Моля, опитайте се да бъдете по-конкретни и ни кажете какво искате да правите и с кой бонус искате да играете. Само тогава ще можем да помогнем.
Please try to be more specific and tell us what you'd like to do and which bonus you would like to play with. Only then we'll be able to help.
Регистрирам се в totowin24, въвеждам си данните и имейлът за потвърждение не пристига, свързвам се с чата и пише да изчакам следващия ден и всичко е ок. Днес се свързах с тях за първи път и пише да изчакам, след което след 10 минути чакане без отговор решавам да опитам отново следобед. Свързвам се отново с тях и им обяснявам, че имейлът не пристига и пише да изчакаме, че изпраща повторно имейла и не пристига и той казва да изчакаме. След 10 минути пиша дали проблемът е решен, но отговорът беше: кажете ми! Казвам ми, че чакам отговор, чакам още 10 минути, без да ми отговорят. това е сериозна платформа..... поздравления
I register on totowin24 I enter my data and the confirmation email does not arrive, I contact the chat and it says to wait the next day and it is ok. Today I contact them for the first time and it says to wait, then after 10 minutes of waiting without a response I decide to try again in the afternoon. I contact them again and I explain that the email does not arrive and it says to wait that it resends the email and it does not arrive and he says to wait. After 10 minutes I write if the problem was solved but the response was: tell me! I.. tell me I am waiting for a response, I wait another 10 minutes without them responding to me. this is a serious platform..... congratulations
mi registro a totowin24 inserisco i miei dati è la mail di conferma nn arriva,contatto la chat è dice di aspettere il gg dopo è ok.oggi li contatto la prima volta è dice di aspettare,poi dopo 10 minuti di attesa senza risposta decido di riprovare nel pomeriggio.li ricontatto è rispiego che la mail nn arriva è dice di attendere che mi rimanda la mail è nn arriva è lui dice di attendere.passati 10 minuti scrivo se era risolto il problema ma la risposta è stata:dimmi!io..dimmi sto aspettando risposta,attendo altri 10 minuti senza che mi rispondessero.questa si che è una piattaforma seria.....complimenti
Хей, всичко това по време на регистрацията ли се случи и трябваше да получиш имейл за потвърждение или беше в някакъв друг процес? Бих казал, че те трябва да могат да ви помогнат с това и ако не могат да го направят дори няколко пъти, бих казал, че не си струва да играете в такова казино.
Както и да е, можете да ми кажете дали греша или сте в различна ситуация.
Hey, did all this happen during registration and you should have received a verification email or were you in some other process? I would say that they should be able to help you with that and if they can't even do it a few times, I would say that it's not worth playing in a casino like that.
Anyway, you can tell me if I'm wrong or if you're in a different situation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.