Здравейте екип MegaPari,
Съжалявам, че го казвам, но вероятно сте пропуснали да забележите, че ние не възприемаме общите стандарти като догма. Държим на коректността и честния подход.
Не искам да звуча прекалено грубо, но както обясних на играча, ние сме силно загрижени за потребителските отзиви като цяло. Постоянно полагаме големи усилия, за да открием всички възможни неавтентични.
Играчът ни предостави имейл, който изрично казва:
Здравей zusammen!
Deine Wünsche stimmen mit unseren überein. Deshalb hast du "Hier" 50 Freispiele für dein gutes Feedback bekommen.
Um die Freispiele zu erhalten, Hinterlasse einfach ein positive Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot und schicke ihn an das MegaPari Supportteam (support@megapari.com)
Искате да получите промоционален код за 50 безплатни игри.
Auf MegaPari macht deine Stimme einen Unterschied.
Google превод от немски на английски език:
Здравейте всички!
Вашите желания съвпадат с нашите. Ето защо получихте 50 безплатни завъртания „Тук" за вашата добра обратна връзка .
За да получите безплатните завъртания, просто оставете положителна обратна връзка (не забравяйте да включите идентификационния си номер), след това направете екранна снимка и я изпратете на екипа за поддръжка на MegaPari (support@megapari.com)
Ще получите промо код за 50 безплатни завъртания.
В MegaPari вашият глас има значение.
Справедливо е да споменем нашите условия за използване на този етап, казвайки:
"3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от Потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинския опит на играчите в отделните уебсайтове на казина. Ето защо ние си запазваме правото да изтриваме Потребителски рецензии, които са създадени от Потребителите, след като са били мотивирани да го направят така и от казиното, например като им предложите бонус в замяна на положителен отзив. "
Съжалявам, но ние не споделяме обща гледна точка, когато става въпрос за истински потребителски отзиви.
Моля, преразгледайте подхода си.
Hello Team MegaPari,
I'm sorry to say that but you probably failed to notice that we do not see common standards as a dogma. We care about fairness and an honest approach.
I do not want to sound too harsh, but as I explained to the player, we are well concerned about user reviews in general. We're constantly putting great effort to detect all possible ungenuine ones.
The player provided us with the email that explicitly says:
Hallo zusammen!
Deine Wünsche stimmen mit unseren überein. Deshalb hast du "Hier" 50 Freispiele für dein gutes Feedback bekommen.
Um die Freispiele zu erhalten, hinterlasse einfach ein positives Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot und schicke ihn an das MegaPari Supportteam (support@megapari.com)
Du wirst einen Promo-Code für 50 Freispiele erhalten.
Auf MegaPari macht deine Stimme einen Unterschied.
Google Translation from the German language to English:
Hello, everyone!
Your wishes match ours. That's why you got 50 free spins "Here" for your good feedback.
To get the free spins, just leave positive feedback (don't forget to include your ID number), then take a screenshot and send it to MegaPari support team (support@megapari.com)
You will receive a promo code for 50 free spins.
At MegaPari, your vote makes a difference.
It is only fair to mention our term of use at this point saying:
"3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review."
I'm sorry, but we do not share a common point of view when it comes to genuine user reviews.
Please, reconsider your approach.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: