ФорумБонуси и промоцииРегулирани печалби от безплатни завъртания

Регулирани печалби от безплатни завъртания

преди 11 месеца от siggiando
|
1627 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца

здравей


Така че днес получих 10 безплатни завъртания на Книгата на мъртвите от датско казино. Веднъж извадих късмет и получих бонус. И познайте какво, самият Рич Уайлд се появи като символ. Получих всичките 5 символа и спечелих приблизително 5000 DKk.


5000 DK бяха регулирани до 200 след може би минута или 2. Безплатните завъртания бяха посочени като без залагане и в имейла не беше посочена максимална печалба. Така че проверих техните правила и се казва, че максималната печалба при безплатни завъртания е 2,500 Dkk.


Затова се свързах с тях и попитах защо 200 вместо 2500. Според вас какви са шансовете ми да получа 2500 DkK? И какво трябва да направя, ако казиното настоява да ми плати само 200?


Улрик

Автоматичен превод:
siggiando
преди 11 месеца

Здравей Улрик.

Поздравления за намирането на Богатия Уайлд! 🙂

На въпроса ви „И така, аз се свързах с тях и попитах защо 200 вместо 2500. Какви мислите са шансовете ми да получа 2500 DkK? И какво трябва да направя, ако казиното настоява да ми плати само 200?"

Първо, трябва да предоставите повече информация, ако нямате нищо против.

Най-важната част е: Как точно казиното оправда сумата от 200DKK, моля?

Къде играехте и какви се прилагат правилата и условията за бонусите?

Уведомете ме скоро.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря за вашият отговор,


Получих имейл от vindercasino.dk, което обикновено е надеждно датско казино? Пише: 10 безплатни завъртания на залагания, активни за 3 дни, 1DKk на завъртане, само еднократна употреба, само активни акаунти и освен това се прилагат общи правила и условия.


Общите правила на техния сайт гласят, че можете да спечелите до 2500. НО в много други промоции те са написали максимална печалба, ограничена до 200 - но не и този път. Казва САМО, че се прилагат общите условия.


5400DKk, които спечелих, бяха променени на 200 за минути и без никакъв контакт или съобщение за това.


Вчера говорих с член на персонала и изпратих екранни снимки на пощата и техните общи условия относно безплатните завъртания (2500 максимална печалба). Днес обаче не се е върнал.


Така че съм 99,99% сигурен, че имам право на 2500, а не само на 200. Дали казиното възнамерява да уважи това е нещо друго : P



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Също така мислех да играя с останалите 200Dkk - но досега се въздържах от това. Страхувах се, че това ще бъде същото като да приема само 200Dkk.

Автоматичен превод:
siggiando
преди 11 месеца

Съжалявам, но проблемът е точно в това, че "Пише, че важат САМО общите условия". Искам да кажа, че ако можете да намерите такава информация, посочена в правилата за бонуса, тя просто се прилага. В един идеален свят офертата също ще ви информира за максималното теглене директно в имейла, за съжаление това е по-скоро изключение.

Надявах се, че можете да поставите тук офертата по имейл плюс екранната снимка на тези допълнителни правила. Това би било полезно. Служителят на казиното спомена ли е конкретна част от условията на бонуса или къде точно се намира тя в общите условия?

Ако правилото беше лесно за намиране, рекламата беше ясно заявена, опасявам се, че казиното е правилно.

Моля, уведомете ме и не се колебайте да публикувате екранни снимки (за предпочитане на английски).

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Току-що се свързах с мен от казиното. Те настояват, че имам право само на 200DKK, но въпреки това ми компенсираха още 200DKK, така че има 400 на салдото ми. Той каза, че това е така наречената „промоция за повторно активиране" и с нея са разрешени печалби само от 200DKK. Не мога да намеря нищо по въпроса на сайта им.


Както можете да видите на екранната снимка, те споменават 5 условия + общите условия (които посочват макс. печалба от безплатни завъртания 2500).

Имам проблеми с качването на снимките тук, затова направих галерия: https://postimg.cc/gallery/X0TZptx


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
siggiando
преди 11 месеца

Добре. Сега съм малко подозрителен.

Една проста мисъл: Ако казиното настоява, че максималното теглене е 200DKK, защо да добавяте още 200DKK към сметката си?

Какво бихте казали, ако предложа да подадем жалба до вас? Ако правилата не са достатъчно ясни или конкретни, би било най-добре да препратите тази ситуация към нашия специален екип за жалби. Това ръководство обяснява какво да очаквате по пътя: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Ще оставя това решение на вас, разбира се.

Ако сте съгласни, използвайте тази връзка, моля: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Точно това бяха моите мисли. Малко сенчесто; сякаш се опитваш да ме накараш да не продължавам с него.

Е, помислих 10 минути и след това написах жалба. Започнах с формалностите (личната ми информация и т.н.) След това посочих точно от какво се оплаквам. Продължих с обяснението на това, което служителят Фин ми каза по телефона.

След това изброих реалната ситуация - какво пише в мейла и какво гласят общите им условия. И това, което Фин от VinderCasino твърди (макс. печалба 200 в „кампания за повторно активиране"), не можеше да бъде намерено никъде в имейла, нито в уебсайта им.

Вероятно вашите експерти можеха да напишат по-добра жалба. Въпреки това съм обучен в областта на митническите данъци и съм написал справедливия си дял от исковите декларации. Също така бях почти 2 години в юридическия факултет, преди да премина към друго образование. Вярвам, че покрих същественото в жалбата си.

Също така смятам, че съдебен процес би отпаднал в моя полза. Дори ако казиното може по някакъв начин да докаже, че е възнамерявало да напише максимална печалба 200 в имейла, но е забравило да го направи, това няма да има значение. Знам, че датското законодателство е много строго по отношение на промоции като тази. В повечето случаи те ще носят отговорност за това, което са написали. Или в случая това, което казват, са забравили да напишат.



Автоматичен превод:
siggiando
преди 11 месеца

Съжалявам, че го казвам, приятел, вероятно не се разбираме добре относно жалбата.🤔

Искам да кажа, че все още не сте създали такъв за този проблем, така че какво имате предвид под

„Вероятно вашите експерти можеха да напишат по-добра жалба."

Чудесно е, че сте толкова добре образован, но от моя опит ще отнеме доста време и пари, за да съдите казиното за толкова ниска сума. Става дума по-скоро за морален принцип, разбирам! Все пак казвам, че би било по-лесно да започнем с жалбата.

https://casino.guru/complaints

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Исках да кажа, че веднага написах жалбата. Казиното все още не е отговорило. И че имам опит по отношение на обработката/разглеждането на случаи.


Редактиране: Забравих да спомена, че изпратих жалбата си до казиното на 30 май. Така че скоро ще изминат 14 дни без нито дума в отговор. Прочетете някъде, че трябва да отговорят с решение в рамките на 14 дни - Или да ви кажат кога се очаква да бъде готово.


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
siggiando
преди 10 месеца

Здравейте!

Ще се опитам да обясня още веднъж. Ние не разглеждаме жалби, в които не участваме. 🙂 За да ни позволите да изпълним жалбата, трябва да създадете такава тук, на нашия уебсайт .

Кликнете върху тази връзка, за да започнете отначало:

https://casino.guru/complaints

Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е добре. Не съм те молил за това.

В зависимост от отговора на казината ще потърся помощ.

Автоматичен превод:
siggiando
преди 10 месеца

Бихте ли обяснили, моля? Честно казано загубих въжето тук.

По един или друг начин - успех за вас!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Актуализация: Свързах се с местен отдел за безплатна правна помощ. Така че отидох и проведох среща с тях, показах им моите екранни снимки на всичко и те се съгласиха, че имам случай. И така, след като лятната ваканция приключи, студент по право написа писмо до казиното, че дължат 2100 и че имат 2 седмици да платят. Или ще бъдат предприети допълнителни правни действия. Доста бързо казиното, че се съгласиха. Обещаха да ми платят 2100 и след това щяха да закрият акаунта ми.


Утре 2-седмичният срок изтече, но засега няма пари по банковата ми сметка или сметката в казиното. Очаквам да платят днес или може би утре, както е обещано.

Автоматичен превод:
siggiando
преди 7 месеца

Интересно ми е как ще се развие ситуацията при вас, тъй като днес е крайният срок. Бихте ли продължили да ни информирате дали парите са пристигнали и ако не, какви ще бъдат следващите стъпки? Струва ми се доста интересен случай.

Ще изчакам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини