преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 777 казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах £200 и получих £200 бонус. По средата на използването му акаунтът ми беше заключен, изпратих документите, но не чух нищо обратно.
I deposited £200 and received a £200 bonus. Midway through using it my account was locked, I sent the documents but I've not heard anything back.
Здравейте,
искахте ли някакво теглене, моля? Ако е така, това може да задейства процеса на проверка и акаунтът може да бъде блокиран в тази ситуация.
Ако процесът на проверка тече, бих му дал поне няколко дни. Може да отнеме време.
Съвсем сигурен съм, че трябва да бъдете информирани за всичко това от поддръжката на казиното.
Получихте ли информация досега?
Hello,
have you asked for any withdrawal, please? If so it could trigger the verification process and the account may be blocked in this situation.
If the verification process is running, I'd give it a few days at least. It could be time-consuming.
I'm quite sure you should be informed about all of this by the casino support, however.
Have you received any information so far?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.