ФорумОбсъждане на жалбиCasino Gods изчиства печалбите

Casino Gods изчиства печалбите

преди 4 години от Packleader
|
5021 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 4 години

Здравейте всички,

Следвам съветите на някой, който ме посъветва да публикувам проблема си в няколко форума.

Ще започна от нулата.

На 23.05.2020 г. направих депозит от 250 евро в Casino Gods и взех бонуса за добре дошли над 100%. Тогава имаше баланс от 500 евро. Wager беше 40x бонус, така че 10k.


Започнах да играя през няколко дни до 28 май 2018 г., имах над 10k и по това време имах 1974,69 € в акаунта си.


В същия ден влязох отново и почти паднах. Баланс € 250 ???


ОК поддръжка написа, той не можа да помогне и го предаде.


Получих имейл в същия ден, наруших условията за бонус, причина за нарушаване на високия залог, заложих между 14-30 €. Разрешен беше само залог от 5 евро. Но направих няколко покупки на функции и така се оказа моя вина и печалбата оправдано си отиде.

Изпратиха ми и списъците с всички задачи, всичко е ясно разпознаваемо и правилно.


ОК, помислих си, получих депозита си от 250 евро отново, просто опитайте отново.

Без бонус активен, 250 € реални пари. Така че няма правила за бонус.


Започна да играе и направи € 100 Feature Buy на баланса на € 185 с White Rabbit. (Без бонус, няма проблем). Изплатен бонус над 1500 евро.


В края на деня имах баланс от 1801 евро, отидох в касата и поисках плащане.

Тогава маратон за проверка започна над 5 дни. Но не работи проблем.


На 5.6.20 влизам и не мога да повярвам на очите си, балансът на сметката отново 250 €, те искат да се шегуват, мислех си.


Чатът на живо отново не можа да помогне, но го предадох.

Отново получих имейл, че съм нарушил условията за бонус. Със същата причина и същата привързаност, която беше там за първи път.

Залог за високо залагане между 14-30 €.


Първо, никакъв бонус не е активен.


Второ, дори направих залог от 100 евро.


Толкова пълни глупости.


Сега поисках всички записи от първия ми депозит и също се свързах с вътрешната служба за подаване на жалби.


Или е просто глупаво, или просто искат да ме откъснат. Но всичко трябва да е ясно от документите.

Във всеки случай аз съм в течение и не позволявам да бъда отвлечен.


В този смисъл хубав уикенд

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

От това как описахте ситуацията си, вярвам, че имате право и казиното трябва да ви изплати печалбата.

Изпратете оплакването си тук: https://casino.guru/complaints/create/1

Ще направим всичко възможно да ви помогнем.

Редактиран от Daniel преди 4 години
Причина: редактиране на връзка
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини