здрасти
Съжаляваме да научим за вашия проблем с тегленето. Какво все пак изглежда причинява това?
Доколкото ми е известно, никога не сме попадали на това казино, така че веднага щом ни изпратите URL адреса, изпращам бележка до нашия екип за данни. Можете да опишете какво се случва в повече подробности. Може би можем да помогнем.
Hi.
Sorry to hear about your withdrawal issue. What seems to be causing that anyway?
As best to my knowledge, we have never stumbled upon this casino, so as soon as you send us the URL, I'm sending a note to our Data Team. You may describe what has been going on in further details. Perhaps we can help.
https://pefiesta.com/
Това е URL адресът
https://pefiesta.com/
That's the URL
https://pefiesta.com/
Ese es la URL
Относно тегленето ми казват, че е към банката, но и преди съм теглил и не съм имал проблеми.
Regarding the withdrawal, they tell me that it is due to the bank, but I have withdrawn before and I have not had any problems.
Sobre el retiro me dicen que es por el banco pero yo e retirado anteriormente y no tuve ningún problema
И вашият контрол на вниманието не осигурява необходимата помощ
And your attention control does not provide the necessary help
Y su contro de atención no bronda la ayuda necesaria
Ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да проверят казиното, въпреки че на мен ми изглежда просто като някакво приложение.
Как попаднахте на него, ако ми позволите, и оттегляли ли сте се от това казино преди?
Проверихте ли във вашата банка дали са наясно с всичко това?
I will pass it to our data team so they can check the casino out, even though to me it looks like just some app.
How did you come across it, if I may, and have you withdrawn from this casino before, though?
Have you checked with your bank if they are aware of all this?
Здравейте, получих реклама в Instagram, теглил съм и преди, но сега получих голяма печалба и това не ми позволява да направя тегленето, връщат ми го и ме молят да заложа стойност от 30, аз го правя но прави същото нещо отново
Hello, I got an advertisement on Instagram, I have withdrawn before but now I have obtained a high profit and it does not allow me to make the withdrawal, they return it to me and ask me to bet the value by 30, I do it but it does the same thing again
Hola me aparecio publicidad en Instagram, si e retira anteriormente pero ahora obruje una ganancia alta y no me permite hacer el retiro, me devuelven y me piden que el valor lo tengo que apostar por 30 lo ago pero me vuelve hacer lo mismo
Намериха нещо по отношение на страницата с слота
They found something regarding that slot page
Encontraron algo con respecto a esa pagina de tragamonedas
Здравейте, получих реклама в Instagram, теглил съм и преди, но сега получих голяма печалба и това не ми позволява да направя тегленето, връщат ми го и ме молят да заложа стойност от 30, аз го правя но прави същото нещо отново
Hello, I got an advertisement on Instagram, I have withdrawn before but now I have obtained a high profit and it does not allow me to make the withdrawal, they return it to me and ask me to bet the value by 30, I do it but it does the same thing again
Hola me aparecio publicidad en Instagram, si e retira anteriormente pero ahora obruje una ganancia alta y no me permite hacer el retiro, me devuelven y me piden que el valor lo tengo que apostar por 30 lo ago pero me vuelve hacer lo mismo
здравей
попитахте ли казиното за неизпълненото изискване за залагане? Със сигурност бих го направил. Почти всяка промоция/бонус идва с „засечка". Това също може да е този случай. Или може да е някаква друга все още неизвестна подробност. Можете ли да се свържете отново за поддръжка, моля?
Hello.
did you ask the casino about the unfulfilled wagering requirement? I would certainly do that. Almost every promotion/bonus comes with a "hitch." This may also be this case. Or it can be some kind of other detail yet unknown. Can you reach out to support again, please?
Ако направих залога, исках да изтегля 20 хиляди, те ми ги върнаха и трябваше да заложа 600 хиляди и го направих
If I made the bet I wanted to withdraw 20 thousand, they returned it to me and I had to bet 600 thousand and I did it
Si ise la apuesta quise retirar 20 mil, me lo devolvieron y tuve que apostar 600 mil y lo ise
Бихте ли могли да споделите какво точно ви каза поддръжката или чата? Опасявам се, че не проследих правилно последното повторение. Така че, само за да избегна неподходящи предложения, предпочитам да знам какво според казиното трябва да направите и защо.
Could you perhaps share what exactly the support or chat told you? I fear I did not follow the last replay properly. So, just to avoid inappropriate suggestions, I prefer to know what the casino thinks you should do and why.
Те отнемат много време, за да отговорят
They take a long time to answer
demoran mucho en contestar
И сега те ми отнеха опцията за теглене и имам 11 хиляди подметки за теглене.
And now they have taken away my withdrawal option and I have 11 thousand withdrawable soles.
Y ahora ya me quitaron la opcion de retiro y tengo 11 mil soles retirables
Сега вече не ми позволява да играя никакви игри
Now it doesn't let me play any games anymore
Ahora ya no me permite jugar ningún juego
здравей
Исках да видя оригиналната версия на казината на това:
"Ако направих залога, исках да изтегля 20 хиляди, те ми ги върнаха и трябваше да заложа 600 хиляди и го направих"
Но това изглежда не е толкова важно в светлината на последните събития. Сигурни ли сте, че не сте получили никакви имейли относно акаунта, тегления или анулиран баланс? Страхувам се, че без това можем само да спекулираме.
Моля, проверете имейла си, отидете в папката за нежелана поща, кошче или кошче и проверете промоциите или рекламите за всеки случай. Ако не можете да намерите нищо, помолете за поддръжка. Няма какво друго да опитате...
Hello,
I was asking to see the casinos original version of this:
"If I made the bet I wanted to withdraw 20 thousand, they returned it to me and I had to bet 600 thousand and I did it"
But it seems not that important in light of the recent events. Are you sure you have not received any emails regarding the account, withdrawals, or voided balance? Without that, we can only speculate, I'm afraid.
Kindly check your email, go to spam, bin, or trash folder, and check the promotions or advertisements, just in case. If you can find nothing, ask for support. Not much else to try...
Братко, аз също играх в това казино, но забелязах проблема за известно време, успя ли да теглиш преди? От коя банка сте теглили преди и какви суми? И вашият проблем реши ли се?
Bro, I also played at that casino but I noticed the problem for a while, were you able to withdraw before? With which bank did you withdraw before and what amounts? And was your problem solved?
Bro yo Tambn jugué ese casino pero noto rato la vaina, tu si pudiste retirar antes ??? Con qué banco retiraste antes y que montos?? Y se arregló tu problema ?
хей
Имам лоши новини: това всъщност не е онлайн казино. Това е просто мобилно приложение; Отчасти бих сравнил тази функция със социалните казина. Във всеки случай, наистина съжалявам да кажа, че не можем да помогнем с подобни симулатори на Casio. 🙁
Успяхте ли да намерите начин да се свържете с някой отговорен, може би? Въпреки че изглежда много малко вероятно.
Hey,
I have bad news: this is actually not an online casino.it's just a mobile app; I would partially compare this feature to social casinos. In any case, I'm truly sorry to say that we are unable to help with such casio simulators. 🙁
Did you manage to find the way to contact someone in charge, perhaps? Though it appears to be very unlikely.
Братко, аз също играх в това казино, но забелязах проблема за известно време, успя ли да теглиш преди? От коя банка сте теглили преди и какви суми? И вашият проблем реши ли се?
Bro, I also played at that casino but I noticed the problem for a while, were you able to withdraw before? With which bank did you withdraw before and what amounts? And was your problem solved?
Bro yo Tambn jugué ese casino pero noto rato la vaina, tu si pudiste retirar antes ??? Con qué banco retiraste antes y que montos?? Y se arregló tu problema ?
Не, всъщност намирам тази страница за много странна, тъй като дори няма проверка на доверието, затова дори не съм залагал, играх само с бонуса за регистрация, който ми дадоха, затова попитах партньора дали наистина са депозирали нещо или всичко е лъжа, тъй като изглежда като измама.
No, I actually find that page very strange since it does not even have a trust verification, that is why I have not even bet, I only played with the registration bonus they gave, that is why I asked the partner if they actually deposited something or is it all a lie since it seems like a scam.
No en realidad veo esa página muy rara ya que no tiene ni una verificación de confianza, por eso ni he apostado, solo jugué con el bono de registro que dieron, por eso le pregunte al compañero si en realidad le llegaron a depositar algo o es todo mentira Yaque parece estafa
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.