Здравей.
Позволете ми да спомена тук причините, които имате за тези откази.
„Здравейте и благодаря за отзива. Изглежда, че сте пропуснали да споменете защо казиното е толкова лошо, освен факта, че сте загубили. Казината винаги имат предимство пред играчите, така че често срещана ситуация във всички казина е играчът да губи депозита. Моля, напишете нов преглед с повече подробности, така че да бъде по-полезен за други играчи. Потребителските прегледи не трябва да служат като отмъщение на казината, където сте загубили депозита си."
плюс:
„Здравейте и благодаря за отзива. Изглежда, че сте пропуснали да споменете защо казиното е толкова лошо, освен факта, че сте загубили. Казината винаги имат предимство пред играчите, така че често срещана ситуация във всички казина е играчът да губи депозита. Моля, напишете нов преглед с повече подробности, така че да бъде по-полезен за други играчи. Благодарим ви за разбирането."
За съжаление, вие приехте това толкова лично, нямам проблем с вас, само се стремя да запазя потребителската оценка безпристрастна.
Забелязали ли сте, че сте изпратили 27 отзива досега, състоящи се от 24 пъти отзиви с 1 звезда, които обявяват, че казината са повече или по-малко измама, защото сте загубили - всичко е манипулирано?
Последното изглежда като капан, присъждане на същото казино с 5 звезди, за да ви даде доказателство, че са одобрени само добри отзиви, съдържащи „LOL". Виждам това като доста нечестна ситуация. Но не го разбирам лично.
За да нарисувате пълната картина тук: само два пъти сте наградили казината с 2 звезди.
Затова отхвърлих рецензиите, в които липсва конкретна или полезна информация.
Що се отнася до други играчи, ние също вземаме предвид историята на техните потребителски рецензии. В един идеален свят нито едно от тях не би съществувало; за момента не можем да проверяваме всеки играч със задна дата, така че правим това по пътя.
Няма личен аспект, просто в момента нямаме време да бъдем точни по отношение на вече изпратените рецензии.
Hello there.
Allow me to mention here the reasons you got for those rejections.
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. User reviews shouldn't serve as a revenge against casinos where you lost your deposit."
plus:
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. Thank you for your understanding."
Sadly, you took that so personally, I have no problem with you, I only aim to keep the user rating unbiased.
Have you noticed you have submitted 27 reviews so far consisting of 24 times 1-star reviews proclaiming casinos are more or less a scam because you lost - all is manipulated?
The last one seems like a trap, awarding the same casino with 5 stars to give you proof only good reviews are approved- containing "LOL". I see that as quite a dishonest situation. Not getting that personally, though.
To paint the picture in full here: only two times you have awarded casinos with 2 stars.
Hence I rejected the reviews lacking any concrete or helpful information.
Regarding other players, we also consider their user reviews history. In an ideal world, none of those would exist; momentarily, we cannot check each player retroactively, so we do that along the way.
There's no personal aspect, we're just currently lacking the time to be precise regarding already submitted reviews.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: