Съвсем наскоро (и това се случва почти категорично с мен като норвежки играч по един или друг начин) имах опит, който смятам, че трябва да споделя с други играчи и отношение към доставчика на плащания „Intergiro" или „blixtpay", „In- зареждане" и др.
Онзи ден направих някои печалби в казино Casumo (и това няма нищо общо с Casumo, защото те бяха изключително полезни и професионалисти досега в тази ситуация) и когато ги изтеглих към същия източник на моя депозит, тъжно е да го кажа, готов за някакъв странен и на ръба на странен инцидент.
Ден след изтеглянето на средствата по сметката In-Charge откривам, че сметката ми е блокирана. Разбира се, това е направено от някакъв супер таен и некомуникиращ финансов отдел, който работи в някакво висше царство.
След седмица на глупости и едва успях да спра писмено крайно изявление и някакво доказателство за подателя, че средствата ми не са стигнали до мен (и че не съм ги похарчил), изглежда, че средствата не са били върнати изобщо от In-charge.
И тук идва върха на това, което ми създава лош вкус в устата ми; След всичко това днес получих персонализирана покана за една от другите им марки/приложение Quickbit.
Първо, не мога да изразя колко тревожна намирам тази ситуация сама по себе си. На второ място, намирам за тревожно, че всичките ми тегления от казина през последните две години са предмет на почти нулева гаранция за действителното им получаване в крайна сметка поради магически сили и събития извън този свят при различни доставчици на плащания.
Просто предупреждаваме другите играчи относно тази услуга. Нула звезди.
И отново; CASUMO са толкова професионални и услужливи, от друга страна, че не мога да опиша колко съм благодарен за техния персонал, когато „лайното удари вентилатора". Пет звезди!
I have just recently (and this happens almost categorically with me as Norwegian player in one or another way) had an experience I feel that I should share with other players and regards to the payment provider "Intergiro" or "blixtpay", "In-charge" etc.
I made some wins at Casumo casino the other day (and this has nothing to do with Casumo because they have been outmost helpful and to the fingertips professional so far in this situation) and when withdrawing them to the same source of my deposit it is, sad to say, ready for some odd and on the verge of bizarre incident.
Day after withdrawing the funds to the In-Charge account i make the discovery that my account has been blocked. Of cours this has been done by some super secret and non-communicating financial department that operates in some sort of higher realm.
After a week of nonsense and barely being able to halt out a written end statement and some sort of proof to the sender that my funds didnt make it to me (and that i didnt spend them) it appears that the funds have not been sent back at all from In-charge.
And here comes the top of what gives me a bad taste in my mouth; After all this i today received a personalized invitation to one of their other brands/app Quickbit.
First of all I cannot express how alarming I find this situation alone. Second of all i find it worrying that so and say all my withdrawals from casinos the last two years is subject to almost zero guarantee of actually getting them in the end due to magical powers and happenings out of this world at different payment providers.
Just a heads up to you other players out there about this service. Zero stars.
And again; CASUMO are so professional and helpful in the other hand i cannot express how grateful I am over their staff when "shit hits the fan". Five stars!