметка за комунални услуги задължително на английски. Поискаха селфи с паспорт и изпратиха код с йероглифи, който трябваше да им изпратя .Изпратих им, след седмица пишат, че нищо не им е дошло. Изпратих го отново, минаха 2 седмици, те още проверяват всичко
I did not receive the winnings, they said that the bank statement was no longer suitable for verification.Need a utility bill necessarily in English.They asked for a selfie with a passport , and sent a code with hieroglyphs , which I had to send them.I sent it to them, a week later they write that nothing came to them.I sent it again, 2 weeks have passed, they are still checking everything
Малко грешно го написах. Проверка на 3 етапа. Първият етап е попълване на данните в профила, етап 2, паспортна снимка, етап 3 потвърждение на адреса
I spelled it a little wrong.Verification of 3 stages. The first stage is filling in the profile data, stage 2, passport photo, stage 3 address confirmation
Здравейте, виждам, че е едно и също нещо отново и отново, ако трябва да съм честен. Преминахте през 3 етапа на проверка и все още не успяхте да изтеглите останалите. Споменахте, че документът от банката вече не е подходящ. Казиното каза ли също защо е така? Също така намирам за доста странно, че са ви изпратили код с йероглифи и вие казвате, че сте го изпратили два пъти, докато казиното казва, че не са получили нищо. Сигурно е разочароващо да продължаваш да тичаш в кръг.
Освен това виждам, че чатът ви е изпратил само един отговор, в който се казва, че оттеглянето ви е в процес на преглед и оттогава не е писал нищо.
Мисля обаче, че чакаш твърде дълго. Знам, че сте споменали, че вече имате подадена жалба другаде, но ако искате да използвате нашите услуги, можете да го направите.
Твърдо вярвам, че ситуацията ви ще бъде решена и в крайна сметка ще получите останалото. Дръжте ни в течение, ако имате още новини. Ще чакам.
Hello, I see it's the same thing over and over again if I'm honest. You went through 3 stages of verification and still failed to withdraw the rest. You mentioned that the document from the bank was no longer suitable. Did the casino also say why this was the case ? I also find it quite strange that they sent you a code with hieroglyphics and you say you sent it twice while the casino says they didn't receive anything. It must be frustrating to keep running around in circles.
Also, I see that the chat has only sent you one reply saying that your withdrawal is under review and it hasn't written anything since.
However, I think you've been waiting too long. I know you mentioned that you already have a complaint filed elsewhere, but if you would like to use our services, you can do so.
I firmly believe that your situation will be resolved and you will eventually get the rest. Keep us updated if you have any more news. I will be waiting.
До средата на октомври те писаха и увериха плащането. След крайните срокове за плащане всички излязоха, казаха, че документът от банката не ги устройва, не назоваха причината. Кодът с йероглифи и моето селфи, получиха преди 2 седмици, миналата седмица писаха, че се разглеждат снимките, след това не отговориха.
Until mid-October, they wrote and assured of payment.After the deadlines for payment all came out, they said that the document from the bank did not suit them, they did not name the reason.The code with hieroglyphs, and my selfie, they received 2 weeks ago, last week they wrote that the photos were being considered, after that they did not respond.
Не разбирам как винаги може да има проблем с нещо. Според екранните снимки, след като всичко е наред и трябва да очаквате теглене, два дни по-късно те трябва да прегледат KYC отново, след това документите се потвърждават и след това същото нещо отново и отново. Струва ми се доста несправедливо, тъй като не е малко време. Надявам се жалбата ви да се удовлетвори в крайна сметка и да си получите парите. Ако това се случи, бих казал, че това е „Пирова победа", защото единственото нещо, което един играч може да каже след подобно преживяване, вероятно няма да е добро.
Ако е възможно, моля, дръжте ни в течение как се развива ситуацията. Късмет. ☘️
I don't understand how there can always be a problem with something. According to the screenshots, once everything is fine and you should expect a withdrawal, then two days later they have to look at the KYC again, then the documents are confirmed, and then the same thing again and again. It seems to me to be quite unfair, as it is not a short time. I hope your complaint will turn out well in the end and you will get your money. If that happens, I would say it's a "Pyrrhic victory" because the only thing a player can say after an experience like that is probably not going to be good.
If possible, please keep us updated on how the situation is going. Good luck. ☘️
Не са ми изплащали парите от месец! И това въпреки факта, че проверката приключи успешно!
They have not paid me my funds for a month! And this despite the fact that the verification was successfully completed!
Вони не виплачують мені мої кошти вже місяць! І це при тому що верифікація успішно завершена!
здравейте, спечелих 40LTC на 21 септември, след това в рамките на една седмица платиха 11.6LTC, след това първо започнаха да ме давят с проверка и да ме хранят с обещания, последният отговор от тях беше на 15 ноември. Подадох жалба в друг сайт, около средата на февруари, мениджърът отговори там и написа, че ще се заеме лично с проблема ми, в резултат на това проблемът не се придвижи напред, мениджърът спря да се свързва, държавата, от която се оплаквах , те го изключиха и няколко дни акаунтът ми беше блокиран обратно, мисля, че няма да получа остатъка от печалбите, това е измама
hi, I won 40LTC on September 21, then within a week they paid 11.6LTC, after that they first started to choke me with verification and feed me with promises, the last response from them was on November 15th. I filed a complaint on another site, around mid-February, the manager responded there and wrote that he would deal with my issue personally, as a result the issue did not move forward, the manager stopped contacting, the country from which I was complaining, they turned it off, and a few days my account was blocked back, I think I won’t get the rest of the winnings, it’s a scam
привет, я 21 сентября выиграл 40LTC, далее в течении недели выплатили 11,6LTC, после этого начали сначала душить верификацией, и кормить обещаниями, последний ответ от них был 15 ноября. У меня подана жалоба еще на другом сайте, примерно в середине февраля, из менеджер ответил там и написал что моим вопросом займется лично, по итогу вопрос не сдвинулся, менеджер перестал выходить на связь, страну из которой я регался, они отключили, а несколько дней назад заблокировали мой аккаунт, думаю что остаток выигрыша я не получу, кидалово
И всяка транзакция за теглене, която имат, идва с номер, първата през септември беше 423, пет месеца по-късно повторих тегленето, транзакцията беше номер 482, това са моите предположения, но за пет месеца се оказва, че 61 души са направили теглене заявки, които много малко, когато през октомври по някакъв начин ми отговориха, от информацията, която дадоха, те просто нямаха пари да платят, а акаунтът в Instagram беше закупен от тях.
And every withdrawal transaction they have comes with a number, the first one in September was 423, five months later I redid the withdrawal, the transaction was number 482, these are my guesses, but in five months it turns out that 61 people made withdrawal requests, which very little, when back in October they somehow answered me, from the information that they gave, they simply did not have the money to pay, and the account on Instagram was purchased from them.
И еще у них каждая транзакция при выводе идет с номером, первая в сентябре была 423, через пять месяцев я перепоставил вывод , транзакция была за номером 482, это мои догадки, но за пять месяцев получается у них запрос на вывод делали 61 человек, что очень мало, когда еще в октябре они мне кое как отвечали, из той инфы что они дали, у них просто не было денег что бы заплатить, да и аккаунт в инсте у них купленный.
Не са ми изплащали парите от месец! И това въпреки факта, че проверката приключи успешно!
They have not paid me my funds for a month! And this despite the fact that the verification was successfully completed!
Вони не виплачують мені мої кошти вже місяць! І це при тому що верифікація успішно завершена!
Здравейте, съжалявам да разбера, че не можете да получите парите си толкова дълго. От казиното обясниха ли ви защо им отне толкова време или не? Имали ли сте успешни тегления тук? Играхте ли с бонуса или не?
Освен това видях, че вече сте подали жалба и Михал сега ще се опита да се свърже с казиното, така че ще видим дали ще отговорят или не.
Сега трябва да го изчакаме.
Hi, I'm sorry to hear that you haven't been able to get your money for so long. Did the casino explain to you why it took them so long or not ? Have you had any successful withdrawals here ? Did you play with the bonus or not ?
Besides, I saw that you have already lodged a complaint and Michal will now try to contact the casino, so we'll see if they reply or not.
We have to wait now for it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.