ФорумКазина321CryptoCasino - обща дискусия

321CryptoCasino - обща дискусия

преди 3 години от Erhan88
|
6040 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 321CryptoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Добро утро

Надявам се, че си добре

Имах проблем с 321cryptocasino.com. Търсих най -доброто крипто казино и открих във вашия сайт 321cryptocasino с добра репутация и с изключение на играчите от Великобритания. Ами регистрирах сметка при тях и депозирам два пъти. Поставих моя телефонен номер в британски адрес и т.н .. всичко беше наред до вчера, не можах да вляза в акаунта си, който uk не позволи да влезе или се регистрира. Свързах се с обслужването на клиенти и обясних всичко, но те отказват да ми върнат депозитите. Те не са разрешени на клиент от Великобритания за повече от месеци, но във вашия уебсайт пише, че са с изключение на плейъри от Великобритания. Можете ли да се свържете с тях или да ми помогнете с възстановяването на сумата. Моето потребителско име Erhan88

С Най-Добри Пожелания

Ерхан Сучин file

Автоматичен превод:
Erhan88
преди 3 години

Здравейте, съжалявам да чуя това. По отношение на страните с ограничен достъп - ние винаги използваме информацията, която намираме на уебсайта на казиното. Ние актуализираме нашия преглед всяка година, но е много възможно те да актуализират своите условия, но оттогава не сме актуализирали прегледа. Виждам, че последната актуализация е направена през декември 2020 г.

Както и да е, предлагам ви да подадете жалба по този въпрос. Можете да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравей Даниел

Надявам се, че си добре

Вече подадох официална жалба по този въпрос.

С Най-Добри Пожелания

Ерхан Сучин

Автоматичен превод:
Erhan88
преди 3 години

Добре, надявам се да успеем да помогнем 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да вляза и попитах отдела за обслужване на клиенти дали имам акаунт в казиното и те не отговарят и пише, че трябва да платите, ако не влезете.


Дори вече не съм сигурен дали имам акаунт.


Казиното все още ли е отворено?

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Сайтът работи за мен. Определено не трябва да плащате нищо, ако не влезете в казино. Имате ли все още баланс в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, мисля, че се регистрирах...


Но трябва ли да плащам нещо, ако съм се регистрирал, но не съм влязъл.


И никога нищо не е плащал!


Знаеш ли това?

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Здравей.

Не бих казал, че трябва да депозирате, защото сте се регистрирали в казиното. Просто си отбележете, за да сте сигурни, че няма да създавате няколко акаунта в бъдеще, когато сте готови да депозирате.🙏

Ако обаче пропусна темата, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Исках да знам дали трябва да платите нещо, ако не влезете.


Защото пише: Спящите сметки трябва да платят нещо.

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Поддръжката не отговаря и не съм сигурен дали съм създал акаунт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Исках да знам дали трябва да платите нещо, ако не влезете.


Защото пише: Спящите сметки трябва да платят нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега разбирам притеснението ви!

И така, става дума за предупреждението, то казва: „Това казино приспада целия баланс (или много голяма редовна такса за неактивен акаунт) от акаунти на играчи, които са били неактивни за определен период от време (12 до 18 месеца)."

Тъй като все още не сте депозирали в казиното, това правило не важи за вас, защото НЯМА активен баланс във вашата казино сметка. не се притеснявай

Това правило се отнася само за играчи със спящи акаунти с активен баланс.

По принцип, за да избегнете това, трябва винаги да спирате да играете в казиното, когато всичко е изтеглено или загубено, за да избегнете такси. Сега по-добре ли е? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката не отговаря и не съм сигурен дали съм създал акаунт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За да се уверя, ще проверя имейл кутията ви, за да намеря имейла за потвърждение. След като е там, казвайки нещо като „вече сте регистрирани или добре дошли", бих казал, че процесът е завършен.

Ако не сте сигурни, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече не мога да намеря имейл, но потребителското ми име е xMichaelx и се опитах да вляза, но не мога да вляза и с нова парола.

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Със сигурност не съм депозирал нищо там, не се притеснявайте повече


Толкова съм благодарен, че ми помогнахте.

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Страхотно, така че няма за какво да се притеснявате, бих казал. 🙂

Радвам се да помогна!

Ако някога отново се затрудните, елате тук и попитайте✨

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка! Изтриха напълно акаунта ми, трябва ли да плащам нещо?

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Здравей!

Предполагам, че ситуацията е все същата, нали? Ако никога не сте правили депозит и акаунтът е бил изтрит, не бих се притеснявал. 🙂

Мога ли да знам какво ви притеснява толкова? Може би все пак мога да бъда по-полезен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, никога не съм депозирал нищо в това казино!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво означава това?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини