ФорумОбсъждане на жалбиDuxcasino - забавяне на тактика или недоразумение

Duxcasino - забавяне на тактика или недоразумение

преди 3 години от Sommer2021
|
2364 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Отначало бях приятно изненадан, а сега просто съм ядосан!


Регистрирах се в Duxcasino, направих два депозита, играх дълго и спечелих малко.

Качен паспорт, сметка за мобилен телефон и скрийншот на банка (всичко може да се види на екранната снимка, моето име, банкова сметка и двата депозита с всички данни.)


Той също така каза, че трябва да се свържа с екипа за поддръжка, за да проверя номера на мобилния телефон. В чата всичко мина бързо - служител в казино беше много мил.

Малко по-късно имаше и документи, които бях поканил. на зелено или проверено. Направих теглене.

И тогава получих имейл - трябва да кача скрийншот на банка, защото не бих направил това ?? - той е в моя акаунт като проверен.


Изглежда, че втори служител не ме разбира ?? !! (искам да)

Какво можете да направите, ако нещо е проверено и в крайна сметка не можете да изпратите нищо друго. Това ли е нова измама за неоттегляне или просто за недоразумение?

Кой може да помогне - кой знае?





Автоматичен превод:
преди 3 години

Моят акаунт вече е напълно потвърден. Мисля, че екранната ми снимка беше малко малка. Ако изплащането е бързо сега, мога да препоръчам само duxcasino.

Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 3 години

Благодаря за актуализацията. Радвам се, че успяхте да го разрешите с казиното. Също така дадохме много добра оценка на Duxcasino (8.0), така че е страхотно да видим, че сте доволни там 🙂 Имат ли поддръжка само на немски или английски?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел ... Напрегнах английския си, докато разговарях с 2 различни души people - Не знам дали някои служители на duxcasino говорят немски .. Благодаря!

Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 3 години

Току-що проверих информацията на нашия уебсайт и изглежда дори имат чат на живо на немски език. Можете да опитате следващия път 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Давам 10 звезди за изплащането !!

Първото плащане е поискано в събота и вече е било на него днес, а второто плащане е поръчано тази сутрин, следобед също е в моята сметка.

Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 3 години

Звучи добре. Оттеглихте ли се обратно на карта или кой метод на плащане сте използвали?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още