Здравейте всички,
Искам да предупредя играчите тук и да предупредя казино гуруто. В момента адвокатите са започнали работа чрез съдилищата Carribjustice срещу Techoptions BV (Ivibet/Hellspin) от мое име.
Сметката ми в Ivibet беше напълно потвърдена, след което, когато поисках теглене, те поискаха допълнителен документ за самоличност. Предоставих удостоверението си за раждане (в допълнение към моята шофьорска книжка), което беше прието, а след това с реторативна сила неприето. След това предоставих възрастовата си карта. Тогава ми казаха, че се нуждая от четвърти документ за самоличност. Казаха ми, че ако отлетя вкъщи при майките си (тя е на 3 часа и е в друга държава) и си взема старото свидетелство (изтича след една година), всичко ще бъде наред. Два дни и €140 за самолетни билети и пътуване по-късно изпратих това и без никакви обяснения ми казаха следното:
„Скъпи играч,
За съжаление, вашата заявка за повторно отваряне на акаунта е отхвърлена от отдела за сигурност.
Надяваме се на вашето разбиране.
Поздрави,
Екип за поддръжка на казино"
Казиното е нарушило собствените си условия и умишлено ми е причинило стрес и разходи и очевидно няма желание да отвори отново акаунта ми. Тегленето ми от €350 евро все още не е обработено и поради това моите адвокати от dave parker започнаха съдебно дело за мен.
Предупреждавам всички играчи и казиногуру за моя опит, погледнах онлайн и не съм уникален, това caisno проявява поведение на scatterhall, madmoney (които casinoguru все още имат на сайта си без предупреждение) и други, които са откраднали от играчи.
След това ще се свържа с всички партньори.
Hello all,
Want to warn players here and give casino guru a heads up. Currently solicitors have begun work through Carribjustice courts against Techoptions B.V (Ivibet/Hellspin) on my behalf.
My account at Ivibet was fully verified, then when i requested a withdrawal they asked for additional ID. I supplied my birth certificate (in addition to my driving licence) which was accepted then retoractively unacceptaed. I then supplied my age card. I was then told then need a fourth ID document. I was told if I flew home to my mothers (shes 3 hours and a different country away) and got my old license (expires in a year) everything would be fine. Two days and €140 on plane tickets and travel later I sent this in and without any explaination i was told the following:
'Dear Player,
Unfortunately, your request for the account to be reopened has been denied by the security department.
We are hoping for your understanding.
Kind regards,
Casino support team'
The casino has breached their own terms and deliberately caused me stress and expense and clearly has no desire to reopen my account. My withdrawla of €350 euros has still not been processed and as such my solicitors at dave parker have begun legal action for me.
I am warning all players and casinoguru of my experience, i have looked online and i am not unique, this caisno is exhibiting behaviours of scatterhall, madmoney (whom casinoguru still have on their site with no warning) and others that have stolen from players.
I will contact all affiliates next.