Здравейте отново!
Честно казано, вероятно е така, защото въз основа на вашите последващи публикации не вярвам, че казиното е направило нещо напълно нередно.
Както споменах по-рано, например:
„Бих казал, че казиното е съвсем право, когато казват, че вие решавате дали искате да вземете бонуса.
За няколко минути бях убеден, че казахте, че сте получили бонуса автоматично, но отговорът ви отново пропуска тази точка напълно. "
Ако сте взели бонуса умишлено и не сте прочели условията, добре, това е лош опит, причинен от неинформативното ви действие. Ако бонусът е добавен към акаунта ви автоматично, това е крайно нечестно. И все пак те попитах как се случи това и ти го остави без отговор. Затова го приех като решен вариант.
Възможно ли е това да има общо с тона?
Разбирам също така, че смятате, че казиното е направило грешка с процента, но те, от друга страна, изглежда смятат, че всичко е наред. Или поне така си мисля досега. Бих се консултирал с правилата за бонуси и ако мога да намеря доказателството, че казиното е направило грешка, мисля, че е добре да се изправя отново пред тях. Ако условията на бонуса са наред, добре, бих го приел като грешно предположение от моя страна и бих помислил дали харесвам начина, по който те „награждават" лоялните клиенти.
Звучи почти така, сякаш се връщаме към точката, в която не можете да изтеглите всички спечелени пари, което за съжаление е напълно нормално за много бонуси. Може би обаче не разбирам "последствията, които могат да възникнат".
Мисля, че внимателното обмисляне на всеки бонус е най-добрият начин да избегнете отново същото негативно преживяване; служителите на казиното не могат да направят това вместо вас; бонусите трябва да отговарят на вашите очаквания и стил на игра...
От моя опит е жалко да ви позволя да мислите, че това е необичайна ситуация и трябва да сте разочаровани, защото ако очакванията ви, които сте описали досега, останат същите, вие сте напълно готови да повторите тази грешка.
Искам да разберете как работят бонусите, за да избегнете същото разочарование. Не може да се постигне това, като се играе на мил, винаги съгласен приятел. съжалявам
Нека поговорим повече. Ще се радвам, ако коригирате това, което според вас не съм разбрал правилно досега.
Hi again!
To be honest, it is probably because, based on your subsequent posts, I do not believe the casino did anything wrong completely.
As I mentioned earlier, for example:
"I'd say the casino is quite right when they say it is you who decide whether you want to take the bonus.
For a few moments, I was convinced that you said you had been given the bonus automatically, yet your reply again misses that point completely."
If you took the bonus deliberately and did not read the terms, well, it is a bad experience caused by your uninformative action. If the bonus was added to your account automatically, it is highly unfair. Yet I asked you how it occurred, and you left it unaswered. Thus, I took it as a resolved option.
Could that possibly have to do with the tone?
I also understand you believe the casino made a mistake with the percentage, but they, on the other hand, seem to think all is well. Or at least this is what I think so far. I would consult the bonus rules, and if I could find the proof the casino made a mistake, I think it's good to confront them again. If the bonus terms are okay, well, I would take it as a wrong assumption from my side and would consider whether I like the way they "award" loyal customers.
It almost sounds like we are returning to the point where you can't withdraw all of the money won, which is sadly completely normal for many bonuses. Maybe I am not understanding the "consequences that may arise," though.
I think that carefully considering each bonus is the best way to avoid having the same negative experience again; casino employees cannot do that for you; bonuses should fit your expectations and play style...
From my experiences, it is unfortunate to let you think this is somehow uncommon situation and you should be disappointed because if your expectations you have described so far stay the same, you are quite ready to repeat that mistake.
I care for you to understand how bonuses work just to avoid the very same disappointment. Can't achieve that by playing the nice, always agreeing buddy. I'm sorry.
Let's talk more. I'll be glad if you correct what I in your opinion, have not comprehended correctly thus far.
Автоматичен превод: