Здравейте, бихте ли ми казали къде не сте получили бонуса за регистрация? Свързвали ли сте се с казиното, защо се случи това и какво трябва да направите в тази ситуация? Вероятно първо ще направя това и ще се опитам да получа отговор от тях.
Моля, опитайте и им кажете какво са ви казали.
Hello, could you please tell me where you didn't get the sign up bonus? Have you contacted the casino, why did this happen and what should you do in this situation? I would probably do that first and try to get an answer from them.
Please try and let them know what they told you.
Бихте ли ни казали кое казино би било, за да можем да се опитаме да разберем повече?
And could you please tell us which casino it would be, so we can try to find out more?
Е, трябва да се регистрирате в акаунта си в казиното, за да видите баланса, но ако не си спомняте в кое казино сте играли, не мога да си представя как ще направите това. 🤷♀️
Опитайте се да си спомните тогава.
Well, you need to be signed up in your casino account to see the balance, but if you don't remember at which casino you played, I cannot imagine how you would do that. 🤷♀️
Try to remember then.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.