ФорумКазина21.RED не изплаща, след като акаунтът е потвърден

21.RED не изплаща, след като акаунтът е потвърден

преди 1 година от Boyke123
|
1752 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Повече от 9 дни чакам тегленето ми да бъде обработено. Всичките ми документи са проверени, но казиното няма да изплати пари поради натоварените дни, казаха те.


това ново казино е лицензирано от MGA и реших, че е безопасно да играя там. Някой знае ли какво мога да направя, за да им позволя да ми изплатят парите?


Поздрави,

Йоханес

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Здравейте,

за това казино ли говориш?

https://casino.guru/21-red-casino-review#tab=js-tab-reputation

Наистина искам първо да изясня това, защото според рецензията играчи от вашата страна не се приемат, казиното изобщо не е лицензирано и е оценено като „зомби казино"...🤔

Ще чакам отговора ви, за да съм сигурен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Джонас взе ли парите?


Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Взе ли парите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същият проблем.


2000€ Чакащи теглене,



Те имат лимит от 1000 € на ден, всеки ден.


Но продължават да го отменят...

Автоматичен превод:
преди 1 година

https://21.red/


това е казиното.


Те са лицензирани

Автоматичен превод:
makoooo
преди 1 година

Здравейте и благодаря, че написахте това казино, защото го нямаме в нашата база данни и го продадох на нашия екип за данни, който ще го разгледа.

Както и да е, съжалявам да чуя, че имате проблеми с казиното. Може ли да попитам от колко време продължава ситуацията ви? Освен това, чували ли сте от казиното защо отменят тегленето.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Опитвам се да тегля от 3/9.


Първо провериха всички документи, след това направих теглене. Те го отказаха и поискаха да изпратя снимка с личната си карта. направих така,


След това те отказват моите тегления всеки път, когато се опитвам да ги направя без допълнителни обяснения, дори не ми изпращат имейл, когато го направят.


Свързвам се с тях, отнема поне 1 ден, за да отговорят, че друг отдел работи по това.


Днес беше, мисля, 5-ият път, когато го отказаха с някакви актуализации защо.



Автоматичен превод:
makoooo
преди 1 година

Жалко положение, бих казал. Вашият документ за самоличност със снимка вече е одобрен и сте завършили проверката?

Ако е така, не разбирам защо казиното отказва тегленето ви, без да посочва причина.

Въпреки това трябва да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблемите с тегленето и KYC.

Въпреки това мисля, че ако продължите да изпращате заявки за теглене, вероятно ще се окаже по същия начин. Възможно ли е да търпя още малко, въпреки че разбирам, че в случая не е лесно?

Ако казиното отговори, уведомете ни дали ситуацията се е променила някъде. Засега ни остава да чакаме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те отговориха с.

Благодаря ви за вашето съобщение.

Първо и преди всичко, моля, позволете ни да изразим нашите искрени извинения за причиненото неудобство.

След като се консултирахме със съответния отдел, успяхме да потвърдим, че предишната ви заявка за теглене не може да бъде обработена успешно поради технически проблем.

Те са ви посъветвали да инициирате нова заявка за теглене, която при проверка на акаунта ви можем да потвърдим, че вече сте направили.

Бъдете сигурни, че отговорният отдел скоро ще го прегледа и транзакцията ще бъде завършена възможно най-скоро.

Благодарим ви за любезното разбиране и търпение и още веднъж приемете нашите извинения.

Автоматичен превод:
makoooo
преди 1 година

Хм, все пак ще имаме ли добри новини тук? 🤔☘️ Имейлът изглежда обещаващ, така че се надявам да е така, но все още не искам да го провокирам. Но изглежда, че е на прав път.

Както и да е, уведомете ни, ако получите парите си или ако казиното ви пише отново. Ще чакам с нетърпение развръзката. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Днес платиха.


Изпратих им имейл да затворят акаунта ми, много лошо казино.

Автоматичен превод:
makoooo
преди 1 година

Страхотна новина наистина! Имам предвид плащането, разбира се. За останалото си прав; играта в казиното трябва да е забавна. Нека късметът е с теб, където и да отидеш! 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини