НачалоФорумДоставчици на игриПроверка на доставчика на играта

Проверка на доставчика на играта

 от serz1502
|
1 975 преглеждания 14 отговора |
|

Колко време може да отнеме проверката на доставчик?

Автоматичен превод:
serz1502

здрасти

Проверката на доставчик на игри не е нещо, което правим тук. Така че, безкрайно дълго, предполагам.

А сега сериозно, какво целиш да бъдеш прегледан, моля? Това е друга малка разлика, виждате ли? Нашите момчета не проверяват; те преглеждат.

Имате ли предвид казино, за което искате да попитате, моля?

Автоматичен превод:

Да казино ybets

Автоматичен превод:

Ако проверката на доставчика на игри е повече от месец, какво трябва да направя тогава? Трябва ли да има някакви срокове за тази проверка?

Автоматичен превод:
serz1502

Имам чувството, че говорите за доставчик на игри, който проверява историята ви на игри за казино; така ли е, моля?

Много вероятно няма крайна времева рамка за това. В някои случаи казината казват, че може да отнеме до 90 дни.

Повече или по-малко зависи от доставчика на играта и неговата способност да разследва.

Във всеки случай, това казино изглежда е в огромна сделка дори с тегления. Предлагам ви да прочетете и тази тема:

https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈




Автоматичен превод:

Да, доставчик на игри

Автоматичен превод:
serz1502

Така че опитайте да изчакате известно време, за да получите съобщение от казиното. Нямат ли нещо за подобно разследване написано в условията? Попаднах някъде, където казиното беше написало колко време може да отнеме.

Аз обаче не бих се съгласил с това и вероятно ще трябва да имаме малко търпение. Ако казиното ви е отписало и е отнело доста време, уведомете ме.

Автоматичен превод:

При рулетката и блекджека е обичайно да проверявате с доставчика на играта. Това обаче няма да отнеме месеци и обикновено повечето казина имат вътрешен метод. Забелязах, че обикновено се използва за забавяне на тегленето ви. Тъй като измамното казино използва тази причина през цялото време. Въпреки че в по-добри казина никога не съм имал „проверка с доставчик на игри".

Автоматичен превод:
noviesol

Също така съм виждал в добрите казина, че са изследвали играта. Понякога може да дойде и от самия доставчик на игри, ако не е сигурен в нещо. Както и да е, това не е нещо необичайно във всяко казино.

Имали ли сте някога подобна ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro

Мисля, че повечето казина използват „чекирането" като начин да забавят изплащането ви. Разбирам, че ако спечелите огромна сума на блекджек или рулетка, казиното иска да е сигурно, че не е измама. В някои казина обаче тази процедура никога не се задейства, а в други казина се задейства през цялото време. Наистина зависи от казиното колко трудно те искат да направят тегленето на играчите.

Автоматичен превод:
noviesol

Ясно разбирам за какво говорите. Възможно е да се случва по такива причини, не го отричам. Просто исках да кажа, че не е нещо необичайно. Случва се често и с бонусите.

Така че играчите трябва да го вземат предвид, че може да е така във всяко казино, в което играят.

От друга страна, ако казиното провежда разследване от дълго време, е възможно да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да помогнем. 🙂

Автоматичен превод:

Някой имал ли е ситуацията, в която безплатните игри не се зареждат, въпреки че трябва?????

Автоматичен превод:
Anonymized759

Срещали ли сте някои грешки на нашия уебсайт, моля? Бихте ли ни казали повече?

Автоматичен превод:

здравей

Не съм сигурен за времевата рамка, но мога да споделя с вас два опита.


първият, миналата година, когато едно казино не искаше да ми изплати поради някои извинения в документите, но като цяло се свързах с мен от доставчик на игри след около 1 месец и те потвърдиха печалбите ми (тогава разбрах, че са проверили играта, без да ми го споменават).


и втори актуален опит. Всъщност спечелих голяма сума на рулетка и от 45 дни Casino продължават да казват, че очакват окончателната информация от доставчика. Честно казано, въпреки че силно вярвам, че Casino Guru всъщност е най-добрият посредник в тези сценарии, съм малко обезсърчен, тъй като измина много време. Но все още се надявам, че екипът ще ми помогне да получа това, което законно спечелих.


като цяло мисля, че няма конкретна времева рамка. Мисля, че може да зависи от включените сесии, игри, колко сте играли и така нататък. Освен това вярвам, че може да варира в зависимост от доставчика по десетки причини.

Но със сигурност бих се съгласил да предложа някакъв краен срок (като до 30 дни), така че някой да знае нещо повече, вместо да се разболява психически поради липсата на комуникация и прозрачност.


Какво мислите за моето мнение?

Автоматичен превод:
ricmastrangelo

хей

Благодаря ви, че споделихте опита си.

Вие сте прав, че би било най-добре, ако се предостави някаква времева рамка при проверка с доставчика на играта. Понякога наистина може да отнеме много време.

Стискам палци за най-бързото разрешаване на текущия ви случай, със сигурност. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини