Така че тук е ситуацията.
Освен продължаващия ми спор с казино Zodiac, аз продължих да играя в сайтове на CR.
Тъй като моите стари акаунти, свързани с моето оспорване, бяха приключени =, по собствено желание на администратора, тъй като не съм поискал или съм се съгласил с тяхното „Ние сме тук, за да ви помогнем, защото не искаме да ви плащаме" отговорно игрово шоу.
Нито казаха, че не мога да играя там.
И така, създадох нови CR акаунти под нов имейл и създадох само 1 от всеки, за да избегна дублиране или ,=множество акаунти.
Вече знаех това преди, но ми беше изплащано много пъти преди в тази структура на няколко акаунта.
Независимо от това, СЕГА ще бъда в съответствие и ще спазвам Правилата и условията, определени от всички CR сайтове.
Но, разбира се, има проблем.
Преди 2,5 седмици създадох нов акаунт в Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity и Casino Kingdom.
Не всички наведнъж, разбира се, но през последните 3 седмици, откакто жалбата ми беше отхвърлена ТУК. (Но не чрез обстановка на тухлен и хоросан)
Както и да е, почти всеки CR сайт идва с някакъв бонус за добре дошли, вариращ от $1 за 80 завъртания, $5 за 100, $10 за 150 и множество смесени бонуси за добре дошли или за първия ви депозит, или за комбинация от първоначалната ви шепа за депозити.
Първият ми депозит отиде, тъй като винаги е бил насърчаван.
100% бонус за съвпадение. Добре.
Но след това всичко започна да се променя.
На следващия сайт първият ми депозит беше направен и не беше кредитиран веднага, но понякога идва малко по-късно.
Само че така и не дойде.
3-ти сайт, същото. Не е добавен бонус.
4-ти сайт също беше същият резултат „Без бонус за мен".
5-ти сайт същото.
О, след втория сайт отидох в поддръжката за чат, опитах се да намеря истински човек, с когото да говоря, и роботът за чат просто не искаше.
И така, след няколко избрани манипулативни ключови думи, за да се получи истински човек, екипът за поддръжка на бот показа, че ме прехвърлят към техен колега, който ще ми помогне допълнително с запитването.
Само че се върна на същото старо' 'Вие сте 12-ти в реда и очакваното ви време за изчакване е 43 минути'
Сега не знам за вас, но CR ме кара да чакам.
Те са от дълго време. Още преди моя спор.
Но след спора ми само се влоши. Така че започнах да записвам чата и след това продължих да пиша насочване към поддръжката, за да видя дали мога да получа окончателен отговор за състоянието на текущите ми акаунти и каква е/е сделката с моите бонуси, които не са добавени.
Това беше преди 2,5 седмици. Все още нямам отговор от поддръжката. (И дори написах имейл без псувни или обиди, вярвате или не)
И така, от дълга бурна история с CR, те ме институционализираха дигитално, за да оставя всичко така и да се надявам, че някой ден, за предпочитане преди да имам нова заявка за теглене, за да избегна нов спор.
Общо написах 3 имейла за поддръжка и 1 до RiskManagement, тъй като те са „обаждащите се за игра", които винаги базират действията си на това, което е най-добро за казиното....Хм!! Имам предвид "играчи". 😉 😉
След това миналия уикенд, нова страхотна оферта беше достъпна точно от моя акаунт в раздела tge промоции.
140% бонус за съвпадение при следващия ви депозит от $20 или повече
Разбира се, аз се включих, направих $20 депозит и се надявах на най-доброто. .
И CR напълно ме РАЗОЧАРОВА за пореден път, като не изпълни промоционалното си обещание.
Не само това, но моите новосъздадени акаунти вече не бяха със сребърни нива на статус, сега ВСИЧКИ бяха с платинен статус!
Което, ако вече знаете, нивата на статус в CR не са това, което изглеждат. Няма реална полза за нито едно от нивата. Няма да навлизам в това, но всъщност е по-добре да останете на по-ниските нива.
Най-добрата причина за това е просто цената. Все още получавате доста добри оферти и все още е достатъчно евтино за почти всички.
Въпреки че всъщност нямате думата в напредъка си, тъй като точките автоматично ще продължат да се събират (освен да играете под необходимата точка за даден месец, да сте на по-високи нива наистина гарантира само едно нещо, просто струва повече вземете добрите бонуси. Следователно просто струва повече да играете (и да губите).
Така че сега не само, че НЕ получавам бонусите си за първи депозит от всички мои новосъздадени акаунти, но сега дори не мога да се насладя на случайните нива на статус.
И така, снощи след депозиране в Casino Kingdom, аз отново се включих в промоцията от 150%, не я получих и затова отидох в чат поддръжката, където се уверих, че говоря с човек и за моя изненада само след 8 минути, истински човек се присъедини към джаджата за чат.
Може ли това да е началото на нова и приятелска връзка между CR и мен??
🙂 Знам, че вече знаете отговора.
ПО ДЯВОЛИТЕ НЕ!!!
Докато се проведе едностранчивият и саркастичен чат с агента за поддръжка „L", бързо разбрах, че CR заедно с RM никога няма да направят нещо лесно или без своя справедлив дял или препятствия, отклонения и промоции, на които никога няма да се справят.
Поне на мен не.
Докато приключвахме чата, този агент по поддръжката съзнателно избягваше да отговаря на несвързани въпроси на CPL, които хвърлих, за да видя какъв отговор ще получа (зададох на CPL въпроси относно средното време, необходимо на RM да се свърже с някой, който изпраща заявка за теглене на каквото и да било $5000 или повече. Поддръжката просто отказа да отговори на каквото и да било или да даде реален отговор, въпреки че пише след „48 часа или по-малко")
Тогава всъщност ме нарича лъжец, защото „Проверих при моя мениджър и офертата, за която говориш, за 150% бонус за съвпадение, НЕ съществува".
😘 !*@^# Извинете??
Казах: „Колко искате да заложите? Ако можех да го кача в този чат, ще го видите сами. Тогава ми кажете колко не съществува. Кажете ми къде да го изпратя и ще го изпратя, преди да затворете този чат.'
Дори аз знаех къде да го изпратя и вече го бях направил, исках да се опитам да представя искането си по пряк и точен начин, за да видя дали мога да го накарам да добави моя бонус.
Той просто отказа, като ми каза да изпратя имейл на RM am и те ще се свържат с мен.
Неееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее Не RM! Те просто НЕ се свързват с мен. Както винаги. Освен ако не ми казват, че са затворили акаунтите ми по моя молба да го направят. хаха
И сега какво?
Отново ли да отворя диспут с CR?
На тази платформа? В края на краищата, Casino Guru получи представител на Zodiac, за да направи един-единствен и определящ коментар точно тук, на този сайт, може би трябва.
Какво бихте направили вие?
Хм, за оферта, която не съществува, на живо ми изглежда доста... Потресаващо.
Happy Gamblin'; За теб.
MoneyMonsta73
So here the situation.
Aside from my on-going dispute with Zodiac casino, I have continued to play at CR sites.
Because my old accounts related t6o my dispute were closed =, on admin's own accord as I did not ask or agree to their 'We are here to help you cause we don't wanna pay you' responsible gaming side show.
Nor did they say I couldnt play there.
So, I created new CR accounts, under a new email, and I only created 1 of each to avoid duplicate or ,=multiple accounts.
I alrready knew this before but had been paid out many times before under this multiple account structure.
Regardless, NOW I would be in com,pliance and abiding by the Terms & Conditions set by all CR sites.
But, of course, there is a problem.
2.5 weeks ago, I created a new Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity and Casino Kingdom accounts.
Not all at once of course but over the course of the last 3 weeks since my complaint was ruled against HERE. (But not through an brick and mortor court setting)
Anyway, pretty much every CR site comes with a welcome bonus of some sort ranging from $1,for 80 Spins, $5 for 100, $10 for 150 and a multitude of mixture welcome match bonuses either for your 1st deposit or a combination of your initial handful fo deposits.
My first deposit went as it Has always been promoted.
A 100% match bonus. Good.
But then everything started to change.
On the next site, my 1st deposit wa made and wasnt immediately credited but sometimes it comes a little while later.
Only it never came.
3rd site, same thing. No bonus was added.
4th site was also the same 'No bonus for me' result.
5th site same.
Oh, after the second site, I went to chat support, try to get am actual person to speak with and the chat robot just wouldnt have it.
So after a few select manipulatory keywords to get an actual human, the bot support indicated they were transferring me to their collegue's who would help me further with query.
Only it was back to the same ol' 'You are 12th in the que, and your expected wait time is 43 minutes'
Now i dont know about you but CR makes me wait.
They have for a long time. Even before my dispute.
But sinc my dispute, its only gotten worse. So i started recording the chat and then proceeded rto write directing to support to see if I could get a definitve answer on the status of my current acocunts and what the deal was/is with my bonuses not being added.
That was 2.5 weeks ago. I still have yet to hear back from support. (And I even wrote a non-swearing or name calling email believe it or not)
So, from a long turbulent history with CR, they have digitally institutionalized me to just leave it be and hope thast someday, preferably before I have another withdrawal request to avoid another dispute.
In total I've written 3 support emails and 1 to RiskManagement as they are the 'play callers' who always base their actions on whats best for the casino....Ahem!! I mean 'players. 😉 😉
Then last weekend, a new awesome offer was available from right inside my account under tge promotions tab.
A 140% Match Bonus On Your Next Deposit Of $20 Or More
Of course I opted in, made a $20 deposit and hoped for the best. .
And, CR totally DID DISAPPOINT me once again by not making good on their promotional promise.
Not only that but my newly created accounts were no longer at a Silver status levels, they were ALL now at Platinum status!
Which if you know already, the status levels at CR are not what they appear to be. There is no real benefit to any of the levels. I wont go into it , but factually, it is actually better to stay at the lower levels .
The best reason for this is simply the cost. You still get pretty good offers and it is still cheap enough for pretty much everyone.
Even though you don't really have a say in your advancement as the points will automatically keep adding up (aside from playing under the required point for any given month, being at the higher levels only really guarantees one thing, it just costs more tto get the good bonuses. Hence it just costs more to play (and lose).
So now, not only am i NOT getting my 1st deposit match bonuses from all my newly created accounts but now I dont5 even get to enjoy the casual status levels.
So, last night after depositing at Casino Kingdom, I again opted into the 150% promo, didn't get it, and so i went to chat support where I made sure I spoke to a human and to my surprise after only 8 minutes, an actual human joined the chat widget.
Could this be the start of a new and amicable relationship between CR and myself??
🙂 I know you already know the answer.
HELL NO!!!
As the one sided and sarcastic chat took place with support agent 'L' I quickly realized that CR along with R.M. were never going to make anything easy or without its fair share or roadblocks, detours and promotions they are never going to make good on.
At least not to me.
As we were winding down the chat, with this support agent consciencely avoiding answering a cpl unrelated questions I threw in to see what kind of answer I would get (i asked a cpl questions concerning the average time it takes RM to connect with someone who submits a withdrawal request on anything $5000 or higher. Support simply refused to answer anything or give any real answer even though it says in '48 hrs or less')
Then basically calls me a liar because, 'I checked with my manager and the offer you speak of, for 150% match bonus, does NOT exist'.
😘 !*@^# Excuse me??
I said, "How much do you wanna bet? If I could upload it to this chat you'd see it for yourself, Then tell me how much it doesn't exist. Tell me where to send it and il send it before i close this chat.'
Even i knew where to send it and had already, I wanted to try to represent my claim in a direct and accurate way to see if I could sway him to add my bonus.
He simply refused, telling me to send R.M. am email and they will get back to me.
Noooooooooooo! Not R.M! They simply do NOT get back to me. Like ever. Unless its to tell me they closed my accounts upon my request to do so. Lol.
SO, now what?
DO I open a dispute with CR again?
On this platform? After all, Casino Guru did get a Zodiac rep to make a single and defining comment right here on this site, maybe I should.
What would you guys do?
Hmmm, for an offer that doesn't exist, it looks pretty live to me... Shocker.
Happy Gamblin'; To You.
MoneyMonsta73