ФорумОбсъждане на жалбиСпор за отложено изтегляне

Спор за отложено изтегляне

преди 3 години от Sarakelly2
|
2889 преглеждания 0 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Имах четири тегления в очакване на стойност £ 9,000. Открих, че акаунтът ми тогава е ограничен. Поисках подкрепа на живо дали ограниченията биха повлияли на тегленията ми. Поддръжката на живо реши, че имам проблем с хазарта и продължи да ме поставя на 12-месечно самоизключване. Тогава останах без достъп до акаунта си и тегленията текат. По надлежния ред изпратих всички необходими документи по имейл, за да покажа как финансирам сметката си. Продължих да ги изпращам още десет пъти за период от десет седмици. Разбира се, поддръжката на клиентите беше много учтива в имейлите си, в които се казваше, че „ескалирахме жалбата ви и я приоритизирахме". Това е основно всичко, което казаха.

Направих проучването си и установих, че са нарушили собствените си условия, като са задържали тегления за необосновано време без причина и това на техните лицензионни разпоредби. Постоянно им напомнях за това и им давах срокове да разрешат това вътрешно, преди да го отнеса до ADR, който те използват, и Комисията по хазарта и след това да съд, ако трябва. Бях много учтив по време на всичко това, но вътре бях ядосан и разстроен. Знанията и търпението ми се изплатиха, тъй като вчера получих имейл, в който се казва, че тегленията ми са одобрени. Придържайте се към оръжията си, не се поддавайте, знайте правата си и им дайте срокове за отговор или за поправяне. Работи за мен и се надявам да работи и за вас, ако имате същия проблем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още