Ето част от казаното:
система "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Франсиско Делагуагуа е почти ослепял поради катаракта, свързана с други
сериозни неразрешими проблеми със зрението.
Това е система, която той използваше често и която смяташе за своя.
Динамиката е толкова лесна, че няма нужда да обясняваме как работи.
Публикуването му е знак на почит към този неуморен борец срещу колелото, което имаше,
Като всички, лоши и добри дни, но оцеля.
Zechnas/2014.
}
метод "главен"
започвам
докато започвате нова сесия
започвам
// Извикване на началния и прогресивния залог.
повикване "започнете";
край
// Извикване на подпрограми
кол "залози";
обадете се на "проверка";
край
метод "започнете"
започвам
списък за копиране [ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6) ), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30) ,
ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30),
ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30),
ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30), ъгъл (2:6), ъгъл (14:18), ъгъл (26:30)] за "плъзгащо" оформление на записа;
списък за копиране [ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5) ), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29),
ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29),
ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29),
ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29), ъгъл (1:5), ъгъл (13:17), ъгъл (25:29)] за оформление на записа "sliding2";
списък за копиране [ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12) ), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36),
ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36),
ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36),
ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36), ъгъл (8:12), ъгъл (20:24), ъгъл (32:36)] за оформление на записа "sliding3";
списък за копиране [ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11) ), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35),
ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35),
ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35),
ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35), ъгъл (7:11), ъгъл (19:23), ъгъл (31:35)] за оформление на записа "sliding4";
набор списък [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] запис на "последователност" данни; // Типична прогресия за игра с десетки или колони.
поставете 1 в запис "плъзгащ" индекс на оформление;
поставете 1 в запис "sliding2" индекс на оформление;
поставете 1 в запис "sliding3" индекс на оформление;
поставете 1 в запис "sliding4" индекс на оформление;
поставете 3 в колона b
край
метод "проверка"
започвам
// Проверка на печалбата
ако net > 0
започвам
поставете 1 в индекса на данните за "последователност" на запис;
край
ако net < 0
// проверка на загуба
започвам
добавете 1 в индекса на данните за "последователност" на запис;
край
ако индексът на данни за запис "последователност" > брой данни за запис "последователност".
започвам
поставете 1 в индекса на данните за "последователност" на запис;
край
край
метод "залози"
започвам
поставете 100% данни за "последователност" в запис "плъзгащо" оформление;
поставете 100% данни за "последователност" в оформление на запис "sliding2";
поставете 100% данни за "наследяване" в оформление на запис "corridizas3";
поставете 100% данни за "наследяване" в оформление на запис "corridizas4";
поставете 3 в колона b
ако записва индекс на "плъзгащо" оформление >= записва броене на "плъзгащо" оформление
започвам
поставете 1 в запис "плъзгащ" индекс на оформление;
край
друго
започвам
добавете 1 в индекса на "плъзгащото се" оформление на запис;
край
// 2
ако записва индекс на оформление "sliding2" >= записва броене на оформление "sliding2".
започвам
поставете 1 в запис "sliding2" индекс на оформление;
край
друго
започвам
добавете 1 в индекса на оформлението на записа "sliding2";
край
//3
ако запишете "плъзгащ се" индекс на оформление >= запишете "плъзгащ се" брой на оформлението
започвам
поставете 1 в запис "sliding3" индекс на оформление;
край
друго
започвам
добавете 1 в индекса на оформлението на записа "sliding3";
край
// 4
ако записва индекс на оформление "sliding4" >= записва броене на оформление "sliding4".
започвам
поставете 1 в запис "sliding4" индекс на оформление;
край
друго
започвам
добавете 1 в индекса на оформлението на записа "sliding4";
край
ако банката е > 0
започвам
дисплей
„Току-що спечелихте поне 2 чипа.
Това беше минимумът, предвиден за системата.
Сесията ще бъде закрита. Започнете отново."
край
ако банкрола < -30
започвам
дисплей
„Ти просто загуби достатъчно.
Това беше максимумът, планиран за системата.
Сесията ще бъде закрита. Започнете отново."
спрете сесията
край
Край
Here is some of what was said:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua has ended up almost blind due to cataracts associated with others
serious unsolvable vision problems.
This is a system that he used frequently and that he claimed as his own.
The dynamics are so easy that there is no need to explain how they work.
Its publication is a tribute to this tireless fighter against the wheel he had,
Like everyone, bad and good days, but he survived.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting a new session
begin
// Call to the start and progression bet.
call "begin";
end
// Call subroutines
call "bets";
call "check";
end
method "begin"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6 ), corner(14:18), corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30)] for record "sliding" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5 ),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29)] for record "sliding2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12 ),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36)] for record "sliding3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11 ),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35)] for record "sliding4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sequence" data; // Typical progression for dozens or columns game.
put 1 in record "sliding" layout index;
put 1 in record "sliding2" layout index;
put 1 in record "sliding3" layout index;
put 1 in record "sliding4" layout index;
put 3 in column b
end
method "check"
begin
//Gain check
if net > 0
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
if net < 0
//loss check
begin
add 1 in record "succession" data index;
end
if record "succession" data index > record "succession" data count
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
end
method "bets"
begin
put 100% record "succession" data in record "sliding" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "sliding2" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas4" layout;
put 3 in column b
if record "sliding" layout index >= record "sliding" layout count
begin
put 1 in record "sliding" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding" layout index;
end
// 2
if record "sliding2" layout index >= record "sliding2" layout count
begin
put 1 in record "sliding2" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding2" layout index;
end
//3
if record "sliding" layout index >= record "sliding3" layout count
begin
put 1 in record "sliding3" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding3" layout index;
end
// 4
if record "sliding4" layout index >= record "sliding4" layout count
begin
put 1 in record "sliding4" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
"You just won at least 2 chips.
It was the minimum provided for the system.
The session will be closed. Start again."
end
if bankroll < -30
begin
display
"You just lost enough.
It was the maximum planned for the system.
The session will be closed. Start again."
stop session
end
End
Aquí algo de lo dicho:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua ha terminado casi ciego por unas cataratas asociadas a otros
graves problemas sin solución en la vista.
Este es un sistéma que el usaba con frecuencia y que se atribuía como propio.
La dinámica es tan fácil que no hay que exponer su funcionamiento.
Su publicación es un tributo a éste luchador incansable contra la rueda que tuvo,
como todos, dias malos y buenos, pero que sobrevivió.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting una new session
begin
// Llamada a la apuesta de inicio y progresion.
call "comenzar";
end
// LLamada subrutinas
call "apuestas";
call "chequeo";
end
method "comenzar"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30)] para record "corredizas" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29)] para record "corredizas2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36)] para record "corredizas3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35)] para record "corredizas4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sucesion" data; // Progresión típica para juego a docenas o columnas.
put 1 en record "corredizas" layout index;
put 1 en record "corredizas2" layout index;
put 1 en record "corredizas3" layout index;
put 1 en record "corredizas4" layout index;
put 3 en column b
end
method "chequeo"
begin
//Chequeo ganancia
if net > 0
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
if net < 0
//Chequeo pérdida
begin
add 1 en record "sucesion" data index;
end
if record "sucesion" data index > record "sucesion" data count
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
end
method "apuestas"
begin
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas2" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas4" layout;
put 3 en column b
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas" layout count
begin
put 1 en record "corredizas" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas" layout index;
end
// 2
if record "corredizas2" layout index >= record "corredizas2" layout count
begin
put 1 en record "corredizas2" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas2" layout index;
end
//3
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas3" layout count
begin
put 1 en record "corredizas3" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas3" layout index;
end
// 4
if record "corredizas4" layout index >= record "corredizas4" layout count
begin
put 1 en record "corredizas4" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
" Acaba de ganar mínimo 2 fichas.
Era lo mínimo previsto para el sistema.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
end
if bankroll < -30
begin
display
" Acaba de perder lo suficiente.
Era lo máximo previsto para el sistéma.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
stop session
end
End
Автоматичен превод: