ФорумБонуси и промоцииКазино изплатени бонус печалби

Казино изплатени бонус печалби

преди 1 година от Anonymized416
|
2523 преглеждания 9 отговора |
|
Anonymized416
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че най-лесният начин е да опитате това.

Но след като бонусът бъде даден, можете да играете. Казиното трябва да ви присъжда само бонуси, които действително са ви достъпни, а не по друг начин, така че според мен най-вероятно грешката е на казиното. Те трябва да гарантират, че този бонус няма да се предоставя на играчи, депозирани от Skrill.

Мога ли да знам как точно получихте бонуса, моля?


Автоматичен превод:
Anonymized416
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви за обяснението.

Нека видим какво има да каже казиното. Чувствам, че си положил много усилия да действаш честно, така че би било хубаво да видя адекватен отговор.

Не всяко казино е лошо, но някои дори са щедри в такива ситуации, виждал съм това в оплаквания.

Така че, като последен вариант, предлагам да подадете жалба, ако това отговаря на вашите чувства, разбира се.

Ще чакам следващата ви актуализация 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те се съгласиха в този случай да не конфискуват моите печалби! Изключително съм доволен от резултата. Стискайте палци да обработят тегленето сега 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized416
преди 1 година

Здравейте,

каква страхотна новина👍

Все пак ще чакам вашето окончателно потвърждение 🤞🤞🤞

Може би няма да е зле да кажете кое казино е това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

моето теглене беше отхвърлено чрез skrill поради технически проблеми, които наистина не разбирам. Това е предпочитан метод и препоръчан метод. Никога не съм имал проблем с него.


те ме помолиха да тегля чрез друг метод, така че избрах банков превод - не искаше цялата информация, която обикновено бих въвел, например адреса на моята банка. Въпреки това успях да въведа името на банката, swift кода, моята сметка и името. Стискам палци да се изтеглят за 24 часа, както казаха, и ако го направят, надявам се да стигне до моята сметка! Ако не получа успешно теглене за една нощ, тогава ще назова казиното. Просто не искам да осъществя оттеглянето, без да им дам друг шанс.

Автоматичен превод:
Anonymized416
преди 1 година

Мисля, че също зависи от това дали сте добавили цялата информация, която им е необходима за прехвърляне на печалбите. Ако добавите всичко, можете да получите печалбата си в рамките на 5 работни дни. Въпреки че Skrill е предпочитаният вариант, аз просто бих следвал всеки метод, който казиното ви предложи. Знам, че много играчи не искат да използват крипто и много казина са склонни да го препоръчват, така че банковият превод имхо е доста приличен вариант, ако не можете да използвате Skrill.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Банковият превод също е анулиран и средствата са върнати в акаунта ми на играч. Те просто изпращат имейл, че средствата са върнати на моя плейър поради технически проблем. Моля, заявете повторно тегленето и ние ще го обработим в стандартния ни срок от до 24 часа.


това просто ще бъде непрекъснат цикъл на теглене и анулиране. Не получавам информация за техническия проблем. Персоналът по поддръжката не разполага с информацията и никой не отговаря на имейлите, когато поискам допълнителна информация.

Автоматичен превод:
Anonymized416
преди 1 година

Има още един австралиец, който наскоро имаше проблеми с банковия превод, въпросът е, че през цялото време казиното декларира, че е използвала грешен SWIFT код. Вчера тя се върна и обясни решението:

„В Австралия имаме BSB и номер на сметка. Така че трикът е в полето IBAN да въведете както BSB, така и номера на сметката без интервали, което открих само чрез проба и грешка, а не по съвет от казино, което постоянно казваше, че SWIFT кодът е неправилен " ( пълният разговор е тук )

Сега просто разсъждавам на глас, има ли шанс нещо подобно да е уловката? Какво мислиш?

Страхувам се, че ако всичко се провали, последният вариант би бил да подадете жалба. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това последно отменено теглене беше, защото исках над дневния лимит. Така че отново се оттеглих до краен предел. Ако това също бъде отменено, за съжаление ще трябва да подам жалба.

Автоматичен превод:
Anonymized416
преди 1 година

Здравейте,

това е жалко, но нека кажем по-добрия вид проблем за сега. Жалбата е на ваше разположение, ако някога имате нужда от нея, въпреки че и двамата бихме предпочели успешно и бързо изтегляне. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини