Вярвам, че ограниченията всъщност могат да бъдат от страна на доставчика на игри. Обикновено казината трябва по някакъв начин да следват правилата и не могат да направят много по въпроса, ако Netent не е разрешен.
Добре ли са обаче казината, в които намирате любимите си ротативки, що се отнася до тяхната безопасност?
I believe that the restrictions could be on the game provider side, actually. Usually the casinos need to follow the rules somehow, and they cannot do much about it if Netent is not allowed.
Are the casinos where you find your favourite slots okay when it comes to their safety, though?
Има само няколко NETENT игри, които всъщност играя (Gonzos quest, Starburst), така че обикновено играя в казина, които имат pragmatic, playngo, relax, betsoft (Rooks Revenge е прилична копия на Gonzos quest) и microgaming/игри глобално). Що се отнася до казината, в които играя и които всъщност имат NETENT игри, едно от тях се управлява от правителството на Алберта, така че бих предположил, че е законно, но NETENT е единственият голям доставчик, който имат, останалите слотове са игри, които Преди 15 години играех на VLT. И единственото друго казино, в което успях да играя на NETENT, е Goldwin, те са легитимни, но отнемат много време, за да изтеглят пари на хората, и има минимум $100 за теглене.
Виждал съм куестове на Gonzos в други казина, но те не използваха NETENT, забравих името на доставчиците, които използваха, но е малко подозрително.
There is only a few NETENT games I actually play(Gonzos quest, Starburst) so I usually play at casinos that have pragmatic, playngo, relax, betsoft(Rooks Revenge is a decent knock off of Gonzos quest) and microgaming/games global). As far as the casinos I play at that actually have NETENT games, one of them is ran by the government of Alberta, so I would assume it's legit, but NETENT is the only big provider they have, the rest of there slots are games that I used to play on VLTs, 15 years ago. And the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout.
I've seen Gonzos quest at other casino's but they werent using NETENT, I forget the providers name that they were using, but it's a little suspicious.
О, добре, разбирам. Вие наистина обичате онлайн игрите, нали? Основното нещо е да гледам на това като на хоби и нищо повече, след което вярвам, че наистина може да бъде забавно.
Мога ли да попитам какво е разумното време за изчакване на теглене според вас?🤔
Какво искаш да кажеш, че е малко подозрително? Може би нямат добри отношения с Netent или таксите са високи за тях.🤷♀️ Просто спекулирам, разбира се.
Oh, okay, I see. You are really into online gaming, right? The main thing is to look at it as a hobby and nothing more, and then I beleive it really could be fun.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
What do you mean that it is a little suspicious, though? Maybe they do not have good relations with Netent, or the fees are high for them.🤷♀️ I am just speculating, of course.
Вие някак отговорихте на собствения си въпрос там.
един от тях се управлява от правителството на Алберта..
Правителствените сделки обикновено идват със споразумение за ексклузивност. Ето защо тук, в Манитоба, не мога да играя IGT игри навсякъде, освен в казина/барове, лицензирани от нашата игрална комисия, тъй като PlayNow (BC и Манитоба) имат изключителни права върху тяхната библиотека; което е гадно, тъй като повечето игри, които предлагат, са от 2021 г. или по-рано.
единственото друго казино, в което успях да играя NETENT, е Goldwin, те са легитимни, но отделят много време, за да осребрят хората и има минимум $100 за теглене
Ах, Голдуин. Обичах да играя там. Почти всички техни игри с >96% RTP и можех да играя и NetEnt, което също ги направи много неприятни в очите ми.
Въпреки че им е отнела цяла вечност, за да платят (над седмица в някои случаи), те винаги са плащали в крайна сметка. Просто се уверих, че стоя настрана от там, докато не го направят, както знаете, те просто чакаха да го отмените, за да могат да започнат 5-дневната обработка отначало.
След като смениха оператора обаче спрях да играя там. Също така спрях да играя в West Casino и никога не депозирах в някое от техните очевидни сестрински казина. Изпуснаха RTP, някои игри спряха да се зареждат и не можах да получа точен отговор от поддръжката за нищо.
Като странична бележка, изглежда, че те отново изпълняват 96% версии на игри. Все пак не би им се доверил.
You kind of answered your own question there.
one of them is ran by the government of Alberta..
Government deals usually come with an exclusivity agreement. That's why here, in Manitoba, I can't play IGT games anywhere except for casinos/bars licensed by our gaming commission, as PlayNow (BC and Manitoba) have exclusive rights to their library; which sucks major ass, as most of the games they offer are from 2021 or earlier.
the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout
Ah, Goldwin. I used to enjoy playing there. Almost all of their games with >96% RTP and I could also play NetEnt, which also made them very sus in my eyes.
While they did take forever to pay (over a week in some cases), they always did eventually pay up. I just made sure I stayed away from there until they did, as you know they were just waiting for you to cancel it so they could start the 5-day processing all over again.
Once they changed operators, however, I quit playing there. I also stopped playing at West Casino and never deposited at any of their obvious sister casinos. They dropped RTP, some games stopped loading, and I couldn't get a straight answer from support about anything.
On a side note, they do seem to be running the 96% versions of games again. Still wouldn't trust em, though.
Хей, момчета, трябва да кажа, че е наистина разочароващо колко платформи използват фалшиви игри в наши дни. Изглежда, че вече е станало норма. Едва ли вече можете да разчитате на честността и прозрачността на игрите.
Hey guys, I have to say it's really frustrating how many platforms are using fake games these days. It seems like it's become the norm now. You can hardly rely on the honesty and transparency of the games anymore.
Hey Leute, ich muss sagen, dass es echt frustrierend ist, wie viele Plattformen mittlerweile gefälschte Spiele nutzen. Es scheint, als wäre das mittlerweile zur Norm geworden. Man kann sich kaum noch auf die Ehrlichkeit und Transparenz der Spiele verlassen.
Не бих казал, че използват фалшиви игри, тъй като EveryMatrix е може би най-големият агрегатор на игри в света. Не мисля, че биха рискували бизнеса си заради краткосрочната полза, която биха донесли фалшивите игри.
I wouldn't say they're using fake games, as EveryMatrix is probably the biggest gaming aggregator in the world. I don't think they'd risk their business for the short term benefit that fake games would bring.
Мога ли да попитам какво е разумното време за изчакване на теглене според вас?🤔
Два дни, макс.
Ако бъде напълно потвърдено, не трябва да отнеме повече от 24 часа.
Ние сме в ден и епоха, когато парите се прехвърлят незабавно. Колкото по-бързо получат парите, те трябва да могат да ги изпратят обратно.
Фактът, че някои казина са способни на това, докато други привидно отнемат по-голямата част от седмицата, показва, че закъсненията ВИНАГИ са забавяща тактика; или с надеждата да отмените и да го омаловажите, или да дадат време на техния "финансов" отдел да открие потенциално нарушение на правилата.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
Two days, max.
If fully verified, shouldn't take longer than 24-hours.
We're in a day and age where money is transferred instantly. As fast as they receive the money, they should be able to send it back.
The fact that some casinos are capable of this while others seemingly take the better part of a week, shows that the delays are ALWAYS a stalling tactic; either in the hopes you cancel and play it down or to give their "finance" department time to find a potential rule violation.
Разбирам, че някои казина може да имат тази тактика, но не винаги бих го считал за проблем, ако тегленията са още по-дълги. Много други фактори могат да влязат в него. Премахнахте проверката, защото споменахте случай, в който сте верифицирани, но все пак смятам, че сте срещнали повече от един технически проблем с казиното. Ако те просто удължават времето за отмяна и губят баланса, мисля, че това е несериозно и казината просто ще загубят повече играчи, което вероятно няма много смисъл за тях. Но знам, че може да се случи от време на време, особено когато трета страна доставчик има проблеми. Понякога е трудно да се обясни на играчите, защото те пишат до казиното, а не конкретно до споменатата страна, която обработва заявката. Понякога би било важно и играчите да разбират такива неща. Разбира се, съгласен съм, че ако казиното не е честно, тогава можем да говорим за различни тактики, както споменахте.
Сещам се обаче за друг страхотен пример, когато изпращам пари на някой от моята банка, понякога те не могат да бъдат обработени дори за един ден, което в днешно време също намирам за доста неудобно. Тогава разбирам, че когато казината имат проблем, това не е приятно.
I understand that some casinos may have this tactic, but I wouldn't always consider it a problem if the withdrawals are even longer. A lot of other factors can come into it. You eliminated verification because you mentioned a case where you are verified, but I still think you have encountered more than one technical problems with the casino. If they are just stretching the time to cancel and lose the balance, I think that's unserious and the casinos will just lose more players, which probably doesn't make much sense for them. But I know it can happen from time to time, especially when a third party provider is in trouble. It's sometimes hard to explain to players because they are writing to the casino and not specifically to the mentioned party which is processing the request. Sometimes it would be important for players to understand such things as well. Of course, I agree that if the casino is not honest then we can talk about different tactics like you mentioned.
However, I can think of another great example, when I send money to someone from my bank, sometimes it can't be processed even in one day, which nowadays I also find quite inconvenient. Then I understand that when casinos have a problem, it's not pleasant.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.