Разбира се, забраната за определени доставчици на слотове в Индия има практически последици.
Certainly, the ban on certain slot providers in India does have practical implications.
Благодаря ви, госпожо, за вашата подкрепа....Всички сайтове за хазарт ми казваха да използвам VPN за достъп до прагматични слотове...моля, предложете кой безплатен VPN мога да инсталирам.
Thank you madam for your support....All gambling sites were saying me to use VPN to access pragmatic slots... which free VPN that I can install please suggest.
Здравейте, използването на VPN за сайтове за хазарт може да наруши техните условия за обслужване. Важно е да бъдете предпазливи. Що се отнася до безплатните VPN мрежи, опции като ProtonVPN или Windscribe предлагат безплатни версии с ограничения. Само предупреждение, безплатните VPN мрежи може да имат ограничения и рискове. Пази се!
Hi there, using VPNs for gambling sites might violate their terms of service. It's important to be cautious. As for free VPNs, options like ProtonVPN or Windscribe offer free versions with limitations. Just a heads-up, free VPNs might have limitations and risks. Take care!
Благодаря ви, госпожо, за вашата подкрепа....Всички сайтове за хазарт ми казваха да използвам VPN за достъп до прагматични слотове...моля, предложете кой безплатен VPN мога да инсталирам.
Thank you madam for your support....All gambling sites were saying me to use VPN to access pragmatic slots... which free VPN that I can install please suggest.
Здравейте, според това, което имах възможност да видя би трябвало да е така. Все пак винаги е най-добре да попитате поддръжката на казиното или да проверите Правилата и условията, за да видите кои доставчици на игри са изключени за коя страна.
Що се отнася до VPN, все пак ще проверя при поддръжката дали е възможно да го използвам и ще направя екранни снимки на разговора, ако има проблеми в бъдеще. Тази информация трябва да присъства в Правилата и условията, но е важно да сте сигурни и да я проверявате повече от веднъж. 🙂
Hi, according to what I had a chance to see it should be like that. However, it is always best to ask the casino support or check the Terms and Conditions to see which game providers are excluded for which country.
As far as VPN is concerned, I would still check with support if it is possible to use it and take screenshots of the conversation if there are any problems in the future. This information should be in the Terms and Conditions, but it's important to be sure and check it more than once. 🙂
Е, трябва да кажа, че не чувам често това мнение. Кой е любимият ви слот от тях? Успяхте ли да постигнете голям успех с този доставчик? 😀
Well, I have to say I don't often hear that view. What is your favorite slot from them ? Did you manage hit big with this provider ? 😀
Поздравления, успяхте ли да изтеглите парите без проблеми? 🙂
Congratulations, did you manage to withdraw the money without problems? 🙂
Радвам се да го чуя. Надявам се, че ще се справите по-добре и ще спечелите още една голяма сума.
Както и да е, какъв метод на плащане използвате? 🙂
Nice to hear that. I hope you will do better and also win another big amount.
Anyway, what payment method do you use ? 🙂
Метод на Skrill в сайта на MrBet за тегления и за депозиране използвам методи за банков превод, UPI и портфейл Astropay. Необходима е една успешна проверка в MrBet.
Skrill method at MrBet site for withdrawals & for depositing i use bank transfer , UPI & Astropay wallet methods. One thing successful verification is needed in MrBet.
Разбира се, благодаря за добавената информация. Не е обичайно да се теглят пари по метод, различен от депозиране, но стига да няма затруднения с това, тогава е добре.
Колко време ви отне проверката?
Sure, thanks for the added information. It's not quite common to withdraw money by a method other than depositing, but as long as there are no difficulties with it, then it's fine.
How long did the verification take you ?
Процесът на проверка на документите ми отне 1 седмица... Агентите по поддръжката в казино MrBet бяха толкова уважителни и учтиви. Все още съм играч в него. Но за съжаление Pragmatic доставчикът е ограничен в моята страна Индия.
Вие също сте казино играч или агент от Casino Guru?
My Documents verification process took 1 week...The support agents at MrBet casino were so respectful & polite. Im still a player in it. But unfortunately Pragmatic provider is restricted in my country India.
U r also a casino player or an agent from Casino Guru?
Така че е добре, ако сте преминали през целия процес успешно и те са били мили с вас.
Не играя в казина и съм администратор тук във форума от Casino.Guru. защо питаш 😀
So it's good if you went through the whole process successfully and they were nice to you.
I don't play in casinos and I am an administrator here on the forum from Casino.Guru. Why do you ask ? 😀
Добре тогава, ако имате още нещо, което бихте искали да споделите, не се колебайте. Мисля, че общността или някои играчи може да го оценят.
приятен ден 🙂
Well then, if you have anything else you'd like to share, don't hesitate. I think the community or some players might appreciate it.
Have a nice day. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.