Когато посетих уебсайта на BC Game, влязох и създадох акаунт, първото нещо, което направих, беше да се свържа с поддръжката, за да попитам дали трябва да завърша някой KYC или подобен процес веднага, за да избегна проблеми с бонусите по-късно. Също така попитах за потенциални бонуси, като например дали предлагат KYC бонус или бонус за депозит. Освен това попитах за функцията за въртене. След като създадох акаунта си, получих завъртане и когато го използвах, спечелих 5 BC Coins. Въпреки това, вместо да получа наградата, получих известие, че наградата за завъртане не може да бъде кредитирана в акаунта ми, тъй като някой вече е създал акаунт, използвайки ID на устройството ми или IP адреса ми.
Това съобщение беше неясно — не потвърждаваше дали предишното влизане всъщност беше аз или някой друг. Може да е бил някой от моите приятели, който, кликвайки върху една от техните промоции, е попаднал на техния сайт, използвайки моя IP адрес. Ето защо се опитвах да завърша процеса на KYC, за да докажа самоличността си и да избегна допълнителни проблеми.
По-голям проблем възникна, когато се опитах да поискам рекламирания бонус за депозит. Когато посетих раздела за депозити, каза, че ще получа 180% бонус за първия си депозит, ако депозирам повече от $10, във всяка валута. След като избрах моята сума, която се преобразува в необходимия минимум от $10, завърших депозита. Въпреки това не получих бонуса веднага. Вместо това получих известие, че депозитът ми е заключен в трезор и доколкото можах да разбера, трябваше да заложа сумата, за да го отключа.
Продължих с изискванията за залагане, използвайки моите $10. Влязох в една от игрите, играх и загубих цялата сума. Дори след това бонусът остана недостъпен и никога не го получих. Отново се обърнах за поддръжка и когато споменах Casino Guru, те ескалираха проблема до супервайзор. Чаках около 20 минути и малко преди да тръгна ги уведомих, че мога да чакам само още 5 минути. За съжаление никой не отговори и не получих повече помощ.
When I visited the BC Game website, logged in, and created an account, the first thing I did was contact support to ask if I needed to complete any KYC or similar process right away, to avoid any issues with bonuses later. I also inquired about potential bonuses, such as whether they offered a KYC bonus or a deposit bonus. Additionally, I asked about the spin feature. After creating my account, I received a spin, and when I used it, I won 5 BC Coins. However, instead of receiving the reward, I got a notification saying that the spin prize could not be credited to my account because someone had already created an account using my device ID or IP address.
This message was unclear—it didn’t confirm whether the previous login was actually me or someone else. It could have been one of my friends who, by clicking on one of their promotions, ended up on their site using my IP address. That’s why I was trying to complete the KYC process, to prove my identity and avoid any further issues.
A bigger issue arose when I tried to claim the advertised deposit bonus. When I visited the deposit section, it said I would receive a 180% bonus on my first deposit if I deposited more than $10, in any currency. After selecting my amount, which converted to the required minimum of $10, I completed the deposit. However, I didn’t receive the bonus immediately. Instead, I got a notification saying that my deposit was locked in a vault, and from what I could understand, I needed to wager the amount to unlock it.
I proceeded with the wagering requirements using my $10. I entered one of the games, played, and lost the entire amount. Even after that, the bonus remained inaccessible, and I never received it. I reached out to support again, and when I mentioned Casino Guru, they escalated the issue to a supervisor. I waited for around 20 minutes, and just before I was about to leave, I notified them that I could wait only 5 more minutes. Unfortunately, no one responded, and I didn’t receive any further assistance.