За съжаление, ако проверите това 👈, бонусът вече е изтекъл.🤷♀️ Представителят на казиното не е написал нито една публикация оттогава, така че вероятно няма нов бонус, поне засега.
Unfortunately, if you check this out 👈, the bonus has already expired.🤷♀️ The casino representative hasn't write any post since, so probably there is not a new bonus, for now at least.
Имате ли опит от играта в това казино, чудя се?🤔 Разкажете ни повече за тях, ще се радваме да чуем. Винаги по-добре, отколкото да спамите форума с публикации, от които никой не получава нищо. Не смятате ли?😉
Have you got any experience from playing at this casino, I wonder?🤔 Tell us more about those, it would be nice to hear. Always better than spamming the forum with posts no one get anything from. Don't you reckon?😉
Бонусът, за съжаление, вече е изтекъл. Така че ще трябва да изчакате следващия, когато и да има такъв. Играете ли в това казино? 🤔
The bonus is, unfortunately, already expired. So, you'll need to wait for the next one, whenever there will be one. Do you play at this casino? 🤔
SISAL LOTTOMATICA НЕ ВИ ДАВА НИКАКЪВ БОНУС ДОРИ И ДА КАЖАТ, ЧЕ КАТО СЕ РЕГИСТРИРАТЕ В SPID ВИ ДАВАТ БОНУС, WINCASINO НЕ ВИ ПОЗВОЛЯВА ДА ПРОВЕРИТЕ ИМЕЙЛА И ТЕЛЕФОНА СИ, ЗА ДА НЕ МОЖЕТЕ ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ
SISAL LOTTOMATICA DOESN'T GIVE YOU ANY BONUS EVEN IF THEY SAY THAT BY REGISTERING WITH SPID THEY GIVE YOU BONUS, WINCASINO DOESN'T LET YOU CHECK YOUR EMAIL AND PHONE SO YOU CAN'T REGISTER
SISAL LOTTOMATICA NON TI DANNO NESSUN BONUS ANCHE SE DICEVANO CHE REGISTRANDOTI CON SPID DAVANO BONUS , WINCASINO NON TI FA VERFICARE MAIL E TELEFONO DUNQUE NON PUOI REGISTRARTI
Ако имате проблеми в казината и не знаете какво може да не е наред и никой не може да ви помогне, тогава можете да подадете жалба при нас.
Ако имате такава идея,можете да го направите на този линк .
Разбира се, бих искал също да кажа, че ако имате проблем с определено казино, най-добре е да го публикувате в официалната нишка, защото публикувате някъде другаде. Ще съм ти благодарен.
If you have problems in the casinos, and you don't know what could be wrong and nobody can help you, then you can file a complaint with us.
If you have such an idea, you can do so at this link.
Of course, I would also like to say that if you have an issue with a particular casino, it's best to post it in the official thread because you're posting somewhere else. I will be grateful to you.
Ако желаете, всъщност можете да напишете някои полезни коментари тук в нашия форум.😉
If you like, you can write some useful comments here on our forum, actually.😉
защото там никой не ми отговори.
because no one ever answered me there.
perche li non mi ha mai risposto nessuno.
Не ми помогна много с този отговор. Ако имате проблем и никой не се опитва да го разреши от казиното, казах, че имате възможност да подадете жалба. Ако дълго време никой не ти отговаря от там и не знаеш какво да правиш и аз бих го направил. Ако ви се е случило нещо несправедливо, не се колебайте да го кажете. Няма какво да спечелите, като отговорите така.
You didn't help me much with that answer. If you have a problem and nobody tries to solve it from the casino, I said that you have the option to file a complaint. If nobody answers you from there for a long time and you don't know what to do, I would do that as well. If something unfair has happened to you, don't hesitate to say so. There is not much to be gained by answering like that.
не, не се оплаквам, защото няма да заключа
no I'm not making a complaint because I won't conclude
no non faccio reclamo tanto non concludo
Би било добре да пиша от един акаунт за да имам преглед, а не от два защото лесно може да се изгубим в него. Ако не искате да подадете жалба, не знам как да ви помогна. Опитахте ли да попитате поддръжката защо не потвърждава имейл адреса?
It would be good to write from one account so that I have an overview and not from two because then we can easily get lost in it. If you don't want to file a complaint, I don't know how to help you. Have you tried asking support why it doesn't confirm the email address ?
Здравейте, не разбирам на кого отговаряте и какво казвате. Бихте ли разяснили това за мен? Ако отговаряте на конкретен човек, би било добре да използвате бутона "отговори". 👍
Hello, I don't understand who you are replying to or what you are saying. Could you please elaborate on that for me ? If you are replying to someone specific, it would be good to use the "reply" button. 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.