ФорумОбсъждане на жалбиКак да се уверя, че акаунтът ми отговаря на изискванията, ако администраторът откаже...

Как да се уверя, че акаунтът ми отговаря на изискванията, ако администраторът откаже...

преди 1 година от moneymonsta73
|
2534 преглеждания 0 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Така че тук е ситуацията.

Освен продължаващия ми спор с казино Zodiac, аз продължих да играя в сайтове на CR.

Тъй като моите стари акаунти, свързани с моето оспорване, бяха приключени =, по собствено желание на администратора, тъй като не съм поискал или съм се съгласил с тяхното „Ние сме тук, за да ви помогнем, защото не искаме да ви плащаме" отговорно игрово шоу.

Нито казаха, че не мога да играя там.

И така, създадох нови CR акаунти под нов имейл и създадох само 1 от всеки, за да избегна дублиране или ,=множество акаунти.

Вече знаех това преди, но ми беше изплащано много пъти преди в тази структура на няколко акаунта.

Независимо от това, СЕГА ще бъда в съответствие и ще спазвам Правилата и условията, определени от всички CR сайтове.

Но, разбира се, има проблем.

Преди 2,5 седмици създадох нов акаунт в Casino Classic, Captain Cooks, Quatro, Villento, VirtualCity и Casino Kingdom.

Не всички наведнъж, разбира се, но през последните 3 седмици, откакто жалбата ми беше отхвърлена ТУК. (Но не чрез обстановка на тухлен и хоросан)

Както и да е, почти всеки CR сайт идва с някакъв бонус за добре дошли, вариращ от $1 за 80 завъртания, $5 за 100, $10 за 150 и множество смесени бонуси за добре дошли или за първия ви депозит, или за комбинация от първоначалната ви шепа за депозити.

Първият ми депозит отиде, тъй като винаги е бил насърчаван.

100% бонус за съвпадение. Добре.

Но след това всичко започна да се променя.

На следващия сайт първият ми депозит беше направен и не беше кредитиран веднага, но понякога идва малко по-късно.

Само че така и не дойде.

3-ти сайт, същото. Не е добавен бонус.

4-ти сайт също беше същият резултат „Без бонус за мен".

5-ти сайт същото.

О, след втория сайт отидох в поддръжката за чат, опитах се да намеря истински човек, с когото да говоря, и роботът за чат просто не искаше.

И така, след няколко избрани манипулативни ключови думи, за да се получи истински човек, екипът за поддръжка на бот показа, че ме прехвърлят към техен колега, който ще ми помогне допълнително с запитването.

Само че се върна на същото старо' 'Вие сте 12-ти в реда и очакваното ви време за изчакване е 43 минути'

Сега не знам за вас, но CR ме кара да чакам.

Те са от дълго време. Още преди моя спор.

Но след спора ми само се влоши. Така че започнах да записвам чата и след това продължих да пиша насочване към поддръжката, за да видя дали мога да получа окончателен отговор за състоянието на текущите ми акаунти и каква е/е сделката с моите бонуси, които не са добавени.

Това беше преди 2,5 седмици. Все още нямам отговор от поддръжката. (И дори написах имейл без псувни или обиди, вярвате или не)

И така, от дълга бурна история с CR, те ме институционализираха дигитално, за да оставя всичко така и да се надявам, че някой ден, за предпочитане преди да имам нова заявка за теглене, за да избегна нов спор.

Общо написах 3 имейла за поддръжка и 1 до RiskManagement, тъй като те са „обаждащите се за игра", които винаги базират действията си на това, което е най-добро за казиното....Хм!! Имам предвид "играчи". 😉 😉

След това миналия уикенд, нова страхотна оферта беше достъпна точно от моя акаунт в раздела tge промоции.


140% бонус за съвпадение при следващия ви депозит от $20 или повече


Разбира се, аз се включих, направих $20 депозит и се надявах на най-доброто. .


И CR напълно ме РАЗОЧАРОВА за пореден път, като не изпълни промоционалното си обещание.

Не само това, но моите новосъздадени акаунти вече не бяха със сребърни нива на статус, сега ВСИЧКИ бяха с платинен статус!

Което, ако вече знаете, нивата на статус в CR не са това, което изглеждат. Няма реална полза за нито едно от нивата. Няма да навлизам в това, но всъщност е по-добре да останете на по-ниските нива.

Най-добрата причина за това е просто цената. Все още получавате доста добри оферти и все още е достатъчно евтино за почти всички.

Въпреки че всъщност нямате думата в напредъка си, тъй като точките автоматично ще продължат да се събират (освен да играете под необходимата точка за даден месец, да сте на по-високи нива наистина гарантира само едно нещо, просто струва повече вземете добрите бонуси. Следователно просто струва повече да играете (и да губите).

Така че сега не само, че НЕ получавам бонусите си за първи депозит от всички мои новосъздадени акаунти, но сега дори не мога да се насладя на случайните нива на статус.

И така, снощи след депозиране в Casino Kingdom, аз отново се включих в промоцията от 150%, не я получих и затова отидох в чат поддръжката, където се уверих, че говоря с човек и за моя изненада само след 8 минути, истински човек се присъедини към джаджата за чат.

Може ли това да е началото на нова и приятелска връзка между CR и мен??

🙂 Знам, че вече знаете отговора.

ПО ДЯВОЛИТЕ НЕ!!!

Докато се проведе едностранчивият и саркастичен чат с агента за поддръжка „L", бързо разбрах, че CR заедно с RM никога няма да направят нещо лесно или без своя справедлив дял или препятствия, отклонения и промоции, на които никога няма да се справят.

Поне на мен не.

Докато приключвахме чата, този агент по поддръжката съзнателно избягваше да отговаря на несвързани въпроси на CPL, които хвърлих, за да видя какъв отговор ще получа (зададох на CPL въпроси относно средното време, необходимо на RM да се свърже с някой, който изпраща заявка за теглене на каквото и да било $5000 или повече. Поддръжката просто отказа да отговори на каквото и да било или да даде реален отговор, въпреки че пише след „48 часа или по-малко")

Тогава всъщност ме нарича лъжец, защото „Проверих при моя мениджър и офертата, за която говориш, за 150% бонус за съвпадение, НЕ съществува".

😘 !*@^# Извинете??

Казах: „Колко искате да заложите? Ако можех да го кача в този чат, ще го видите сами. Тогава ми кажете колко не съществува. Кажете ми къде да го изпратя и ще го изпратя, преди да затворете този чат.'

Дори аз знаех къде да го изпратя и вече го бях направил, исках да се опитам да представя искането си по пряк и точен начин, за да видя дали мога да го накарам да добави моя бонус.

Той просто отказа, като ми каза да изпратя имейл на RM am и те ще се свържат с мен.

Неееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее Не RM! Те просто НЕ се свързват с мен. Както винаги. Освен ако не ми казват, че са затворили акаунтите ми по моя молба да го направят. хаха

И сега какво?

Отново ли да отворя диспут с CR?

На тази платформа? В края на краищата, Casino Guru получи представител на Zodiac, за да направи един-единствен и определящ коментар точно тук, на този сайт, може би трябва.

Какво бихте направили вие?



filefilefile


Хм, за оферта, която не съществува, на живо ми изглежда доста... Потресаващо.


Happy Gamblin'; За теб.

MoneyMonsta73





Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини