ФорумОбсъждане на жалбиsmokace отново ми затвори акаунта и не иска да ми плати

smokace отново ми затвори акаунта и не иска да ми плати

преди 1 година от alexisolivari8
|
1914 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Обвиняват ме в хазартна зависимост, а сега ми казват, че е за пране на пари. Използвам правилно средствата, които са ми предоставени

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Алексис Оливари,

Отделът за риск на Smokace Casino извърши подробен преглед на вашия

Вход за PLAYER897266.

Акаунт PLAYER897266 - не премина проверката за сигурност на казиното.

При проверка на вашата игрова сесия, нарушение на бонус правилата на

беше открит проект, а именно:

- Казиното си запазва правото да наблюдава всички транзакции, за да предотврати прането на пари. В допълнение, Казиното си запазва правото, с особено внимание и доколкото е възможно, да проучи предисторията и целта на всякакви сложни или големи транзакции, както и всички транзакции, които по своето естество е особено вероятно да бъдат свързани с пари пране.

- Залаганията ще бъдат наблюдавани за нередовни модели.

По време на проверката и анализа на Вашата игрална дейност и дейност по депозиране/теглене бяха установени признаци на нарушение на AML - пране на пари, което е нарушение на правилата.

Поради установеното нарушение и в съответствие с правило 14.6, балансът ви е анулиран и акаунтът ви е затворен от PLAYER897266 без право на повторно отваряне.

Съгласно правилата на проекта ви е забранено да играете на този сайт. Казиното не носи отговорност за откриването на нова сметка от ваша страна и за всякакви загуби, които може да понесете след откриването на нова сметка. Ние си запазваме правото да затворим акаунт, създаден в нарушение на тези правила по всяко време.

Това решение е окончателно и не подлежи на преразглеждане.

Ако имате въпроси, ще се радваме да ви помогнем чрез чат на живо или имейл. support@smokace.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

file прикачи съответните снимки

Автоматичен превод:
alexisolivari8
преди 1 година

Е, виждам, че сте се сблъскали с подобен проблем преди няколко месеца в същото казино. Да видим докъде ще ни отведе жалбата този път. Ситуацията е сложна и засега няма да спекулирам.

Пожелавам ти малко късмет!


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини