преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24K Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Даниел, казиното приема италиански играчи и някои слотове може да не могат да се играят .... също 125% се предлагат при първия депозит:
https://www.24kcasino.com/en/static-texts/terms-and-conditions
https://www.24kcasino.com/en/promotions
Hi Daniel, the casino accepts Italian players and some slots may be non-playable .... also 125% is offered on the first deposit:
https://www.24kcasino.com/en/static-texts/terms-and-conditions
https://www.24kcasino.com/en/promotions
Ciao Daniel, il casinò accetta i giocatori italiani ed alcune slots potrebbero essere non giocabili.... inoltre sul primo deposito viene offerto il 125 %:
https://www.24kcasino.com/en/static-texts/terms-and-conditions
https://www.24kcasino.com/en/promotions
Здравей Немокид.
Благодаря ви много за прозрението. Ние актуализирахме тази информация.
Hello Nemokid.
Thank you very much for your insight. We have updated this information.
Здравейте,
Имам нужда от помощ за изтегляне от това казино,
Единственото възможно е да се свържете с тях с истински epost, които отнемат дни, за да получите само отговор. Първо казват, че мога да тегля само със същия метод, който използвах за депозита и който бих искал да направя (Revolut Mastercard). И сега ми казват, че не работи и трябва да използвам бърз банков превод. не знам какво е това. Но спряха да ми отговарят. Използвах Revolut като теглене за всички казино, така че е странно, че казват, че не работи... Моля, помогнете 😕
Hello,
I need help to withdrawal from this Casino,
Its only possible to contact them true epost, that take days to only get a answer. They first says that i only can withdrawal with the same method i used for the deposit and that i would like to do ( Revolut Mastercard). And now they says that its dont work and i need to use rapid bank transfer. I dont know what that is. But they stopped answer me. I have used Revolut as a withdrawal for all casino, so its strange they saying its not working... Please help 😕
Здравейте,
би било разумно да играете в някое казино с много по-добра репутация.
Ако те игнорират сега, това не е добър знак, опасявам се.
Моля, не се колебайте да подадете жалба срещу това казино и ние ще се опитаме да намерим начин. Можете да го направите тук:
Hello,
it would be wise to play in some casino with a much better reputation.
If they ignore you now, it is not a good sign, I'm afraid.
Please feel free to submit a complaint against this casino and we will try to find a way. You can do so here:
Здравейте всички. Нов във форума. За съжаление и аз съм жертва на 24kcasino. Мъча се да изтегля 180 евро от тях.
Почти не отговарят на имейлите ми.
Моят акаунт е потвърден. Опитах се преди 5 дни да изтегля парите си чрез виза/мастеркард, което е начинът, по който депозирам при тях. Никога не получавам имейл за потвърждение. Проверявам акаунта си през техния уебсайт и процесът е завършен. Изпратих им преди 30 минути имейл и ги попитах защо парите ми не са в моята mastercard, а те ми отговориха, че има проблем и трябва да опитам друг метод за теглене. не знам какво да правя. Нямам друг начин да изтегля парите си от тях. Какво трябва да направя?
Hi all. New to the forum. Unfortunattely i am also a victim of 24kcasino. I am struggling to withrawal 180 euro from them.
They hardly answer to my emails.
My account is confirmed. I tried 5 days ago to withdraw my money throught visa/mastercard which is the way that i deposit to them. I never get a confirmation email. I check my account through their website, and the proccess whas complete. I sent them before 30 minutes an emai and ask them, why my money are not in my mastercard, and they answer me that there is a problem and i should try a different withdrawal method. I dont know what to do. I have not another way to withdaw my money from them. What should i do?
Здравейте,
Виждам, че едно от последните оплаквания за забавено плащане беше решено чрез преминаване към биткойн валутата. Чувствайте се свободни да проверите жалбата тук .
Създаването на крипто портфейл не е толкова сложно, колкото може да изглежда. Оставам с впечатлението, че банковите преводи и транзакциите с дебитни карти стават все по-малко предпочитани от онлайн казината поради повишеното ниво на да кажем бюрокрация. Ако успеете да настроите крипто портфейл, трябва да получите аванс.
Ще попитам казиното какви други опции имате в момента.
Hello,
I can see that one of the latest complaints about delayed payment was solved by switching to the bitcoin currency. Feel free to check the complaint here.
Setting up a crypto wallet is not as complicated as it may seem. I'm getting the impression, that bank transfers and debit card transactions are getting far less favored by online casinos due to the increased level of let's say bureaucracy. If you manage to set up a crypto wallet you should get an advance.
I'd ask the casino what other options you currently have.
здравей апостолис,
Препоръчвам да отворите акаунт в криптовалута като Coinbase: www.coinbase.com. Процесът е бърз и безплатен. Внимавайте с казината с ниски резултати, тъй като те обикновено не плащат или не плащат в ужасни времена. 24KCASINO ИЗГЛЕЖДА ПРИНАДЯВА КЪМ ТАЗИ ГРУПА ОНЛАЙН КАЗИНА.
За разбирането.
Hello apostolis,
I recommend opening a cryptocurrency account like Coinbase: www.coinbase.com. The process is fast and free. Be wary of casinos with low scores as they generally don't pay or pay in abysmal times. 24KCASINO APPEARS TO BELONG TO THIS GROUP OF ONLINE CASINOS.
Regards.
Ciao apostolis,
ti consiglio l'apertura di un conto in criptovaluta come Coinbase: www.coinbase.com. Il processo è veloce e gratuito. Diffida dai casinò con punteggi bassi perchè generalmente non pagano o pagano con tempi abissali. 24KCASINO SEMBRA APPARTENERE A TALE GRUPPO DI CASINO' OPERANTI ON LINE.
Saluti.
Здравейте. за съжаление разбрах, че твърде късно за това какъв сайт е. Вече открих акаунт в coinbase, опитах се да тегля отново, изпратих им имейл, без резултат.
Hello.unfortunatelly i realised that too late about what kind of site it is.i already open an account in coinbase,i tried to withdrawal again,i send them email,with no result.
Здравейте,
Бих казал, че трябва да бъдете постоянни в този случай. Някои играчи получиха заплащане, но това отне доста време, честно казано.
Можете също да опитате epost hansenboss88, споменат в публикацията му:
„Имам нужда от помощ за изтегляне от това казино,
Единственото възможно е да се свържете с тях истински epost, които отнемат дни, за да получите само отговор. Първо казват, че мога да тегля само със същия метод, който използвах за депозита и който бих искал да направя (Revolut Mastercard). И сега те казват, че не работи и трябва да използвам бърз банков превод. не знам какво е това. Но те спряха да ми отговарят. Използвах Revolut като теглене за всички казино, така че е странно, че казват, че не работи"
Hello,
I'd say you should be persistent in this case. Some players got paid but it took quite a while, frankly.
You can also try the epost hansenboss88 mentioned in his post:
"I need help to withdrawal from this Casino,
Its only possible to contact them true epost, that take days to only get a answer. They first says that i only can withdrawal with the same method i used for the deposit and that i would like to do ( Revolut Mastercard). And now they says that its dont work and i need to use rapid bank transfer. I dont know what that is. But they stopped answer me. I have used Revolut as a withdrawal for all casino, so its strange they saying its not working"
Благодаря на всички. Бих искал да ви информирам, че най-накрая успях да изтегля парите си от тях. След толкова много съобщения, които им изпратих, те направиха тегленето с bitcoin. създадох акаунт в coinbase.com, преобразувайте биткойн в евро ,и след това изпращам парите в моя Paypal акаунт. Мисля, че те искат само хората да теглят чрез криптовалута. Не ми пука да бъда честен. Взех урока си. Надявам се тази публикация да помогне на други хора.
Thank you all.i would like to inform you that finally i manage to withdraw my money from them.after so many messages that i send them,they did the withdrawal with bitcoin.i create an account at coinbase.com,convert bitcoin to euro,and then i send the money to my paypal account.i think they only want from people to withdraw throught cryptocurrency.i dont care to be honest.i took my lesson.i hope this post to help other people.
Здравейте и честито! 👍
Наистина мисля, че много казина предпочитат криптовалутите много повече от всякога. Добре е да знаете, че настройването на някакъв крипто портфейл е доста лесно, надявам се, че ще вдъхновите други в този момент. 🙂
Все пак бих искал да кажа, че може да помислите да намерите казино с по-добра репутация. Какво мислиш за това?
Hello and congratulations! 👍
I really think that lots of casinos favorite cryptocurrencies far more than ever before. It's good to know that setting up some crypto wallet is pretty easy, hope you will inspire others at this point. 🙂
I'd still like to say that you may consider finding a casino with a better reputation. What do you think about it?
Радвам се да чуя, че в крайна сметка успяхте да получите печалбите, въпреки че беше по-сложно. Електронният портфейл на coinbase може да бъде полезен за вас в бъдеще, така че е хубаво, че вече го имате и знаете как да го използвате. Първата стъпка и опит за конвертиране/изпращане на пари винаги е най-трудната. Тогава е доста лесно, когато разберете как работи 🙂
I'm glad to hear you eventually managed to get the winnings even though it was more complicated. The coinbase ewallet might be useful for you in the future so it's nice you already have it and know how to use it. The first step and attempt to convert / send money is always the most difficult. Then it's pretty easy when you find out how it works 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.