Здравейте.
Всички наши връзки са официалните уебсайтове на казината. Някои казина работят в множество домейни. Това е от различни причини (сигурност, производителност и т.н.), но винаги трябва да можете да влезете. Но моля, имайте предвид, ако сте получили имейл, къде е връзката в казиното обикновено с някакво спешно съобщение, казвайки, че трябва да промените паролата за уебсайта. Може да станете жертва на фишинг атака.
Свързахте ли се с поддръжката на клиента и попитахте защо не можете да влезете?
Hello.
All our links are the official websites of the casinos. Some casinos are operating on multiple domains. This is from various reasons (security, performance, etc.), but you should always be able to log in. But please be aware, if you received an email, where is the link on the casino usually with some urgent message, saying that you should change the password to the website. You could be a victim of a phishing attack.
Did you contact the customer support and asked why you can't log in?