НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзплащане на вулкан Вегас

Изплащане на вулкан Вегас

 от Butte
|
40 741 преглеждания 101 отговора |
|
1 2...6

Хей хора,

Прочетох тази страница в интернет, за да мога да ми помогна. Вложих 1600 евро във вулкан вегас и изплатих 875 евро, за да си върна поне половината.

Също така въведох всички документи за проверка на 6 февруари 21-ви и също бях приет и от този ден плащането ми също е в процес на обработка, но днес е 5-ият ден, в който правилата посочват и сумите от 500 до 5000 в рамките на 5 дни и все още не съм видял нищо, обслужването на клиенти винаги казва, че трябва да изчакам и моята визова банка кредитната карта приема плащания отвсякъде, откъдето идват парите, какво мога да направя или можете ли да ми помогнете



Автоматичен превод:

file вчера беше казано, че не трябва или не трябва да се притеснявам ... сега идва нещо ...

Автоматичен превод:
Butte

Здравейте, изглежда Вулкан Вегас има проблеми с плащанията към Германия. Вече имаме множество теми за това. Можете да го прочетете тук:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/it-s-about-volcano-vegas

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout


Както и да е, те винаги плащат на играчите, така че вярвам, че ако продължите да чакате, в крайна сметка трябва да го получите.

Автоматичен превод:
Daniel

Добре благодаря на Даниел, просто се разстроих, но ако имат проблеми, ще изчакам колко време трябва да изчакам, преди да публикувам тук отново?



И ако получа плащането през следващата седмица, ще им дам добър рейтинг 🙂

Edited
Автоматичен превод:
Butte

Знам, че може да не ви зарадва, но изглежда, че тегленията обикновено отнемат 14 дни (като се имат предвид предишните случаи в нашия форум). Както и да е, съветвам ви да се свържете с казиното на всеки няколко дни и да попитате за състоянието на оттеглянето си. В този случай бих се свързал с тях по имейл. Да, това е по-бавно, но вие им давате повече време да разследват какво се случва в сравнение с това, когато сте с някого в чат на живо.

Автоматичен превод:
Daniel

Благодаря ви много. Ще почакам, но защо те пишат в своите правила, че им трябват 5 дни, отколкото ... 😅

Edited
Автоматичен превод:

Страхотно и сега са резервирали парите ми в сметката ми, защо някой може да ми помогне?

Автоматичен превод:

Казват сега, че трябва да платя с различен начин на плащане и след това да изплатя по него, но направих другия форум, в който са връзките в него и след това беше блокиран.

Автоматичен превод:

И така, сега го направих с банковата си карта, изпратих всичко за проверка, тя ме увери, че всичко ще работи, допълних 10 евро сега и 35 залагах, сега плащам 840 сега не мога да направя нищо, освен да чакам и да се надявам че ще дойде отново дни ще докладвам тук о да и тя ме увери на 100%, че ще работи

Автоматичен превод:

Имам същите проблеми, които нарушават там, собствени правила, взеха ми плащането чрез виза, след като изчакаха 5-те дни, за които ми казаха, че визата не работи и опитайте по друг начин, така че опитах банков превод и все още нищо, но ако погледнете назад към има оплаквания там визата е намалена от миналата година, но те все пак вземат парите ви, дори не, не, няма да ви върнат печалбите

Автоматичен превод:

Означава ли това, че няма да си вземем парите ??


Това е лайна, знаех, че имам лошо усещане за това ...


Също така ми казаха да не се притеснявам за това ...

Автоматичен превод:
Butte

Имам всяко съобщение, което са ми изпратили, ще ги публикувам, ако не ми бъдат платени, те могат да вземат парите ви за секунди, но не могат да ги върнат по същия начин, както има нещо нередно в това казино

Автоматичен превод:

Хахахаха и аз също, скрийншот на важните измервания от чата, да, това е първото казино, което прави такива глупости ...

Но и аз бях глупав, трябва да потърся по-добре онлайн казиното, преди да играя там, не можех да повярвам как това казино е с най-висок рейтинг в различни уебсайтове

Автоматичен превод:

Аз съм същият, срамно е, че имат 1881 от моите, които вложих повече от това, просто исках да си върна нещо. Радвам се, че виждам тази страна от тях, тъй като щях да продължа да играя, това наистина е загуба има всичко, което ние или гуру можем да направим

Автоматичен превод:

Да, надявам се, че и те имат 1700 от мен, така че спечелих половината и се надявах да си върна поне половината ... Надявам се гуру да помогне ...

Автоматичен превод:

Ако не искате да бъдете измамени и да имате честни плащания, трябва да намерите казино, което е перфектно подредено с вас. Например избрах https://casino.guru/syndicate-casino-review . Лесно е да се изтегли и доста добър интерфейс. Просто проверете как работи във вашия регион и започнете да играете!

Edited
Автоматичен превод:
Butte

Мисля, че това ти казах преди. За тях е трудно да изпращат пари в Германия и затова търсят други възможности. Надявам се в крайна сметка да го получите.

Автоматичен превод:
Cabra54

Не знаем нито за един случай, в който да държат парите. Просто отнема много време, докато те го платят (в някои случаи).

Автоматичен превод:

Няма значение дали съм в Германия или не, имам карта n26 и глобалният трансфер е там в рамките на един ден

Автоматичен превод:

Да, разбирам, че просто е разочароващо от начина, по който те държат да се мотаеш, опитвайки се да те накара да го намалиш, вместо просто да ти плаща, ще те държа в течение със ситуацията

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини