преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 321CryptoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро
Надявам се, че си добре
Имах проблем с 321cryptocasino.com. Търсих най -доброто крипто казино и открих във вашия сайт 321cryptocasino с добра репутация и с изключение на играчите от Великобритания. Ами регистрирах сметка при тях и депозирам два пъти. Поставих моя телефонен номер в британски адрес и т.н .. всичко беше наред до вчера, не можах да вляза в акаунта си, който uk не позволи да влезе или се регистрира. Свързах се с обслужването на клиенти и обясних всичко, но те отказват да ми върнат депозитите. Те не са разрешени на клиент от Великобритания за повече от месеци, но във вашия уебсайт пише, че са с изключение на плейъри от Великобритания. Можете ли да се свържете с тях или да ми помогнете с възстановяването на сумата. Моето потребителско име Erhan88
С Най-Добри Пожелания
Ерхан Сучин
Good morning
Hope you are well
I have had issue with 321cryptocasino.com. I searched best crypto casino and find in your site 321cryptocasino with good reputation and except uk players. Well I registered account with them and deposits twice. I have put my uk address phone number etc.. everything was OK until yesterday, I couldn't login to my account which uk not allowed to login or registered. I have contacted customer service and explain everything but they are refusing to paying me my deposits back. They are not allowed uk customer for over months but in your website says they are except uk players. Can you please contact them or help me with my refund. My username Erhan88
Best Regards
Erhan Sucin
Здравейте, съжалявам да чуя това. По отношение на страните с ограничен достъп - ние винаги използваме информацията, която намираме на уебсайта на казиното. Ние актуализираме нашия преглед всяка година, но е много възможно те да актуализират своите условия, но оттогава не сме актуализирали прегледа. Виждам, че последната актуализация е направена през декември 2020 г.
Както и да е, предлагам ви да подадете жалба по този въпрос. Можете да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create
Hi, I'm sorry to hear that. Regarding the restricted countries - we always use the information that we find on the casino's website. We update our review every year, but it's highly possible that they updated their terms and conditions, but we didn't update the review since then. I can see the last update was done in December 2020.
Anyway, I suggest you to submit a complaint regarding this. You can do it here: https://casino.guru/complaints/create
Здравей Даниел
Надявам се, че си добре
Вече подадох официална жалба по този въпрос.
С Най-Добри Пожелания
Ерхан Сучин
Hi Daniel
Hope you are well
I already made official complaint regarding this.
Best Regards
Erhan Sucin
Добре, надявам се да успеем да помогнем 🙂
Alright, I hope we'll be able to help 🙂
Не мога да вляза и попитах отдела за обслужване на клиенти дали имам акаунт в казиното и те не отговарят и пише, че трябва да платите, ако не влезете.
Дори вече не съм сигурен дали имам акаунт.
Казиното все още ли е отворено?
Can't log in and I asked customer service if I have an account at the casino and they don't answer and it says you have to pay if you don't log in.
I'm not even sure if I have an account anymore.
Is the casino still open?
Man kann sich nicht einloggen, und ich habe den Kundendienst gefragt ob ich einen Account bei dem Casino habe, und der antwortet nicht, und es steht dass man da bezahlen muss wenn man sich nicht einloggt.
Ich bin mir gar nicht mehr sicher ob ich einen Account habe.
Ist das Casino noch offen?
Сайтът работи за мен. Определено не трябва да плащате нищо, ако не влезете в казино. Имате ли все още баланс в казиното?
The website works for me. You definitely don't have to pay anything if you don't log in to a casino. Do you still have some balance in the casino?
Здравейте, мисля, че се регистрирах...
Но трябва ли да плащам нещо, ако съм се регистрирал, но не съм влязъл.
И никога нищо не е плащал!
Знаеш ли това?
Hello, I think I registered...
But do I have to pay anything if I have registered but not logged in.
And never paid anything!
Do you know that?
Hallo, ich denke dass ich mich registriert habe...
Aber muss ich etwas bezahlen, wenn ich mich registriert habe, aber nicht eingeloggt bin.
Und nie etwas eingezahlt habe!
Weißt du das?
Здравей.
Не бих казал, че трябва да депозирате, защото сте се регистрирали в казиното. Просто си отбележете, за да сте сигурни, че няма да създавате няколко акаунта в бъдеще, когато сте готови да депозирате.🙏
Ако обаче пропусна темата, уведомете ме.
Hello there.
I wouldn't say you must deposit because you registered in the casino. Just make a note to make sure you will not create multiple accounts in the future when you're ready to deposit.🙏
If I miss the point, however, let me know.
Исках да знам дали трябва да платите нещо, ако не влезете.
Защото пише: Спящите сметки трябва да платят нещо.
I wanted to know if you have to pay anything if you don't log in.
Because it says: The dormant accounts have to pay something.
Ich wollte wissen ob man was bezahlen muss, wenn man sich nicht einloggt.
Weil da steht: Das ruhende Konten etwas bezahlen müssen.
Поддръжката не отговаря и не съм сигурен дали съм създал акаунт.
Support doesn't answer and I'm not sure if I created an account.
Der Support antwortet nicht und ich weiß nicht mehr genau, ob ich einen Account angelegt habe.
Исках да знам дали трябва да платите нещо, ако не влезете.
Защото пише: Спящите сметки трябва да платят нещо.
I wanted to know if you have to pay anything if you don't log in.
Because it says: The dormant accounts have to pay something.
Ich wollte wissen ob man was bezahlen muss, wenn man sich nicht einloggt.
Weil da steht: Das ruhende Konten etwas bezahlen müssen.
Сега разбирам притеснението ви!
И така, става дума за предупреждението, то казва: „Това казино приспада целия баланс (или много голяма редовна такса за неактивен акаунт) от акаунти на играчи, които са били неактивни за определен период от време (12 до 18 месеца)."
Тъй като все още не сте депозирали в казиното, това правило не важи за вас, защото НЯМА активен баланс във вашата казино сметка. не се притеснявай
Това правило се отнася само за играчи със спящи акаунти с активен баланс.
По принцип, за да избегнете това, трябва винаги да спирате да играете в казиното, когато всичко е изтеглено или загубено, за да избегнете такси. Сега по-добре ли е? 🙂
Now I understand your concern!
So, it's about the warning, well it says: "This casino deducts the entire balance (or a very large regular dormant account fee) from player accounts that have been inactive for a certain period of time (12 to 18 months)."
Since you have not deposited in the casino yet, this rule does not apply to you, because there is NO active balance in your casino account. Don't worry.
This rule only concerns players with dormant accounts with an active balance.
Basically, to avoid that you should always stop playing in the casino when all has been withdrawn or lost to avoid fees. Is it better now? 🙂
За да се уверя, ще проверя имейл кутията ви, за да намеря имейла за потвърждение. След като е там, казвайки нещо като „вече сте регистрирани или добре дошли", бих казал, че процесът е завършен.
Ако не сте сигурни, уведомете ме.
To make sure, I would check your email box to find the confirmation email. Once it's there, saying something like "you are now registered or welcome" I'd say the process was completed.
If you're unsure, let me know.
Вече не мога да намеря имейл, но потребителското ми име е xMichaelx и се опитах да вляза, но не мога да вляза и с нова парола.
I can't find an e-mail anymore, but my username is xMichaelx and I've tried logging in, but I can't log in with a new password either.
Ich finde keine E_Mail nicht mehr aber mein Nutzername ist xMichaelx und ich habe es probiert mich einzuloggen, aber auch mit einem neuen Passwort kann ich mich nicht mehr einloggen.
Със сигурност не съм депозирал нищо там, не се притеснявайте повече
Толкова съм благодарен, че ми помогнахте.
I certainly didn't deposit anything there, don't worry anymore
I am so thankful that you helped me.
Ich habe da sicherlich nichts eingezahlt, mache mir keine Sorgen mehr
Ich bin so dankbar, dass Sie mir geholfen haben.
Страхотно, така че няма за какво да се притеснявате, бих казал. 🙂
Радвам се да помогна!
Ако някога отново се затрудните, елате тук и попитайте✨
Great, so there is nothing to be concerned about, I'd say. 🙂
Happy to help!
If you ever struggle again, come here and ask✨
Здравей Радка! Изтриха напълно акаунта ми, трябва ли да плащам нещо?
Hello Radka! They have completely deleted my account, do I have to pay anything?
Hallo Radka! Die haben mein Konto komplett gelöscht, muss ich etwas bezahlen?
Здравей!
Предполагам, че ситуацията е все същата, нали? Ако никога не сте правили депозит и акаунтът е бил изтрит, не бих се притеснявал. 🙂
Мога ли да знам какво ви притеснява толкова? Може би все пак мога да бъда по-полезен.
Hello there!
I guess the situation is still the same, isn't it? If you have never made a deposit and the account has been deleted, I wouldn't worry. 🙂
May I know what makes you so concerned? Maybe I can be more helpful after all.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.