преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 32Red Casino UK - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Миналата година играх турнир, спечелих 2000£ (мислех), след като 2 месеца по-късно те казаха, че е технически проблем, искат парите обратно, дори отидоха в акаунта ми, за да си ги върнат. Свързах се с тях и им казах, че мисля, че съм го спечелил в турнира, те ми се обадиха и ми казаха, че трябва да платя 1500£ обратно вместо £2000. Сега месец по-късно спечелих £182,00, те отказват да ми платят и ми писаха, че ще ги вземат от баланса, който притежавам. Свързах се с тях и им казах, че искрено вярвам, че съм спечелил тези пари, не знам какво мога да направя, можете ли да помогнете, моля. Аз съм с увреждания, на 70 години ще полудея, моля, можете ли да ми дадете съвет, моля
Last year I played tournament won 2000£ (i thought)than 2 month later they said it was a technical problem, they want the money back , they even gone to my account to reclaim it. i contacted them told them i thought I won it in the Tournament, they phoned me and told me I have to pay 1500£ back insted of the £2000. Now month later I won £182.00 they refuse to pay me and written to me they will take it of the balance I own them. I have contacted them and told them it was my honest believe that I have won this money, I do not know what I can do , can you help please.I am disabled , 70 years old going crazy,please can you give me advice please
Здравейте. Правилно ли разбирам, че сте спечелили турнира, след това сте изтеглили парите от сметката си и сега казиното иска парите обратно?🤷♀️
Съжалявам, но това ми се струва наистина странно.
Видях, че сте подали жалба тук с нашия екип, така че нямам търпение да видя какво ще се случи с този случай. Сигурен съм, че те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат.
Просто, моля, останете на място и скоро ще получите известие какво ще се случи по-нататък. Дръжте ни в течение за всякакви актуализации, моля.
Hello. Do I understand correctly that you have won the tournament, then withdrawn the money from your account, and now the casino wants the money back?🤷♀️
Sorry, but this seems really strange to me.
I have seen that you submitted a complaint here with our team, so I'm eager to see what will happen with this case. I am sure that they will do everything possible to help you out.
Just please stay put, and soon you will get notified about what will happen next. Keep us informed about any updates, please.
Добро утро Роми
Не съм го изтеглил, те го поставиха в акаунта ми,
Сега трябва да отида до болницата, скоро ще се върна, ще се свържа отново, добре
Бъдете в безопасност там и ви благодаря, че написахте съобщението си,
за разбирането
Good morning Romi
I did not withdrawn it, they put it into my Account,
Have to go to Hosptal now soon I be back will get in touch , again ok
Stay safe out there, and thank you for writting ur messege,
Regards
Така че всички пари от турнира и £182, които спечелихте напоследък, все още са в сметката на казиното, нали? Защо не сте изтеглили парите от турнира досега, ако нямате нищо против да попитам?🤔
Не се притеснявайте, ние ще бъдем тук и ще чакаме вашия отговор.
So all the money from the tournament and the £182 you've won lately is still in the casino's account, right? How come that you haven't withdrawn the tournament money by now, if you don't mind me asking?🤔
Do not worry, we'll be here waiting for your reply.
Здравей Роми
Не, вече съм дал парите, преведени от тях в моята банка, миналата 2023 г.
£182. Спечелих тази година миналата седмица, което те задържаха от мен, тъй като казах, че им дължа £2000, които са вложили в моята банка и не трябва да влизат в нея, тъй като беше техническа грешка от тяхна страна
Hi Romi
No, i hav already givren the Money by them transfered into my Bank,last year 2023
the £182. I won this year last week, which they with holding from me as the said I owe them the £2000 they put into my Bank and it should not get into it as it was a technical fauld from their side
Цялата тази ситуация ми изглежда доста объркана, честно казано. Постъпихте правилно като подадохте жалба и съм сигурен, че нашият екип ще разгледа по-задълбочено този проблем. Те ще направят всичко възможно, за да го разрешат и се надяваме скоро казиното да обясни какво стои зад всичко това.
Засега, моля, опитайте се да останете търпеливи и не депозирайте пари в казиното. Наистина искам да видя резултата от това.
Моля, изпратете се с актуализации.
This whole situation looks pretty messy to me, to tell you the truth. You have done the right thing to submit a complaint and I am sure that our team will look deeper into this issue. They will do everything possible to get it solved, and hopefully soon the casino will explain what is behind all this.
For now, please, try to stay patient and do not deposit any money to the casino. I really want to see the outcome of this.
Come forward with any updates, please.
Здравей Роми.
Благодаря ви за отговора, съжалявам, че отне толкова време, след като болницата винаги изчерпва. да, искам да го направя, вярвам на GURU и чакам
за разбирането
Амбър57
Hi Romi.
Thank you for your Reply , sorry took so long after Hospital always exhaust . yes , i want do it , I trust GURU and wait
Regards
Amber57
ЗДРАВЕЙТЕ, НЕ Е КАЗИНОТО, КОЕТО ИМАМ ПРОБЛЕМ, А ТЕХНИЧЕСКАТА ОРГАНИЗАЦИЯ ЗА ЗАПЛАЩАНЕ, СИГУРНО ИМА МНОГО ИГРИ И КОНКУРЕНЦИЯ В НЕГО. ПОЖЕЛАВАМ ТИ КЪСМЕТ
HI, ITS NOT THE CASINO I HAVE A ISSUE, ITS THE TECH PAY ORGANISATION, SURE ITS LOTS OF GAMES AND COMPETITION ON IT . WISH YOU GOOD LUCK
Здравей Роми.
Благодаря ви за отговора, съжалявам, че отне толкова време, след като болницата винаги изчерпва. да, искам да го направя, вярвам на GURU и чакам
за разбирането
Амбър57
Hi Romi.
Thank you for your Reply , sorry took so long after Hospital always exhaust . yes , i want do it , I trust GURU and wait
Regards
Amber57
Хей. Никакъв проблем. Надявам се скоро да имаме добри новини. Бъдете търпеливи, моля.🙏
Случайно получавали ли сте актуализации от казиното?
Hey. No problem at all. I hope we'll have some good news soon. Stay patient, please.🙏
Have you gotten any updates from the casino, by any chance?
те само ми изпращат покани за нова игра нови банкови идеи
they only sending me invites for ,new game new banking ideas
Така че, ако те нямат Paypal като опция, какво бихте избрали да изтеглите парите?
So if they do not have Paypal as an option, what would you choose to withdraw the money?
Здравей Роми
Jackpotjoy, който играя на него от 20 години, все още приема Paypal, ще отнеме време, докато го откажат всички казина, за да изтеглят Paypal от акаунта си, също така има netteller/
Актуализациите са само покани за игра, дори и безплатно, но по-скоро имайте Bankerscheque, отколкото - веднъж ухапан, никой не вярва отново
Приятен ден и много ви благодаря, опитвайки се да ми помогнете
за разбирането
Hi Romi
The Jackpotjoy I play on it for 20 years is still accepting Paypal, it will take time to get it refused by all the Casinos to , withdraw Paypal from their account, also there is nettelller/
The updates are only invites to play, even for free,But rather Have a Bankerscheque than -once bitten none trust again
Have a good Day and thank you so much trying to help me
Regards
Аз самият съм голям фен на Paypal. Защо обаче си мислите, че ще го премахнат от методите на плащане? Надявам се да остане.🙂
Винаги се радвам да помогна, без притеснения.
I am a big fan of Paypal my self. Why would you think that they will remove it from the payment methods, though? I hope it will stay.🙂
I'm always glad to help, no worries.
ЗДРАВЕЙ РОМИ
ТОКУ-ЩО НАПИСАНО НА АДАМ ИМ КАЗАХ ТОЧНАТА ДАТА, КОГАТО ВЛЕЗЕ В МОЯ АКАУНТ.
ТОВА, КОЕТО МЕ НАКАРА ДА МИСЛЯ, Е ВСИЧКИ ПЕЧАЛБИ, КОИТО ПРЕДИ ВСИЧКИ ОТИДОХА В МОЯ PAYPAL АКАУНТ, С ИМЕТО НА КАЗИНОТО И НОМЕР ЗА СИГУРНОСТ
НО ТАЗИ ТРАНЗАКЦИЯ ОТМИНА В МОЯТА БАНКОВА СМЕТКА БЕЗ ИМЕ НА КАЗИНО ИТО СИГУРЕН НОМЕР НЕЧЕТНО
HI ROMI
JUST WRITTEN TO ADAM TOLD THEM THE EXACT DATE , WHEN IT GONE INTO MY ACCOUNT.
WHAT MADE ME THINK , IS ALL WINNING I HAD BEFORE ALL GONE TO MY PAYPAL ACCOUNT, WITH THE NAME OF THE CASINO AND SECURITY NUMBER
BUT THIS TRANSACTION GONE INTO MY BANKACCOUNT NO CASINO NAME NOR SECURITY NUMBER ODD
СЪЩО ТОГО, PAYPAL Е НАЙ-ДОБРАТА СИГУРНОСТ ЗА ПАЗАРУВАНЕ, ХАЗАРТ И ИСТИНСКА СИГУРНОСТ, ТАКА ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА ВЪЗДУШИ ГРЕШКИ, СЪЩО ТО ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ ПО ИМЕЙЛ, АКО ПОЛУЧА ПАРИ, СИГУРНОСТТА Е ОТЛИЧНА O, ТЪЙ КАТО НЕ МОЖЕТЕ ДА РАЗБЕРЕТЕ ЗАЩО ЩЕ БЪДЕ ПРЕМАХНАТО ОТ CAS INOS
ЗА РАЗБИРАНЕТО
ALSO , PAYPAL IS THE BEST SECURITY ONLINE FOR SHOPPING , GAMBLING AND REAL SECURE SOO NONE MISTAKES CAN OCCURE , ALSO GET CONTACTED BY EMAIL IF I GOT MONEY PAYED IN THEIR SECURITY IS EXELENT O AS U CAN NOT UNDERSTAND WHY IT WILL BE REMOVED FROM CASINOS
REGARDS
Благодаря ти, че се обърна към мен. Сега трябва да изчакаме, за да видим дали казиното ще обясни цялата ситуация на Адам във вашата жалба и се надяваме скоро да има най-доброто решение за вашия случай. Просто трябва да сте по-търпеливи, тъй като таймерът е настроен, както можете да видите в жалбата си.
Thank you for getting back to me. We now need to wait to see if the casino will explain the whole situation to Adam in your complaint, and hopefully there will be the best resolution to your case soon. You just need to be more patient as the timer is set, as you can see in your complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.