Здравейте, страхувам се, че конкретна помощ ще бъде предложена само от банката или от поддръжката на определено казино. Определено бих започнал в казиното.
Между другото, какво означава "банкова проверка"? Можете ли да изпратите екранна снимка, например, за да изключите неправилно въвеждане на данни?
Не казвам, че това е вашият случай, но е по-добре да изключите възможно най-много възможности в началото. Между другото, къде се опитвате да верифицирате банката? Има по-голям шанс да намерите подходяща помощ, ако споменете името на казиното.
Както и да е, ние сме тук и чакаме отговор, след което ще се опитаме да измислим нещо.
Hi, here I am afraid that concrete help will only be offered by the bank or the support of a particular casino. I would definitely start in the casino.
By the way, what does "bank verification" mean? Can you send a screenshot, for example, to rule out incorrect data entry?
I'm not saying that this is your case, but it's better to rule out as many possibilities as possible at the beginning. By the way, where are you trying to verify the bank? There is a better chance of finding relevant help if you mention the name of the casino.
Anyway, we're here waiting for a response, then we'll try to come up with something.
Ahoj, tady se obávám, že konkrétní pomoc nabídne maximálně banka a nebo podpora konkrétního kasina. Já bych rozhodně začala právě v kasinu.
Mimochodem, co znamená "ověřování banky"? Můžeš poslat snímek obrazovky, aby se například dalo vyloučit zadávání nesprávných údajů?
Neříkám, že je to Tvůj případ, ale lepší hned na začátku vyloučit co nejvíce možostí. Mimochodem, kde, že se to snažíš tu banku ověřit? Je větší šance nalézt relevatní pomoc, když zmíníš název kasina.
Každopádně, jsme tu a čekáme na reakci, zkusíme pak něco vymyslet.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.