преди 7 месеца
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mine Island, може да го направите тук.
Имате ли предвид нещо с този отговор или не? Имате ли опит с играта? Честно казано, няма голяма показателна стойност, така че би било най-добре да опитате нещо смислено.
Do you mean something by this answer or not ? Do you have any experience with the game ? Honestly it doesn't have much of a telling value, so it would be best if you tried something meaningful.
Сигурно съм имал това теглене за една седмица, те ми казаха, че отнема между два и три дни, след това са минали 3 до 5 дни, все още нищо. Правил съм депозити, за да играя, всичко е наред, ако годината, в която сте ги взели, сега, за да ми платите те го приемат дълго време
I must have had this withdrawal for a week they tell me that it takes between two and three days then it's been 3 to 5 days still nothing I've made any deposits to play everything is fine if the year you took them now to pay me they're taking it for a long time
devo avere questo prelievo da una settimana mi dicono che ci vogliono tra e due e tre giorni poi sono passati da3 a 5 giorni ancora nulla ho fatto dei versamenti per giocare tutto apposto se l'anno presi ora per pagarmi la stanno portando per le lunghe
Толкова съм ядосан, че ти писах депозит направих теглене от петък и пак нищо ще ти пратя снимката
I'm so angry that I wrote to you deposit I made a withdrawal from Friday and still nothing I'll send you the photo
Sto talmente infuriato che ti ho scritto deposito ho fatto un prelievo da venerdì e ancora nulla ti mando la foto
Честно казано, ние не сме компанията, на която изпратихте парите. Моля, разберете, че ние дори не сме казино.
Можете ли да ни кажете в кое казино играете? Това би било чудесно начало и може би можем да предложим помощ. И така, засега нека се съсредоточим върху важната част:
Ние не сме казино.
Трябва да знаем на кого сте изпратили депозита.
Frankly, we are not the company you sent the money to. Please understand that we are not even a casino.
Can you tell us which casino you play at? That would be a great start, and we may be able to suggest help. So, for now, let's focus on the important part:
We are not a casino.
We need to know to whom you sent the deposit.
Здравейте, играх на сайта jekpotfrenzy Направих няколко депозита сега за първи път направих теглене на печалба от 500 евро, заявката беше направена на 26 април Ще ви изпратя екранната снимка Направих толкова много жалби, че бях изтощен, не знаех какво да правя, мислех да докладвам на полицията
Hi I played on the jekpotfrenzy site I made some deposits now for the first time I made a withdrawal of a winnings of 500 euros the request was made on April 26th I will send you the screenshot I made so many complaints that I was exhausted, I didn't know what to do, I thought about reporting it to the police
Ciao ho giocato al sito jekpotfrenzy ho fatto dei versamenti ora per la prima volta ho fatto un prelievo di una vincita di 500 euro la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso ti mando lo screenshot Ho fatto talmente di quei reclami che mi anno portato allo sfinimento non so cosa fare avevo pensato di fare la denuncia dai carabinieri
Здравейте. Съжалявам за ситуацията, в която се намирате, но както вече казах, моля, придържайте се към правилната тема на казиното , няма нужда да я разпространявате из целия форум. Благодаря ти.
Hello. Sorry for the situation you have found yourself in, but as I already said, please stick to the right thread of the casino, there is no need to spread it all across the forum. Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.