ФорумКазина56PG Casino - обща дискусия

56PG Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от Radka
|
1307 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 56PG Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Тази платформа наистина е измамна, защото имам същия проблем повече от 3 месеца, направих депозит и спечелих в платформата, но не ми платиха, а само автоматично изпращат съобщения за правителствена проверка. И ние трябва да чакаме

Автоматичен превод:
danielbispojl
преди 7 месеца

здрасти

Съжалявам за вашата ситуация.

Да, изглежда наистина разочароващо, когато е така. Знаете ли, че можете да подадете жалба в нашия уебсайт? Предлагам ви да изпратите такъв тук , за да можем да се опитаме да ви помогнем! Виждам, че това казино има нисък индекс на безопасност , който също можете да проверите тук. Трябва да кажа, че това не е много добър знак, но ние ще се опитаме да ви помогнем. Въпреки това е по-трудно, когато казината имат нисък SI и притежават фалшиви лицензианти.

Какво мислиш? Кажи ми!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Уау, регистрирах се на платформата 56PG и депозирах 66R$ и поисках чанта от 180 и минаха два дни и все още е в ход и нищо не влиза в акаунта ми. Изпращам съобщение в чата и това, което ми изпращате, е просто електронно съобщение и никога не отговаряйте на въпросите ми и сега какво да правя 🤔

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
cardoso26
преди 6 месеца

Хей, от това, което видях, казиното не изглежда най-добре. Виждали ли сте неговия индекс на безопасност ?

Що се отнася до тегленето, ние даваме на казината 14 дни да го решат и виждам, че тепърва започвате, така че не бих бил негативен веднага. Потвърдихте ли акаунта в казиното? Когато ви изпратят отговор, какво казват?

Определено бих препоръчал да бъдете търпеливи и да не се страхувате, може би казиното просто се нуждае от малко време.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Добър ден, те не отговарят в чата, те само изпращат автоматично съобщение и това е всичко, никой не предоставя поддръжка. file просто го изпратете и е готово

Автоматичен превод:
cardoso26
преди 6 месеца

Е, това вероятно не е най-добрият отговор, който едно казино може да ви даде и със сигурност не, ако продължават да ви казват едно и също нещо отново и отново. Верифицирахте ли вече акаунта си тук?

Ако продължава, нашият екип ще се опита да ви помогне, ако се стигне до етапа, в който трябва да подадете жалба.

Моля, дръжте ме в течение.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини