ФорумБонуси и промоцииМоят неудачен опит с бонус кодовете на IceCasino

Моят неудачен опит с бонус кодовете на IceCasino (страница 2)

преди 1 седмица от Elody
|
605 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Elody
преди 3 дни

Точката взета. Както казах, например, предпочитам да избягвам бонусите, за да не се налага да се занимавам със свързани правила и разпоредби.

Споменаването в рецензията също казва „обикновено", което прави значителното въздействие в контекста, бих казал. 🙁

Чудесно е да те видя толкова отдаден на изтъкването на всеки детайл; имайте това предвид при следващите си начинания в казиното, моля. Не бих искал да те видя да се бориш с още един бонус!


Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

Не разбирам защо тонът ти се промени толкова много. Някой опитва ли се да ти отнеме нещо? Просто исках да посоча абсурдността на ситуация, в която казиното не е взело предвид последствията, които могат да възникнат. И това е разочароващо. Със сигурност не е в плановете им. Но е каквото е. Като търговец, горещо препоръчвам на ICE Casino да оцени тяхната политика за бонуси. Както знаем, рекламата не бива да подвежда. Понятието „бонус" тук е спорно.

Автоматичен превод:
Elody
преди 2 дни

Здравейте отново!

Честно казано, вероятно е така, защото въз основа на вашите последващи публикации не вярвам, че казиното е направило нещо напълно нередно.

Както споменах по-рано, например:

„Бих казал, че казиното е съвсем право, когато казват, че вие ​​решавате дали искате да вземете бонуса.

За няколко минути бях убеден, че казахте, че сте получили бонуса автоматично, но отговорът ви отново пропуска тази точка напълно. "

Ако сте взели бонуса умишлено и не сте прочели условията, добре, това е лош опит, причинен от неинформативното ви действие. Ако бонусът е добавен към акаунта ви автоматично, това е крайно нечестно. И все пак те попитах как се случи това и ти го остави без отговор. Затова го приех като решен вариант.

Възможно ли е това да има общо с тона?

Разбирам също така, че смятате, че казиното е направило грешка с процента, но те, от друга страна, изглежда смятат, че всичко е наред. Или поне така си мисля досега. Бих се консултирал с правилата за бонуси и ако мога да намеря доказателството, че казиното е направило грешка, мисля, че е добре да се изправя отново пред тях. Ако условията на бонуса са наред, добре, бих го приел като грешно предположение от моя страна и бих помислил дали харесвам начина, по който те „награждават" лоялните клиенти.

Звучи почти така, сякаш се връщаме към точката, в която не можете да изтеглите всички спечелени пари, което за съжаление е напълно нормално за много бонуси. Може би обаче не разбирам "последствията, които могат да възникнат".

Мисля, че внимателното обмисляне на всеки бонус е най-добрият начин да избегнете отново същото негативно преживяване; служителите на казиното не могат да направят това вместо вас; бонусите трябва да отговарят на вашите очаквания и стил на игра...

От моя опит е жалко да ви позволя да мислите, че това е необичайна ситуация и трябва да сте разочаровани, защото ако очакванията ви, които сте описали досега, останат същите, вие сте напълно готови да повторите тази грешка.


Искам да разберете как работят бонусите, за да избегнете същото разочарование. Не може да се постигне това, като се играе на мил, винаги съгласен приятел. съжалявам

Нека поговорим повече. Ще се радвам, ако коригирате това, което според вас не съм разбрал правилно досега.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини