преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 32Red Casino UK - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Правилно ли разбирам, че сте спечелили турнира, след това сте изтеглили парите от сметката си и сега казиното иска парите обратно?🤷♀️
Съжалявам, но това ми се струва наистина странно.
Видях, че сте подали жалба тук с нашия екип, така че нямам търпение да видя какво ще се случи с този случай. Сигурен съм, че те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат.
Просто, моля, останете на място и скоро ще получите известие какво ще се случи по-нататък. Дръжте ни в течение за всякакви актуализации, моля.
Hello. Do I understand correctly that you have won the tournament, then withdrawn the money from your account, and now the casino wants the money back?🤷♀️
Sorry, but this seems really strange to me.
I have seen that you submitted a complaint here with our team, so I'm eager to see what will happen with this case. I am sure that they will do everything possible to help you out.
Just please stay put, and soon you will get notified about what will happen next. Keep us informed about any updates, please.
Така че всички пари от турнира и £182, които спечелихте напоследък, все още са в сметката на казиното, нали? Защо не сте изтеглили парите от турнира досега, ако нямате нищо против да попитам?🤔
Не се притеснявайте, ние ще бъдем тук и ще чакаме вашия отговор.
So all the money from the tournament and the £182 you've won lately is still in the casino's account, right? How come that you haven't withdrawn the tournament money by now, if you don't mind me asking?🤔
Do not worry, we'll be here waiting for your reply.
Цялата тази ситуация ми изглежда доста объркана, честно казано. Постъпихте правилно като подадохте жалба и съм сигурен, че нашият екип ще разгледа по-задълбочено този проблем. Те ще направят всичко възможно, за да го разрешат и се надяваме скоро казиното да обясни какво стои зад всичко това.
Засега, моля, опитайте се да останете търпеливи и не депозирайте пари в казиното. Наистина искам да видя резултата от това.
Моля, изпратете се с актуализации.
This whole situation looks pretty messy to me, to tell you the truth. You have done the right thing to submit a complaint and I am sure that our team will look deeper into this issue. They will do everything possible to get it solved, and hopefully soon the casino will explain what is behind all this.
For now, please, try to stay patient and do not deposit any money to the casino. I really want to see the outcome of this.
Come forward with any updates, please.
Хей. Никакъв проблем. Надявам се скоро да имаме добри новини. Бъдете търпеливи, моля.🙏
Случайно получавали ли сте актуализации от казиното?
Hey. No problem at all. I hope we'll have some good news soon. Stay patient, please.🙏
Have you gotten any updates from the casino, by any chance?
Аз самият съм голям фен на Paypal. Защо обаче си мислите, че ще го премахнат от методите на плащане? Надявам се да остане.🙂
Винаги се радвам да помогна, без притеснения.
I am a big fan of Paypal my self. Why would you think that they will remove it from the payment methods, though? I hope it will stay.🙂
I'm always glad to help, no worries.
Благодаря ти, че се обърна към мен. Сега трябва да изчакаме, за да видим дали казиното ще обясни цялата ситуация на Адам във вашата жалба и се надяваме скоро да има най-доброто решение за вашия случай. Просто трябва да сте по-търпеливи, тъй като таймерът е настроен, както можете да видите в жалбата си.
Thank you for getting back to me. We now need to wait to see if the casino will explain the whole situation to Adam in your complaint, and hopefully there will be the best resolution to your case soon. You just need to be more patient as the timer is set, as you can see in your complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.