Здравейте,
Помолих нашия партньорски екип да проучи - съжалявам за неудобството и ще се свържа с вас с актуализация.
Hello,
I asked our affiliate team to investigate - I'm sorry for the inconvenience and will get back to you with an update.
Здравей отново,
Препратих съобщението и изглежда, че бонусът работи правилно от наша страна, затова попитахме казиното и ни увериха, че връзката работи и бонусът също е наред.
Казаха ни, че:
„Предполагам, че някои от играчите, които се оплакват, не са направили нещо правилно от своя страна."
Съжалявам, но проверихме отново и всичко е наред. Мога ли да знам как точно се опитахте да поискате бонуса, моля? Свързахте ли се с казиното чрез бонус панела „вземете бонус"?
Hello again,
I forwarded the message and it seems that the bonus is working correctly from our side, so we asked the casino and was assured that the link works and the bonus is ok as well.
We were told that:
"I guess that some of the players that are complaining didn't do something right on their side."
I'm sorry but we double-checked and everything is in order. May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get bonus"?
Хаха, можете да видите, че агентът ми казва конкретно, че бонусът не е наличен, а вие рекламирате бонус, който не съществува?
Регистрирах се, бонусът не се показва в падащото меню, свързах се с чата и попитах дали биха го добавили ръчно и можете да видите отговора им и те обвиняват, че сте рекламирали неправилен бонус?
Сега вашият контакт ме обвинява играча?
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Здравейте. Имах такова преживяване. Регистрирах се за Slot wolf от уебсайта AskGamblers. Тогава това казино се бори да бъде най-доброто. Те предлагаха 100 безплатни завъртания, за да гласувате за тях. Гласувах публикувани екранни снимки. И не получих нищо, връзката спря, сега дори не мога да отида на сайта. Така че това казино може да не даде бонус. Няма нищо изненадващо.
Hello. I had such an experience. I signed up for Slot wolf from the AskGamblers website. Then this casino fought to be the best. They were offering 100 free spins for you to vote for them. I voted posted screenshots. And I didn’t receive anything, the connection stopped, now I can’t even go to the site. So this casino may not give a bonus. There is nothing surprising.
Привет. У меня был такой опыт. Я зарегистрировался в Slot wolf с сайта AskGamblers. Тогда это казино боролось чтобы стать лучшим . Они предлагали 100 бесплатных вращений за то что вы проголосуете за них. Я проголосовал отправил скриншоты. И ничего не получил, связь прекратилась, теперь даже на сайт зайти не могу. Так что это казино может и не дать бонус. В этом нет ничего удивительного.
Хаха, можете да видите, че агентът ми казва конкретно, че бонусът не е наличен, а вие рекламирате бонус, който не съществува?
Регистрирах се, бонусът не се показва в падащото меню, свързах се с чата и попитах дали биха го добавили ръчно и можете да видите отговора им и те обвиняват, че сте рекламирали неправилен бонус?
Сега вашият контакт ме обвинява играча?
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Здравейте,
Проверих бонуса и това е резултатът. Предполагам, че този бонус не може да се добави ръчно, трябва да влезете в сайта, като използвате правилната връзка към бонуса (това е доста обичайно), можете ли да отговорите любезно на въпроса ми, моля?
" Мога ли да знам как точно се опитахте да изискате бонуса, моля? Свързахте ли се с казиното чрез панела за бонуси " Вземете бонуса "?"
В противен случай вероятно сте осъществили достъп до сайта чрез друга връзка.
Hello,
I get the bonus checked and this is the result. I guess this bonus can't be added manually, you have to access the site using the proper bonus link (that's quite usual), can you kindly answer my question, please?
"May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get the bonus"?"
Otherwise, you probably accessed the site using a different link.
какво ти става
Вижте снимките на екрана. Казиното изрично заявява, че ВАШИЯТ бонус не съществува и ВИЕ го рекламирате без разрешение. Това е черно на бяло по-горе.
Да, минах през вашата връзка. Изпратих го на приятел и ще го накарам да се запише. Обзалагам се, че те казват същото.
What is wrong with you?
Look at the screen grabs. The casino specifically states YOUR bonus does not exist and YOU are advertising it without permission. This is in black and white above.
Yes I went through your link. I have sent it to a friend and will get him to sign up. I bet they say the same.
Въз основа на тази екранна снимка предполагам, че трябва да разберем коя връзка сте използвали за регистрацията и след това да я проверим кръстосано с връзки на нашия уебсайт.
Или поне ако сте се регистрирали с партньорска връзка, тогава трябва да сте свързани с партньор, който има конкретен идентификатор и тогава можем да сравним този идентификатор с нашия партньорски идентификатор и да видим дали сте регистрирани през нашия уебсайт.
Based on this screenshot, I supposed we need to find out which link you used for the registration and then cross check it with links on our website.
Or at least if you registered thought an affiliate link, then you should be related to an affiliate that has a specific ID and then we could compare that ID to our affiliate ID and see if you're registered through our website.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.