ФорумКазина777Crypto Casino - обща дискусия

777Crypto Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от dmitry87
|
994 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 777Crypto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Спечелих 41LTC в това казино преди около 2 месеца, през цялото това време получих 11 LTC от тях, хранят ме с обещания, че ще ми платят останалата част от сумата, но така и не платиха

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 6 месеца

Здравейте, казиното даде ли ви времева рамка кога трябва да ви бъде изплатен балансът или защо отнема толкова време? Общувате ли с тях през цялото време? Мисля, че ако са минали 2 месеца, би било разумно да подадете жалба, какво мислите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро, пуснах жалба преди месец в друг сайт, жалбата е отворена

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не дават рамка кога ще плащат, казват изчакайте

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отговарят веднъж на 3-4 дни

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 6 месеца

О, виждам. След толкова дълго време всъщност не съм изненадан, че не могат да ви дадат никаква рамка.

Обаче като ти отговорят веднъж на 3-4 дена, продължават да ти говорят едно и също нещо? Казиното каза ли ви някаква уместна причина защо отнема толкова време?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, регистрирах се, пише, не е необходима проверка, просто попълнете данните в профила. Веднага след като спечелих 41 LTC, веднага беше необходима проверка. Проверката се извършва на 3 етапа, последователно до първия етап мина, не е възможно да кача снимки за втория етап. На първия етап ми поискаха паспорт, изпратих им го, не ми приеха паспорта, защото е на руски, а не на английски. обясни ситуацията, че живея в Русия и документите ни са на руски език. След дълги разговори паспортът беше приет и получих сумата от 11,6 Ltc. За да получа останалата сума, трябваше да мина през 3-ти етап на проверка. Изпратих банков документ, където бяха посочени потвържденията на адреса ми на пребиваване. Увериха ме, че веднага щом премина третия етап на проверка, парите ще ми бъдат изплатени. След няколко седмици, 3-та етапът на проверка беше завършен и ми беше казано, че в рамките на 48-72 часа ще получа печалба

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не получих печалбите, казаха, че банковото извлечение вече не е подходящо за проверка. Нуждаете се от сметка за комунални услуги задължително на английски. Поискаха селфи с паспорт и изпратиха код с йероглифи, който трябваше да им изпратя .Изпратих им, след седмица пишат, че нищо не им е дошло. Изпратих го отново, минаха 2 седмици, те още проверяват всичко

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Цялата тази ситуация продължава 2 месеца, оплакването в друг сайт непрекъснато се удължава

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Малко грешно го написах. Проверка на 3 етапа. Първият етап е попълване на данните в профила, етап 2, паспортна снимка, етап 3 потвърждение на адреса filefile

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefile

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че е едно и също нещо отново и отново, ако трябва да съм честен. Преминахте през 3 етапа на проверка и все още не успяхте да изтеглите останалите. Споменахте, че документът от банката вече не е подходящ. Казиното каза ли също защо е така? Също така намирам за доста странно, че са ви изпратили код с йероглифи и вие казвате, че сте го изпратили два пъти, докато казиното казва, че не са получили нищо. Сигурно е разочароващо да продължаваш да тичаш в кръг.

Освен това виждам, че чатът ви е изпратил само един отговор, в който се казва, че оттеглянето ви е в процес на преглед и оттогава не е писал нищо.

Мисля обаче, че чакаш твърде дълго. Знам, че сте споменали, че вече имате подадена жалба другаде, но ако искате да използвате нашите услуги, можете да го направите.

Твърдо вярвам, че ситуацията ви ще бъде решена и в крайна сметка ще получите останалото. Дръжте ни в течение, ако имате още новини. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefilefilefilefile До средата на октомври те писаха и увериха плащането. След крайните срокове за плащане всички излязоха, казаха, че документът от банката не ги устройва, не назоваха причината. Кодът с йероглифи и моето селфи, получиха преди 2 седмици, миналата седмица писаха, че се разглеждат снимките, след това не отговориха.

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 6 месеца

Не разбирам как винаги може да има проблем с нещо. Според екранните снимки, след като всичко е наред и трябва да очаквате теглене, два дни по-късно те трябва да прегледат KYC отново, след това документите се потвърждават и след това същото нещо отново и отново. Струва ми се доста несправедливо, тъй като не е малко време. Надявам се жалбата ви да се удовлетвори в крайна сметка и да си получите парите. Ако това се случи, бих казал, че това е „Пирова победа", защото единственото нещо, което един играч може да каже след подобно преживяване, вероятно няма да е добро.

Ако е възможно, моля, дръжте ни в течение как се развива ситуацията. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не са ми изплащали парите от месец! И това въпреки факта, че проверката приключи успешно!

Автоматичен превод:
xray200
преди 2 месеца

здравейте, спечелих 40LTC на 21 септември, след това в рамките на една седмица платиха 11.6LTC, след това първо започнаха да ме давят с проверка и да ме хранят с обещания, последният отговор от тях беше на 15 ноември. Подадох жалба в друг сайт, около средата на февруари, мениджърът отговори там и написа, че ще се заеме лично с проблема ми, в резултат на това проблемът не се придвижи напред, мениджърът спря да се свързва, държавата, от която се оплаквах , те го изключиха и няколко дни акаунтът ми беше блокиран обратно, мисля, че няма да получа остатъка от печалбите, това е измама

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И всяка транзакция за теглене, която имат, идва с номер, първата през септември беше 423, пет месеца по-късно повторих тегленето, транзакцията беше номер 482, това са моите предположения, но за пет месеца се оказва, че 61 души са направили теглене заявки, които много малко, когато през октомври по някакъв начин ми отговориха, от информацията, която дадоха, те просто нямаха пари да платят, а акаунтът в Instagram беше закупен от тях.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не са ми изплащали парите от месец! И това въпреки факта, че проверката приключи успешно!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, съжалявам да разбера, че не можете да получите парите си толкова дълго. От казиното обясниха ли ви защо им отне толкова време или не? Имали ли сте успешни тегления тук? Играхте ли с бонуса или не?

Освен това видях, че вече сте подали жалба и Михал сега ще се опита да се свърже с казиното, така че ще видим дали ще отговорят или не.

Сега трябва да го изчакаме.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини