ФорумОбщи дискусии свързани с хазартмисля, че този сайт .същата организация .като лицензи и казина .общо. т.е. същите оператори

мисля, че този сайт .същата организация .като лицензи и казина .общо. т.е. същите оператори

преди 1 година от petetty
|
1788 преглеждания 1 отговор |
|
petetty
преди 1 година

Трябва да кажа, че не разбирам какво ви накара да напишете всичко това.

Имате само една отворена жалба и според нея вече знаете, че казиното не приема играчи от Финландия. Бяха ви зададени и няколко допълнителни въпроса относно вашия случай.

Това е всичко от моя страна.

Моля, спрете да ни обиждате с вашите неясни измислици и фантазии и спрете да спамите темата за оплаквания. В противен случай ще получите бан.

По този начин вие удължавате ненужно процеса, можете ли да разберете какво означава това, моля?

Ние се стремим да ви подкрепим, но вие продължавате да идвате и да разпространявате глупости за Casino Guru.

Говорейки за помощ, любезно обърнете внимание на таймера за оплаквания:

file

( https://casino.guru/playtoro-casino-player-s-winnings-remain-unpaid )

Просто трябва да изчакате, това е всичко. Моля, избягвайте спам, споделяйте само важна информация и всичко ще бъде наред.

Автоматичен превод:
petetty
преди 1 година

Явно не харесвате сегашния свят на онлайн хазарта и това е добре. Винаги казвам, че когато онлайн хазартът не е забавен или не е развлечение, което ви дава смисъл и положителни чувства, тогава спрете да пилеете парите си за него. От дългосрочна гледна точка, в крайна сметка ще загубите, ако продължите да играете.

Чел съм толкова много конспирации за това как работи светът на хазарта, че е трудно да обяснявам това отново и отново. Всъщност светът не е толкова луд, колкото може да изглежда. В днешно време всеки може да създаде свое собствено онлайн казино. Ето защо качеството и подходът на казината към играчите е толкова различен. Разликите са огромни. Това е и причината Casino Guru да бъде създадено. Ние се стремим да предоставим на играчите основна информация за всяко едно онлайн казино, което намерим онлайн. Това е. От всеки играч зависи дали ще изпълни нашите препоръки или не.

Що се отнася до оплакванията, създадохме този тип услуга, защото смятахме, че сме достатъчно силни (като марка) и казино операторите трябва да приемат нашето мнение сериозно. Въпреки че се занимаваме с над хиляда случая всеки месец и очевидно сме помогнали на хиляди играчи от създаването на Центъра за оплаквания, все още понякога сме обвинявани от играчи, че сме винаги на страната на казиното, докато някои казина ни обвиняват, че сме винаги от страната на играча. Това всъщност ни поставя в трудна позиция, тъй като някои казина вече затвориха партньорските ни акаунти и отказаха да ни изплатят комисионните само защото твърдяха, че винаги сме на страната на играча. Загубихме добри отношения с някои казина и хиляди евро комисионни само защото искахме да защитим играчи, които бяха третирани несправедливо според нас.

По отношение на това, което току-що споменах по-горе, препоръчвам на вас и на всички останали, които поставят под въпрос нашия авторитет и справедливост, да прегледате хилядите случаи в нашия раздел за оплаквания. Те са публични. Ние отхвърляме и одобряваме стотици случаи всеки месец, така че не сме на ничия страна. Ние сме на страната на справедливостта и справедливостта.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини