НачалоФорумКазина321CryptoCasino - обща дискусия

321CryptoCasino - обща дискусия

 от Erhan88
|
7 346 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 321CryptoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Добро утро

Надявам се, че си добре

Имах проблем с 321cryptocasino.com. Търсих най -доброто крипто казино и открих във вашия сайт 321cryptocasino с добра репутация и с изключение на играчите от Великобритания. Ами регистрирах сметка при тях и депозирам два пъти. Поставих моя телефонен номер в британски адрес и т.н .. всичко беше наред до вчера, не можах да вляза в акаунта си, който uk не позволи да влезе или се регистрира. Свързах се с обслужването на клиенти и обясних всичко, но те отказват да ми върнат депозитите. Те не са разрешени на клиент от Великобритания за повече от месеци, но във вашия уебсайт пише, че са с изключение на плейъри от Великобритания. Можете ли да се свържете с тях или да ми помогнете с възстановяването на сумата. Моето потребителско име Erhan88

С Най-Добри Пожелания

Ерхан Сучин file

Автоматичен превод:
Erhan88

Здравейте, съжалявам да чуя това. По отношение на страните с ограничен достъп - ние винаги използваме информацията, която намираме на уебсайта на казиното. Ние актуализираме нашия преглед всяка година, но е много възможно те да актуализират своите условия, но оттогава не сме актуализирали прегледа. Виждам, че последната актуализация е направена през декември 2020 г.

Както и да е, предлагам ви да подадете жалба по този въпрос. Можете да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
Daniel

Здравей Даниел

Надявам се, че си добре

Вече подадох официална жалба по този въпрос.

С Най-Добри Пожелания

Ерхан Сучин

Автоматичен превод:
Erhan88

Добре, надявам се да успеем да помогнем 🙂

Автоматичен превод:

Не мога да вляза и попитах отдела за обслужване на клиенти дали имам акаунт в казиното и те не отговарят и пише, че трябва да платите, ако не влезете.


Дори вече не съм сигурен дали имам акаунт.


Казиното все още ли е отворено?

Автоматичен превод:
xxrussingerxx

Сайтът работи за мен. Определено не трябва да плащате нищо, ако не влезете в казино. Имате ли все още баланс в казиното?

Автоматичен превод:

Здравейте, мисля, че се регистрирах...


Но трябва ли да плащам нещо, ако съм се регистрирал, но не съм влязъл.


И никога нищо не е плащал!


Знаеш ли това?

Автоматичен превод:
xxrussingerxx

Здравей.

Не бих казал, че трябва да депозирате, защото сте се регистрирали в казиното. Просто си отбележете, за да сте сигурни, че няма да създавате няколко акаунта в бъдеще, когато сте готови да депозирате.🙏

Ако обаче пропусна темата, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Исках да знам дали трябва да платите нещо, ако не влезете.


Защото пише: Спящите сметки трябва да платят нещо.

Автоматичен превод:
xxrussingerxx

Поддръжката не отговаря и не съм сигурен дали съм създал акаунт.

Автоматичен превод:

Исках да знам дали трябва да платите нещо, ако не влезете.


Защото пише: Спящите сметки трябва да платят нещо.

Автоматичен превод:

Сега разбирам притеснението ви!

И така, става дума за предупреждението, то казва: „Това казино приспада целия баланс (или много голяма редовна такса за неактивен акаунт) от акаунти на играчи, които са били неактивни за определен период от време (12 до 18 месеца)."

Тъй като все още не сте депозирали в казиното, това правило не важи за вас, защото НЯМА активен баланс във вашата казино сметка. не се притеснявай

Това правило се отнася само за играчи със спящи акаунти с активен баланс.

По принцип, за да избегнете това, трябва винаги да спирате да играете в казиното, когато всичко е изтеглено или загубено, за да избегнете такси. Сега по-добре ли е? 🙂

Автоматичен превод:

Поддръжката не отговаря и не съм сигурен дали съм създал акаунт.

Автоматичен превод:

За да се уверя, ще проверя имейл кутията ви, за да намеря имейла за потвърждение. След като е там, казвайки нещо като „вече сте регистрирани или добре дошли", бих казал, че процесът е завършен.

Ако не сте сигурни, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Вече не мога да намеря имейл, но потребителското ми име е xMichaelx и се опитах да вляза, но не мога да вляза и с нова парола.

Автоматичен превод:
xxrussingerxx

Със сигурност не съм депозирал нищо там, не се притеснявайте повече


Толкова съм благодарен, че ми помогнахте.

Автоматичен превод:
xxrussingerxx

Страхотно, така че няма за какво да се притеснявате, бих казал. 🙂

Радвам се да помогна!

Ако някога отново се затрудните, елате тук и попитайте✨

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка! Изтриха напълно акаунта ми, трябва ли да плащам нещо?

Автоматичен превод:
xxrussingerxx

Здравей!

Предполагам, че ситуацията е все същата, нали? Ако никога не сте правили депозит и акаунтът е бил изтрит, не бих се притеснявал. 🙂

Мога ли да знам какво ви притеснява толкова? Може би все пак мога да бъда по-полезен.

Автоматичен превод:

Не, никога не съм депозирал нищо в това казино!

Автоматичен превод:

Какво означава това?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини