НачалоФорумОбсъждане на жалбиГ-н Уест, известен още като Уест Казино - Същите стари трикове, които ги докараха до края на MGA. Защо е толкова високият рейтинг?

Г-н Уест, известен още като Уест Казино - Същите стари трикове, които ги докараха до края на MGA. Защо е толкова високият рейтинг?

3 217 преглеждания 21 отговора |
преди 6 месеца
|
1 2
Добавете пост
преди 6 месеца

Разглеждах секцията за оплаквания на CG (винаги депресиращо преживяване), за да видя състоянието на хазартния пейзаж.


За мое огорчение отбелязвам, че CG дава на Mr West оценка 7.4! „Над средното ниво". Малко проучване на Mr West (както CG ще знае) и техните сестрински сайтове, Goldwin & Betmaximus (дори не си направиха труда да променят имената), ще разкрие, че те са старата компания на West Casino „Goldwin LTD". Тази компания беше лишена от MGA лиценза си и изхвърлена поради кражба на средства от играчи и използване на нелоялно KYC като оправдание - https://www.mga.org.mt/suspension-of-authorisation-for-goldwin-ltd-c-79820/


Един кратък поглед върху оплакванията в CG ще покаже, че г-н Уест и неговите сродни сайтове ОТНОВО правят същото -


filefilefile

Как може група с история като г-н Уестс да получи оценка 7.4 тук? Как така няма предупреждения за играчите? Поставя се въпросът дали компютърната графика е компрометирана? Дали са небрежни? Те твърдят, че са за „честната игра и безопасността на играчите". Но как е възможно това, когато използваме Уест като пример. Колко други групи има на този сайт с оценка 7.4 и такава или по-лоша история?


Това е лошо.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Заслужава да се отбележи също, че групата Goldwin LTD е била инструктирана да изплати средствата на играчите, преди да напусне. Както CG несъмнено знае, в много, много, много случаи това не се е случило. Всъщност много играчи са имали открити съдебни искове срещу компанията по времето, когато са били изгонени.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 6 месеца

За да научите как се извършва нашата работа, моля, вижте тази статия тук .

Също така, имайте предвид, че ние сме просто информативен уебсайт за онлайн казина и винаги, когато е по силите ни и видим, че не се спазва принципът честна игра, се опитваме да помогнем. Ние нямаме власт като адвокатите, полицията, съдилищата и т.н.

Всеки, разбира се, има свое собствено мнение и ако нашият сайт не е полезен за потребители като този, те могат да се чувстват свободни да не го използват. Не мислите ли така? 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 6 месеца

Бих искал да добавя, че отворените жалби все още са отворени, което означава, че процесът не е приключил. Казината се наказват, ако не подадат жалба до справедливостта; те не се наказват за отворени жалби.

Моля, фокусирайте се върху нерешената жалба. Нула:

file

Ръководството, което Роми ви изпрати, със сигурност ще обясни и други подробности, които са показани тук:

file

Ето как работят нещата. Можем да обсъдим подробности, ако искаш; просто бъди готов за много четене. 🙂


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Човече, поведението на персонала от компютърната графика наистина е типично за социопатите.


Просто отговорете, как може казино група с историята на West/Goldwin Ltd да получи оценка „над средното ниво", след като им е бил отнет лицензът им за MGA, не са уредили откраднатия баланс на играчите, са имали множество съдебни искове, които са били обявени за невалидни, тъй като са затворили предишната си компания и са отворили отново под ново име г-н West и проявяват същото поведение?

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 5 месеца

Здравейте, експерт по психология.

Разбирам, че всеки има мнение, но моля, бъдете внимателни с думите си. Това, което вероятно не сте разбрали, е, че екипът на Casino Guru по никакъв начин не участва в коригирането на индексите за безопасност. Единственият отговор, който ще получите, е от администраторите на форума.

Да, нашият екип по данни се грижи за това по начина, по който го прави, въз основа на Кодекса за лоялно хазартно поведение. Опитвали ли сте се някога да го прочетете? Полагали ли сте разумни усилия да споделите предупреждението си с екипа по данни? Просто се мотаете из форума и отново викате.


Твърденията, които правите, са част от съответните аспекти; обаче такова общо твърдение не е достатъчно, за да се заключи, че всеки играч ще бъде измамен. Нещо подобно трябва да се докаже чрез оплаквания; всеки конкретен случай трябва да се разследва в сътрудничество с играча. Фрази като „измами срещу играчи" и „кражба на пари" са неефективни.

Моля, подайте жалбата си и предоставете доказателства в подкрепа на твърденията си. Ако не го направите, това ясно показва, че обидните ви мнения не си струват обсъждане. На вашия аргумент му липсват основни познания за системата, която критикувате, както ви показах.

Едно честно предупреждение обаче: това е вторият път, когато ни обиждате. Спомняте ли си 2023 г.? Направете го отново и постоянната забрана е ваша.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Той не те малтретира. Ако потърсиш в Google определението за „социопат", може да се твърди, че някои от поведенията на служителите ти биха отговорили на клиничното определение.


Фактът, че имате Mr West с толкова висок рейтинг след добре документираната им история и изключването им от MGA поради кражба и отказ да плащат на играчите (по същите причини, поради които го правят сега), подкопава доверието и етиката на този сайт.... Например, вижте моето оплакване и безбройните други във вашия раздел за оплаквания. Никога нямаше да се регистрирам в Mr West, ако знаех историята на компанията им и те не бяха оценени толкова добре тук. Трябва да поемете отговорност за провалите си. Сигурен съм, че ще ми кажете, че греша и ще заплашите да ме забраните..



Автоматичен превод:
sageirsword
преди 5 месеца

Виждам,...

и ти, „mattycuser", трябваше да създадеш друг акаунт, за да подкрепиш тази теория. Това беше последният ти лош ход тук, защото не си достатъчно честен, за да използваш само един акаунт, за да демонстрираш все същите си действия.

социопат - разбирам.

Е, тъй като и ти участваш в създаването на фалшиви разговори, забранявам всичките ти акаунти.

Получили сте множество предупреждения.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

За какво говориш?

Поведението ти е много странно. Умолявам те да потърсиш помощ? Съобщението ти дори няма смисъл граматически.

Имам един акаунт в CG. Играчите виждат как се държиш, Радка, и много от нас са ти изразявали същите точки. Реакцията ти винаги е една и съща. Тя се вписва много добре в клиничното определение за специфично личностово разстройство.



Автоматичен превод:
mattycuster
преди 5 месеца

Уважаеми потребителю,

Твърдите, че имате само един акаунт в Casino Guru, но това е трудно за вярване, като се има предвид, че всички акаунти, публикуващи с един и същ тон за Casino Guru, са регистрирани под един и същ IP адрес и в една и съща държава.

Въпреки че може да не сте съгласни със забраната, смятам, че действията ви във форума, включително преди няколко години, отново са преминали границата.

Обмислете последните си публикации. Бихте ли могли да помислите дали това е подходящ разговор? Има ли нещо общо с усилията ни да се съсредоточим върху конкретния ви проблем с казината? Няма.

Екипът на Casino Guru изрази недоволството си от оценките и оплакванията; разбираме това. Единственото решение обаче е да си тръгнете, защото оценките или тези социопати, както ни нарекохте, няма да се променят въз основа на вашите мнения. Просто съм откровен с вас.




Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление, имах много лошо преживяване и CG се произнесе в моя полза по това оплакване -


https://casino.guru/mrwest-casino-player-s-withdrawal-is-severely-delayed


Имам блокирани 2 хиляди в акаунта. Проучих регулатора, но в интернет пише, че не помагат на играчите и не отговарят.

Когато проучите г-н Уест, ще откриете, че правят подобни неща навсякъде и това е причината лицензът им за MGA да бъде отнет и те да бъдат изгонени от града, дължайки огромни суми пари на много, много играчи.


Не трябва ли това да се разпространи навсякъде по компютърно генерираните изображения? Рейтингът им е „Над средното ниво".


Също така бих бил благодарен, ако жалбата ми бъде отворена отново, тъй като г-н Уест общува само на тази платформа.

Автоматичен превод:
sageirsword
преди 4 месеца

Вече ти отговорих тук .

Можем ли да се придържаме към една тема и да се справим със ситуацията там?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисля, че това е добра тема, за да държим всички в течение, тъй като поведението е наистина ужасяващо и е било правено от групата преди под различно име.


След 4 месеца Кубо от CG ми помогна да се свържа с казиното и да ме верифицира (не забравяйте, че преди това бях верифициран). Сега се опитват да ме накарат да изтегля целия си баланс чрез банков превод (не с криптовалута, която използвах за депозиране, нарушавайки AML). Опитах се да тегля 200, за да проверя дали е получена (тъй като в Trustpilot хората твърдят, че никога не са получили средствата, а г-н Уест отказа да помогне за проследяването им). Г-н Уест твърди, че ще обработят тегленето само ако поискам целия баланс! Няма нищо за това в техните Общи условия и е силно подозрителен, много лош бизнес план от казино, което кара играч винаги да тегли целия си баланс...



Автоматичен превод:
sageirsword
преди 3 месеца

Видях оплакването ти и Кубо попита казиното защо не е възможно чрез криптовалута. Ще видим какво ще кажат. Също така съм изненадан, че искат да ти платят всичко наведнъж, тъй като в казината обикновено е обратното.

Така че нека видим какво ще се случи по-нататък и как ще се реши проблемът.

Вярвам, че Кубо ще продължи да бъде полезен и че проблемът ще бъде решен по някакъв начин, така че да си получите парите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Кубо беше наистина полезен.


Ако погледнете Trustpilot и някои други сайтове, играчите съобщават (от месеци), че казиното казва, че е наличен само банков превод, след което, когато го поискат, не получават средствата си и се опитват да преследват банката, но казиното не предоставя подробности за транзакцията, така че играчът остава безпомощен.


Това, което правя, е да поискам 200 до банката си, за да се уверя, че ще бъдат получени, след което бих поискал пълната сума. Ако не бъдат получени, мога да работя с казиното и CG, за да ги проследя ИЛИ да направя Revolut или Wise, за да получа средствата.


Казиното просто отказва. Имам теглене на 200 от чакащи 10 дни.

Автоматичен превод:
sageirsword
преди 3 месеца

Мисля, че се справяш доста добре и вероятно бих направил същото. Десет дни започват да са доста дълго време за това теглене, но тъй като Кубо следи всичко, вярвам, че ще има щастлив край. Но ми е любопитно колко време ще отнеме общо, ако 200 вече са повече от 10 дни.

Вярвам, че ще разберем всичко в следващите няколко дни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Според мен последният отговор на Кубо беше наистина слаб. Той ми е помогнал много добре с KYC аспектите, но с тегленето, AML и т.н., наистина не ми е помогнал.


Джаро, те отмениха тегленето на 200 евро, тъй като отказват да го обработят, освен ако не поискам по-голяма сума. Можеш да видиш това в темата.


Кубо изглежда не разбира, че казиното ме принуждава да тегля по различен метод от този, който съм използвал за депозиране. Той също така не разбира, че в сметката има 2200 евро и максималната сума за теглене е 2000 евро. Вижте прикачения файл.


file

Тъй като вашият сайт и Trustpilot имат оплаквания за изчезване на тегления и депозити в банката, се опитах първо да изтегля 200 евро, за да се уверя, че средствата са получени, преди да изтегля останалата част. Тъй като така или иначе ще трябва да изтегля 200 евро отделно. Казиното не позволи това и очевидно Кубо го е оставил да се провали.


Така че трябваше да изтегля 2000 евро. Предполагам, че те няма да бъдат получени и ще трябва да продължа да гоня, гоня и да продължавам с оплакването.

Автоматичен превод:
sageirsword
преди 3 месеца

Тъй като не разглеждам оплаквания и мога само да изразя мнението си, мисля, че подобно на Кубо, разбирам какво се случва. Кубо се опитва да направи каквото може, но от това, което съм видял, просто не може да направи нищо повече.

Вероятно ще трябва да използвате различен метод на плащане, защото без него няма да можете да продължите напред.

Както споменах, разбирам позицията ви, но правим каквото можем. Където не можем да направим повече, нашето пътуване приключва.

Вярвам, че можеш да се справиш, така че решението в крайна сметка е твое.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Този отговор няма смисъл.


Последният отговор на Кубо не беше полезен и изглежда не разбираше, всъщност той дори не е попитал казиното за логиката тук.


Максималното теглене на ден е 2000. Имам 2200 в сметката. НЯМА ДРУГ НАЧИН ДА ИЗТЕГЛЯ ВСИЧКИ ПАРИ, БЕЗ ДА ИЗТЕГЛЯ 2000, А ПОСЛЕ 200. И така, защо казиното не би обработило първо тегленето на 200? Ако ще трябва да направя теглене на 200 в даден момент... Това е трябвало да бъде попитано, но не е било. Други оплаквания тук и Trustpilot предполагат, че г-н Уест просто се опитва да краде.


Кубо беше много полезен с KYC (познай своя клиент). Но не мисля, че се справи много добре с тази част от оплакването.

Автоматичен превод:
sageirsword
преди 3 месеца

Кубо вече е разгледал достатъчно оплаквания, за да знае какво да прави, повярвайте ми.

Важно е да сътрудничите сега. Ако трябва да теглите два пъти, ще трябва да го направите. Не мисля, че е толкова важно казиното да ви пита за това или да казва нещо по въпроса.

Опитай се да се съсредоточиш върху това, което ти е казано, и го направи.

Искам да кажа, че не искам да звуча грубо, но точно това е необходимо.

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини