ФорумОбщи дискусии свързани с хазартПоддръжка при теглене на WinShark

Поддръжка при теглене на WinShark

преди 5 месеца от Miri0201
|
1070 преглеждания 0 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца

Първият път, когато играх в WinShark, бях изненадан. Спечелих над €5000, но за съжаление ми бяха изплатени само €400. Винаги играя много високо. Казаха ми, че ще отнеме 72 часа след проверката и че няма да се обработва през почивните дни. За съжаление поддръжката не е приятелска и не може да даде никаква информация относно изплащания. Те го искат само по имейл и минус точки за поддръжка, защото не предлагат безплатни завъртания от учтивост или нещо друго. Парите ми бяха изплатени веднага след проверка без никакви проблеми. Нищо не се искаше, както при други, които постоянно искат нови неща и после отказват. Бях изненадан, защото други искат толкова много документи. Учудващо, трябва да кажа, че ми беше платено без никакви проблеми. Разбира се, когато прочета, че някои хора имат проблеми с изплащането, това ме кара да се чувствам неспокоен, защото това беше първото ми изплащане.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини