Казината обикновено правят това, когато просто не искат повече да обслужват даден клиент. Тъй като преди това също загубихте достъп до бонусите, това обяснение - въпреки че съчувствам, че е просто описание, а не причина - отговаря на обстоятелствата. 🙁
Наистина е трудно да се отгатне истинската причина, съжалявам.
Casinos usually do that when they simply don't want to serve a particular customer anymore. Since you previously also lost access to the bonuses, this explanation - though I empathize that it's merely a description rather than a reason - fits the circumstances. 🙁
It's really hard to guess the true reason, I'm sorry.
Еврото, показано на RealBalance, не означава ли, че можете да теглите пари?
Той се увеличи от бонуса без депозит, но има ли възможност да изтегля всички пари, след като депозирам малко пари?
Doesn't the euro displayed on RealBalance mean that you can withdraw money?
It increased from the no deposit bonus, but is there a possibility that I can withdraw all the money after depositing some money?
RealBalanceに表示されているユーロ=出金が出来る訳ではないのでしょうか?
入金不要ボーナスから増えたのですが、いくらか入金したら全て出金できる可能性はあるをんでしょうか?
Здравейте, когато го видя в реален баланс, аз като играч бих си помислил, че мога да извадя всичко.
Но в такива случаи, когато има включен бонус, определено бих попитал казиното, т.е. поддръжката как е и дали мога да изтегля всичко, което е в реалния баланс. Изпълнихте ли всички изисквания за бонуса?
Опитайте, попитайте и ми кажете. 👍
Hi when I see it in real balance, I as a player would think that I can take it all out.
However, in such cases when there is a bonus included, I would definitely ask the casino, i.e. support how it is and if I can withdraw everything that is in the real balance. Have you met all the requirements for the bonus ?
Try it, ask and let me know. 👍
Здравейте, какво конкретно имате предвид с поста си? Играете ли в това казино и успяхте ли да използвате бонус без депозит и да спечелите нещо от него? 🙂
Hello, what specifically do you mean by your post ? Are you playing in this casino and did you manage to use any no deposit bonus and win something from it? 🙂
Благодаря ви за отговора!
Играйте с бонус без депозит и се насладете на това
Сумата е увеличена.
По пътя кешът също стана истински.
Никога не съм правил депозит.
Така че, ако направите депозит сега, текущият ви баланс ще бъде
Бих искал да знам дали ще мога да тегля пари.
thank you for your reply!
Play with a no deposit bonus and enjoy this
The amount has increased.
Along the way, the cache also became real.
I have never made a deposit.
So, if you make a deposit now, your current balance will be
I would like to know if I will be able to withdraw money.
お返事ありがとうございます!
入金不要ボーナスでプレイしてそのままこの
金額まで上がりました。
途中でキャッシュもリアルになってたのですが
入金は1度もしてません。
なので、今からでも入金さえすれば今の残高が
出金できるようになるのかどーかを知りたいです💦
Вече писах, че най-добре е да попитате поддръжката каква сума можете да изтеглите. Бих казал, че ако видя всички пари в реален баланс, както показахте на екранната снимка, мога да ги изтегля всички. Но тъй като сте играли с бонуса, може да има нещо, което може да не е там и може би не можете да изтеглите всички пари. Така че не забравяйте да поискате поддръжка и когато имате отговор, можете да го споделите с мен. 🙂
I have already written that the best thing to do would be to ask the support what amount you can withdraw. I would say that if I see all the money in real balance as you showed in the screenshot, I can withdraw it all. But since you played with the bonus, there might be something that might not be there and maybe you can't withdraw all the money. So be sure to ask support and when you have an answer, you can share it with me. 🙂
Ставаме длъжници на.
Трябва да изпратя селфи с моя паспорт или лична карта пред уебсайта на казиното, но не разбирам как да го направя. Това означава ли, че трябва да отворя уебсайта на казиното на телефона си и да направя селфи, така че екранът да се вижда?
Значи отваряте казиното на телефона си и след това заемате телефона на някой друг, за да правите снимки?
We become indebted to.
I need to submit a selfie with my passport or ID in front of the casino website, but I don't understand how to do it. Does that mean I need to open the casino website on my phone and take a selfie so that the screen is visible?
So you open the casino on your phone and then borrow someone else's phone to take pictures?
お世話になっております。
カジノのウェブサイトを背景にパスポートまたは身分証明書を持っている自撮りを提出する必要があるみたいなのですが、理解できずどーすれば良いか困ってます。携帯でカジノのサイトを開いて、その画面が見えるように僕の自撮りが必要って事ですか?
自分の携帯でカジノ開いて誰かに携帯借りて写メを撮るって事ですか?
Ако играете на мобилния си телефон, вероятно да. Само ако играете на компютъра си, трябва да можете да направите снимката сами.🤷♀️
If you play on your mobile phone, probably yes. Only if you play on your computer, you should be able to take the picture yourself.🤷♀️
Получаването на тези безплатни завъртания, без да се влагат пари предварително, винаги е приятна изненада. Жалко обаче за проблема, но е чудесно, че екипът за поддръжка бързо го поправи вместо вас.
Getting those free spins without putting in any cash upfront is always a nice surprise. Too bad about the glitch though, but it's great that the support team was quick to fix it up for you.
Получаването на тези безплатни завъртания, без да се влагат пари предварително, винаги е приятна изненада. Жалко обаче за проблема, но е чудесно, че екипът за поддръжка бързо го поправи вместо вас.
Getting those free spins without putting in any cash upfront is always a nice surprise. Too bad about the glitch though, but it's great that the support team was quick to fix it up for you.
Съжалявам за късния отговор.
Днес изпращам личната си карта и моя снимка, които ще се виждат на страницата на моя профил в уебсайта на казиното.
Ще ви уведомим, ако получим отговор от казиното.
I'm sorry for the late reply.
Today I am submitting my ID and a photo of myself that will be visible on my profile page on the casino website.
We will let you know if we receive a response from the casino.
お返事が遅くなり申し訳ないです。
本日、身分証明書とカジノウェブサイトのプロフィールのページが見えるような自分の写真を取り提出しております。
またカジノ側からの返答があればご報告させて頂きます。
Супер, ще чакаме актуализацията. Надяваме се, че ще дойдете с положителни новини.
Great, we will wait for the update. Hopefully you will come with some positive news.
Thanks for sharing the new casino and your experience with it! It is always interesting to discover new entertainment and betting platforms. I hope you were able to enjoy the bonus and have a pleasant gaming experience. Also, thanks for the https://casinosonlinebulgaria.com/ recommendation - it's always good to have a reliable source for selecting quality gaming sites. Good luck and success in the games!
Благодаря за споделянето на новото казино и за опита ти с него! Винаги е интересно да откриваме нови платформи за забавление и залагане. Надявам се, че успя да се насладиш на бонуса и да имаш приятен опит с игрите. Също така, благодаря за препоръката за https://casinosonlinebulgaria.com/ - винаги е добре да имаме надежден източник за подбор на качествени игрови сайтове. Късмет и успех в игрите!
Ако се интересувате от някои топ онлайн казина, проверете тази връзка , моля. Можете да избирате от най-добрите, според нашия уебсайт, налични във вашата страна. Ако имате някакви въпроси, просто ги напишете тук и ние ще се радваме да се свържем с вас с някои отговори.
If you are interested in some top online casinos, check this link, please. You can choose from the best ones, according to our website, available in your country. If you have any questions, just write those here and we will be glad to get back to you with some answers.
Получих имейл, който изглежда показва, че KYC е завършен.
Заключването на уебсайта също беше вдигнато, така че опитах да се присъединя към турнира и успях да участвам!
Разбирам екрана за депозит, но не знам къде да тегля пари.
Бих искал да знам.
I received an email that seems to indicate that KYC has been completed.
The lock on the website had also been lifted, so I tried joining the tournament and was able to take part!
I understand the deposit screen, but I don't know where to withdraw money.
I would like to know.
KYCが終了したと思われるメールが届きました。
ウェブサイトのかけられたロックも解除されてたので、トーナメントに参加してみると参加できました!
入金の画面は分かりますが、出金できる所が分かりません。
教えて頂きたいです。
Така че това е добра новина и се радвам, че измислихте нещо положително.
Що се отнася до тегленето, мисля, че най-доброто място би бил чат на живо в казино, където можете да попитате за теглене, така че определено бих им писал, ако още не сте го направили.
Надяваме се, че ще успеете да направите теглене и няма да има повече проблеми.
Кажи ми как върви. 🙂
So that's good news and I'm glad you came up with a positive thing.
Regarding the withdrawal, I think the best place would be a casino live chat where you can ask about a withdrawal, so I would definitely write to them if you haven't already done so.
Hopefully you'll be able to make a withdrawal and there won't be any further problems.
Let me know how is it going. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.