НачалоФорумДоставчици на игриBet2u измамник !!!

Bet2u измамник !!!

 от Varenne
|
7 348 преглеждания 19 отговора |
|

Момчета, имам проблем с този скапан сайт, те не ми плащат теглене по банков път от 28 януари те измислиха каквото чух, че е измамник, можете да ми помогнете как мога да изтегля тези пари и винаги чакам.. .

Автоматичен превод:
Varenne

Здравейте, жалко, че сте избрали такова лошо казино, за да играете в него - вижте сами f.

Преминахте ли вече KYC, моля? Одобрено ли е оттеглянето? В такова казино дори 3 седмици чакане е съвсем нормално - ако платят.

Автоматичен превод:

Вижте, за мен щях да се справя и без, но ми изпратиха бонус от 20 евро за игра и печалба x теглене, депозирах и тогава изпитанието започна с тези ненадеждни субекти

Автоматичен превод:
Varenne

Е, не съм сигурен в отговора ти - какво се случва сега? KYC извършен ли е напълно, моля?

Автоматичен превод:

Здравейте! Kyc попълва всички документи. Към днешна дата всичко все още е в очакване на изтегляне, всичко е изчезнало.

Весела неделя.


Автоматичен превод:
Varenne

Здравейте,

Бих казал и щастлива неделя, но според вашия проблем... Добре, KYC е важен. Добре, свършено е. Какво предстои в момента, ако всички тегления са изчезнали, моля? Означава ли това, че не можете да видите предишно теглене в баланса си сега?


Автоматичен превод:

Радка проблема винаги е един и същ, имам една заявка за теглене и към днешна дата след 16 дни винаги е висяща, въпреки че съм проверил документите ми.

Не ми плащат тези пари без причина file

Автоматичен превод:
Varenne

Сега виждам - благодаря. Някакъв имейл по този въпрос от представителя на казиното, може би?

Ако те не комуникират с вас, можете да опитате да подадете жалбата . Но както писах по-рано, това казино има ужасна репутация, така че не можем да ви обещаем, че ще получите плащане.

Автоматичен превод:

Жалбата вече е направена благодаря, нулев имейл, нито един само чрез чат на живо, но те винаги казват едни и същи неща copy paste наистина лош сайт и не разбирам как все още може да бъде отворен и преди всичко с европейски лиценз ..

Автоматичен превод:
Varenne

Стискам палци!

Автоматичен превод:

Благодаря😘😘

Автоматичен превод:

Взехте ли парите от сайта тогава?

Автоматичен превод:

Абсолютно нищо, дори аз съм отменил всички транзакции и не отговарят на нищо в продължение на месеци, вече съм изоставил Не мога да направя нищо😔

cmq никога не играйте на този сайт и преди всичко докладвайте колкото може повече, за да отидете в затвора долни и злобни хора. Те ви взимат xi дъна те вече имат схема, разбирам много добре какво правят, като привличат бонуси без депозит и тогава измамата се задейства. Бъди внимателен!!!!

Edited
Автоматичен превод:
Varenne

Съжалявам да го чуя.

Опитвали ли сте да се свържете с органа, както Адам ви предложи чрез жалбата ?

„Междувременно ви препоръчвам да се свържете с органа за игри в Кюрасао (certria@gaminglicences.com) и да подадете жалба до тях. Това не е най-добрият лицензиращ орган, но има повече опции и инструменти, за да помогне на играчите. Кажете ми как те отговори (adam.m@casino.guru). Иска ми се да мога да бъда полезен още."


Автоматичен превод:

Документ за самоличност. 1134217890

BET2U НЕ ДАВА МОЕТО ТЕГЛЕНЕ ОТ СЕДМИЦИ. ИЗПРАЩАХ ИМ ИМЕЙЛ 100 ПЪТИ, НО НИКАКЪВ ОТГОВОР ОТ ЕКИПА ЗА ПОДДРЪЖКА. НЕ ВИ ДАВА ТЕГЛЕНЕ, АКО СПЕЧЕЛЕТЕ

Автоматичен превод:
jaiswalkrishna198

Здравейте, бихте ли забелязали тази актуализация на жалбата , моля?

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, вашата история на игрите е проверена, вашето теглене е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Благодаря ви предварително за търпението и разбирането."

И така, кога точно вашият акаунт беше потвърден за първи път? Това първото ви теглене ли е?

Честно казано, избрахте ужасно казино, в което да играете 🙁

Забеляза ли? https://casino.guru/Bet2U-Casino-review

file

Трябва да избягвате подобни сайтове в бъдеще.

Автоматичен превод:
Radka

БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ ЗА ОТГОВОРА

АЗ ВЕЧЕ ПРОВЕРЯВАМ. ПЪРВО НАПРАВИХ МНОГО МАЛКО ТЕГЛЕНЕ СЛЕД ДЕПОЗИТА, КОЕТО ТЕ ОДОБРИХА. СЛЕД КАТО ДЕПОЗИРАМ И ИГРАЯ И СПЕЧЕЛЯ. СЛЕД ТОВА ИЗТЕГЛЯМ, ТЕ НЕ ГО ОБРАБОТВАТ. ВСЕ ОЩЕ ПРЕДСТАВЯ. ИЗПРАЩАМ ИМ ИМЕЙЛ, НО ТЕ НЕ ОТГОВАРЯТ.

Автоматичен превод:
jaiswalkrishna198

Здравейте

Радвам се, че знам това. Благодаря ви 🙂 Бихте ли ми дали допълнителни отговори, моля?

Кога изпратихте първата неплатена заявка за теглене? Опитвам се да разбера за какво забавяне говорим.

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Radka

ПРИЯТЕЛ 21 ФЕВ. 2023 г.


Автоматичен превод:
jaiswalkrishna198

Е, ако акаунтът ви е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявяване на тегленето, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем. Все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявка за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Това означава, че трябва да актуализирате жалбата си и да уведомите Кристина, че сте били потвърдени и колко време сте чакали.

Кликнете върху тази връзка, за да го направите, моля.

Ако мога да добавя само един личен съвет, никога повече не играйте в казино с толкова нисък рейтинг. 🙁

Edited
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини