ФорумБонуси и промоцииИграйте Croco $10 чип бонус без депозит

Играйте Croco $10 чип бонус без депозит

преди 1 година от jasonvanorden620
|
1640 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Така че получих $10 безплатен чип бонус без депозит. След срещата с играта бях до $1200, когато без предупреждение или съобщение от какъвто и да било вид 1200 изчезнаха. Случвало ли се е на някой друг.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, това е доста странно, че ви липсват 1200$ по някакъв начин. Опитахте ли да се свържете с поддръжката на клиенти на PlayCroco? Също така можете да подадете жалба на нашия уебсайт. Казиното се опитва да разрешава оплаквания, въпреки че е казино със съмнителен рейтинг на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да точно. Моята история на играчите показва, че съм кандидатствал за оттегляне, но не съм го направил. Дори не съм изпратил правилната идентификация за теглене или депозиране, играех на безплатен чип, за да го проверя. Липсват $1200~. Благодаря ви, че се отзовахте. Ще подам жалба

Автоматичен превод:
jasonvanorden620
преди 1 година

Така би било най-добре. Страхувам се, че без подходяща проверка няма да стигнем много по-далеч тук във форума.

Би било хубаво, ако можете да ни държите в течение за напредъка на жалбата . Успех, разбира се!🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Братко, направих 180 в казино playcroco и ozwin, мога ли да кандидатствам

оттегляне?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Интересно, някакъв бъг ли е във вашата система? трябва да опитате отново и всеки път, когато спечелите, да го изтеглите за безопасност.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Братко, направих 180 в казино playcroco и ozwin, мога ли да кандидатствам

оттегляне?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте и поздравления!

Бих казал, че можете да кандидатствате, когато пожелаете, честно казано - не ме питайте, аз не работя за казиното. 🙂

Започнете, като попитате и в двете казина и споделете какво сте научили там.

Ако сте успели да преминете проверката на акаунта, спечелили сте печалбите в съответствие с правилата и сте изпълнили всички изисквания, бих казал, че трябва да сте добре!

Така че, давайте напред и опитайте, след което се върнете, за да споделите добри новини! 🙂


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Интересно, някакъв бъг ли е във вашата система? трябва да опитате отново и всеки път, когато спечелите, да го изтеглите за безопасност.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Кого питаш, ако може? Със сигурност няма грешка в нашата система относно тегления.

🙂

Харесва ми обаче идеята, че тегленията са нещо като мярка за безопасност. Тесто за изтегляне и загуба на баланс - 100% вярно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Давам съвети, за да помогна на собственика на темата какво да прави 😀

Автоматичен превод:
pedrooooo89
преди 10 месеца

😀 Браво!

очакваме с нетърпение допълнителни съвети и съвети!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини