ФорумБонуси и промоцииБонусите бяха замразени от Captain Cook/Casino Rewards

Бонусите бяха замразени от Captain Cook/Casino Rewards

преди 2 години от velli2
|
4027 преглеждания 13 отговора |
|
преди 2 години

Някой друг има ли опит? Когато започнах да питам за бонуси, дори ме блокираха от обслужването на клиенти 😀

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
velli2
преди 2 години

Здравей velli2, бонусите се контролират изцяло от казиното и следователно зависи от казиното кой ще получи бонуса и кой не. Бонусите са чудесен маркетингов инструмент, плащан от казиното, и също така е страхотна маркетингова стратегия за привличане на нови играчи и е мощен инструмент, просто защото такива казина се фокусират основно върху привличането на нови играчи. Нека ви попитам след колко време, откакто сте се регистрирали в казино, започвате да питате за бонуса? 🙂 А в колко случая вече ви се е случвало? Благодаря ти


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Клиент на казиното от много години. Може би дори 10 години. Те имат VIP бонус система, при която получавате точки, като играете. Тази седмица също изпратихме много предложения за бонуси за депозит. Разбира се, вече не реагирам на тях и не играя в това казино


Автоматичен превод:
velli2
преди 2 години

Здравейте, добре, благодаря. Десет години наистина са много време. Това означава, че не е имало много проблеми през последните години до сега, нали? Ще ми е любопитно след колко време ще го активират отново, ако говорим за чат на живо. И къде играеш сега btw?

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Дори вече няма да говорят с мен 😀 Днес играя paf.com (никога не дава бонуси за депозит, но наистина надеждни и бързи плащания) и caxino.com (понякога проблеми с потвържденията на акаунти)

Автоматичен превод:
velli2
преди 2 години

Споменахте, че сте започнали да питате за бонуси, но колко често сте искали бонусите? Някои играчи идват да искат бонуси няколко пъти на ден и когато им бъде отказано, може да използват някакъв обиден език към екипа за поддръжка на клиенти. Мога да си представя, че това може да ви забрани, иначе няма много смисъл.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Не съм искал бонуси. Използвал съм само офертите, които са ми изпратени. Опитах се да поискам да използвам бонусите, които съм спечелил

Автоматичен превод:
velli2
преди 2 години

Здравейте, реших и аз да се включа в разговора 🙂

И така, какво имахте предвид с първата публикация, която публикувахте в тази тема? Просто ми беше трудно да осъзная откъде знаеш, че вече си спечелил някакви бонуси. Може би говорим за програма за лоялност?

Както и да е, можете ли, от друга страна, да препоръчате казино, което отговаря на очакванията ви, моля?



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Казиното дава точки за игра и те трябва да могат да се конвертират в пари. В същото време те изпращат предложения за бонус за депозит, те отиват в една и съща точкова сметка. Сега имам €117 бонус пари предварително, които отказват да ми дадат


Автоматичен превод:
velli2
преди 2 години

О, сега разбирам. Но това все още са бонус точки - бонус пари, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Стойте далеч от тези казина

Автоматичен превод:
Chaly
преди 1 година

Имате ли лош опит с тези казина?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

да Бяха добри преди години, вече не

Автоматичен превод:
Chaly
преди 1 година

Искате ли да обясните какво изглежда се е объркало през годините? Сигурен съм, че можем да използваме повече подробности.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини