здрасти
Проверката на доставчик на игри не е нещо, което правим тук. Така че, безкрайно дълго, предполагам.
А сега сериозно, какво целиш да бъдеш прегледан, моля? Това е друга малка разлика, виждате ли? Нашите момчета не проверяват; те преглеждат.
Имате ли предвид казино, за което искате да попитате, моля?
Hi!
Verifying a game provider is not something we do here. So, infinitely long, I guess.
Now seriously, what do you aim to get reviewed, please? It's another slight difference, you see? Our guys do not verify; they review.
Do you have a casino in mind you would like to ask about, please?
Ако проверката на доставчика на игри е повече от месец, какво трябва да направя тогава? Трябва ли да има някакви срокове за тази проверка?
If the game provider verification is more than a month, what should I do then? There should be some deadlines for this verification?
Если проверка провайдера игры больше месяца что тогда делать? Должны же быть какие-то сроки по этой проверке?
Имам чувството, че говорите за доставчик на игри, който проверява историята ви на игри за казино; така ли е, моля?
Много вероятно няма крайна времева рамка за това. В някои случаи казината казват, че може да отнеме до 90 дни.
Повече или по-малко зависи от доставчика на играта и неговата способност да разследва.
Във всеки случай, това казино изглежда е в огромна сделка дори с тегления. Предлагам ви да прочетете и тази тема:
https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈
I feel like you are talking about a game provider verifying your gaming history for a casino; is that so, please?
There is very likely no ultimate time frame for that. In some cases, casinos say it may take up to 90 days.
More or less, it depends on the game provider and his ability to investigate.
In any case, this casino seems to be in a huge dealy even with withdrawals. I suggest you read this thread too:
https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈
Така че опитайте да изчакате известно време, за да получите съобщение от казиното. Нямат ли нещо за подобно разследване написано в условията? Попаднах някъде, където казиното беше написало колко време може да отнеме.
Аз обаче не бих се съгласил с това и вероятно ще трябва да имаме малко търпение. Ако казиното ви е отписало и е отнело доста време, уведомете ме.
So try to wait a while to hear from the casino. Don't they have something about a similar investigation written in the terms and conditions? I've come across somewhere where the casino had written how long it could take.
However, I wouldn't go by that and we will probably have to be a bit patient. If the casino has written you off and it's taken quite a long time, let me know.
При рулетката и блекджека е обичайно да проверявате с доставчика на играта. Това обаче няма да отнеме месеци и обикновено повечето казина имат вътрешен метод. Забелязах, че обикновено се използва за забавяне на тегленето ви. Тъй като измамното казино използва тази причина през цялото време. Въпреки че в по-добри казина никога не съм имал „проверка с доставчик на игри".
It is common with Roulette and Blackjack to verify with the game provider. However, that wont take months and usually most casinos have an in-house method. I noticed it is commonly used to delay your withdrawal. Since crooked casino use this reason all the time. While at better casinos I never have experienced a "verification with game provider".
Също така съм виждал в добрите казина, че са изследвали играта. Понякога може да дойде и от самия доставчик на игри, ако не е сигурен в нещо. Както и да е, това не е нещо необичайно във всяко казино.
Имали ли сте някога подобна ситуация?
I've also seen in good casinos that they investigated the gameplay. Sometimes it can also come from the game provider itself if they are not sure about something. Anyway, it's not something that's uncommon at any casino.
Have you ever had a situation like this before?
Мисля, че повечето казина използват „чекирането" като начин да забавят изплащането ви. Разбирам, че ако спечелите огромна сума на блекджек или рулетка, казиното иска да е сигурно, че не е измама. В някои казина обаче тази процедура никога не се задейства, а в други казина се задейства през цялото време. Наистина зависи от казиното колко трудно те искат да направят тегленето на играчите.
I think most casinos use ''checking'' as a way to delay your pay out. I understand if u win a huge amount on Blackjack or Roulette the casino wants to be certain their is no cheating involved. However, on some casinos this procedure is never triggered and on other casinos it is triggered all the time. It really depends on the casino on how difficult they want it to make for players to withdraw.
Ясно разбирам за какво говорите. Възможно е да се случва по такива причини, не го отричам. Просто исках да кажа, че не е нещо необичайно. Случва се често и с бонусите.
Така че играчите трябва да го вземат предвид, че може да е така във всяко казино, в което играят.
От друга страна, ако казиното провежда разследване от дълго време, е възможно да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да помогнем. 🙂
I clearly understand what you are talking about. It may be that it happens for such reasons, I do not deny that. I just wanted to say that it is not something that is unusual. It happens a lot with bonuses too.
So players have to take it in account that can be the case in every casino they play.
On the other hand if the casino is doing investigation for a long time, it is possible to open a complaint with us an we will try to help. 🙂
Срещали ли сте някои грешки на нашия уебсайт, моля? Бихте ли ни казали повече?
Have you experienced some errors on our website, please? Could you tell us more?
здравей
Не съм сигурен за времевата рамка, но мога да споделя с вас два опита.
първият, миналата година, когато едно казино не искаше да ми изплати поради някои извинения в документите, но като цяло се свързах с мен от доставчик на игри след около 1 месец и те потвърдиха печалбите ми (тогава разбрах, че са проверили играта, без да ми го споменават).
и втори актуален опит. Всъщност спечелих голяма сума на рулетка и от 45 дни Casino продължават да казват, че очакват окончателната информация от доставчика. Честно казано, въпреки че силно вярвам, че Casino Guru всъщност е най-добрият посредник в тези сценарии, съм малко обезсърчен, тъй като измина много време. Но все още се надявам, че екипът ще ми помогне да получа това, което законно спечелих.
като цяло мисля, че няма конкретна времева рамка. Мисля, че може да зависи от включените сесии, игри, колко сте играли и така нататък. Освен това вярвам, че може да варира в зависимост от доставчика по десетки причини.
Но със сигурност бих се съгласил да предложа някакъв краен срок (като до 30 дни), така че някой да знае нещо повече, вместо да се разболява психически поради липсата на комуникация и прозрачност.
Какво мислите за моето мнение?
Hello!
Im not sure about the timeframe but I can share with you two experiences.
the first one, last year where a Casino did not want to pay me out because of some excuses on docs but overall I got contacted from a game provider after approx 1 month and they confirmed my winnings (then I realised they checked the gameplay without mentioning it to me).
and a second current experience. Actually I won a large sum at roulette and since 45 days Casino keeps saying they are awaiting the final info from the provider. Honestly, even tho I strongly believe Casino Guru is actually the best intermediary in these scenarios, im a bit discouraged as long time has passed. But I still hope the Team will help me out to get what I legit won.
overall, I think that there is not a specific timeframe. I think it may depends on the sessions involved, games, how much you played and so on. Also, I believe it may vary on provider for dozens of reasons.
But for sure I would agree on proposing a sort of deadline (like up to 30 days) so someone would know something more instead of getting mentally sick due to the lack of communication and transparency.
What do you guys think of my opinion?
хей
Благодаря ви, че споделихте опита си.
Вие сте прав, че би било най-добре, ако се предостави някаква времева рамка при проверка с доставчика на играта. Понякога наистина може да отнеме много време.
Стискам палци за най-бързото разрешаване на текущия ви случай, със сигурност. 🤞
Hey.
Thank you for sharing your experiences.
You are right that it would be best if some timeframe is provided when checking with the game provider. It really can take a long time sometimes.
I am keeping my fingers crossed for the fastest resolution of your current case, for sure. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.