преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24VIP Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, моля, за какъв код имате предвид? Ако е бонус, ето списъка с бонуси .
Намерихте ли това, което търсите?
Hello, what code are you referring to, please? If it's a bonus, here is the list of bonuses.
Have you found what you were looking for?
Никакъв проблем. Чувствайте се свободни да попитате, ако се чудите за нещо 🙂
No problem at all. Feel free to ask if you're wondering about something 🙂
Здравейте, не мога да изтегля €75, нито мога да се свържа с асистент в чата. как да постъпя
Hi, I can't withdraw the €75, nor can I get in touch with an assistant in the chat. How do I do?
Olá, não consigo levantar os 75€, nem entrar em contacto com um assistente no chat. Como faço?
Здравейте,
как точно не можете да теглите, моля? Оттегляли ли сте се някога от този сайт, моля?
Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл?
Hello,
how exactly you can't withdraw, please? Have you ever withdrawn from this site before, please?
Have you tried to contact the casino by email?
Опитах се да се свържа само чрез чат, но асистентите не се появяват или излизат офлайн в началото на разговора, без да изяснят проблема
I tried to get in touch only by chat, but the assistants didn't appear, or they go offline at the beginning of the conversation, without clarifying the problem
Tentei entrar em contacto apenas por chat, mas os assistente não apareciam, ou ficam offline a inicio da conversa, sem esclarecer o problema
Здравейте,
освен факта, че не можете да се свържете с чата на живо, можете ли да отговорите на другите въпроси, моля?
Оттегляли ли сте се някога от този сайт, моля? За да бъдем по-точни, нашият акаунт напълно верифициран ли е в момента?
Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл?
Благодаря ви предварително.
Hello,
aside from the fact that you can't get in touch with the live chat, can you answer the other questions, please?
Have you ever withdrawn from this site before, please? To be more precise, is our account fully verified, at the moment?
Have you tried to contact the casino by email?
Thank you in advance.
Ще се опитам да го обясня на английски. Завърших бонуса без депозит, всички залагания. Опитвам се да се свържа с това казино, за да проверя документите си, за да изтегля печалбите. Казиното обаче не е отговорило до ден днешен. Затова ви моля, Guru Casino, да ми помогнете да се свържа с 24VIPCASINO. Благодаря ви за всичките ви усилия.
I will try to explain it in english. I have finished the no desposit bonus, all the wagering. I am trying to communicate with this casino in order to verify my documents, to withdrawal the winnings. However, the casino hasn't respond to this day. So, I ask you, Guru Casino, to help me get in touch with 24VIPCASINO. Thank you for all your effort.
Ще се опитам да го обясня на английски. Завърших бонуса без депозит, всички залагания. Опитвам се да се свържа с това казино, за да проверя документите си, за да изтегля печалбите. Казиното обаче не е отговорило до ден днешен. Затова ви моля, Guru Casino, да ми помогнете да се свържа с 24VIPCASINO. Благодаря ви за всичките ви усилия.
I will try to explain it in english. I have finished the no desposit bonus, all the wagering. I am trying to communicate with this casino in order to verify my documents, to withdrawal the winnings. However, the casino hasn't respond to this day. So, I ask you, Guru Casino, to help me get in touch with 24VIPCASINO. Thank you for all your effort.
Здравейте и благодаря.
Така че вашият акаунт все още не е напълно потвърден. Получихте ли инструкции как да потвърдите акаунта си?
Може би има някакъв конкретен документ, който ви е трудно да предоставите?
Позволете ми да кажа, че в случай на първо теглене, даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да продължат с изплащанията. Кога започна проверката, моля?
Hello and thank you.
So your account has not been fully verified yet. Have you received instructions on how to verify your account?
Is there any particular document you find hard to provide, maybe?
Allow me to say that in case of the first withdrawal, we allow casinos 14 full days to complete the verification and proceed with the payouts. When did the verification start, please?
Разбирам, страхувам се, че не мога да ви осигуря директен контакт.
Ако периодът от 14 пълни дни изтече и казиното не е в състояние да подреди нещата,
само тогава бих ви предложил да подадете жалба, което означава, че нашият екип за жалби ще се опита да ви помогне.
Сега ще чакам вашите отговори.
I see, well I can't provide you with some direct contact, I'm afraid.
If the 14 full days period runs out, and the casino is not able to sort things out,
only then I would suggest you submit a complaint, meaning that our Complaint Team will try to help you.
I will wait for your answers now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.