Здравейте, благодаря ви, че проверихте рейтинга на казиното, преди да се регистрирате и играете там. 🙂
Струва ми се, че играта, която сте играли, може да има някакъв технически проблем от страна на доставчика. Ако случаят е такъв, казиното трябва първо да се консултира с доставчика. Винаги има възможност някаква техническа грешка да причини проблеми. Тъй като това казино има добра репутация, бих дал време на служителите да изяснят всички пречки.
За момента можем само да гадаем.
Моля, уведомете ни за всеки напредък.
Hello, thank you for checking casino rating befor register and play there. 🙂
To me it seems that the game you played may suffer some technical problem on provider side. If this is the case, casino have to consult with the provider at first. There is always the possibility that some technical bug causes problems. Since this casino has a nice reputation, I would give the staff some time to clarify any obstacles.
At the moment we can only guess.
Please, let us know about any progress.