НачалоФорумОбратна връзка и предложенияПодаване на рецензия

Подаване на рецензия

преди 3 години от Gguru318
|
7 850 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
преди 3 години

Вече се опитах 3 пъти да изпратя рецензия за казино Play Fortuna и трите пъти се опитах да превъртя написаното и всеки път губех над две хиляди думи. Просто изчезва и трябва да започна отначало. Понастоящем няма отзиви за това казино, така че си помислих, че ще свържа скорошния си опит, за да помогна на Casino Guru с по-точна картина на нещата, но съм разочарован от загубата на всичко с едно просто докосване. Това постоянен проблем ли е или е нов проблем, който току-що започна да се появява, откакто се присъединих преди около четири часа? Трябва ли просто да изпратя няколко отзива с две или триста думи, докато почувствам, че съм казал всичко, което исках да кажа?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Също така, защо не мога да добавя снимка на себе си в профила си? Опитах се да използвам една от моята библиотека със снимки, но тя беше поставена встрани над името ми и когато опитах отново, явно изобщо нямах снимки в библиотеката си, което определено не е така. Правя ли нещо нередно или има проблем със сървър някъде или нещо подобно?

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

По дяволите, благодаря за отзивите. Опитвате ли се да го изпратите на мобилен телефон или компютър? Правилно ли разбирам, че току-що сте написали текста и когато се опитате да превъртите надолу, целият прозорец изчезва?

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

Чудя се, знаете ли как да запишете екрана си, за да можете да запишете всичко, което споменавате тук, и да ми го изпратите частно? Бих искал да го покажа на нашите IT специалисти.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Пиша го на моя iPhone и да, почти точно това се случи. Превъртях нагоре, за да проверя какво съм написал и когато се опитах да превъртя обратно надолу, то изчезна и не можах да възстановя нищо. Току-що изпратих много по-кратък преглед успешно, но исках да кажа повече за цялото преживяване.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Предполагам, че бих могъл да опитам, но знаейки късмета си, ще се окаже като почукващ звук, който двигателят на автомобила ти издава, докато механикът не слуша шума, за който си му казал. Ще се опитам отново да добавя снимка към моя профил и ще ви уведомя дали това работи или не.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

file

Автоматичен превод:
преди 3 години

file Това се случваше със снимките на моя профил. Ако снимката не е редактирана с някакъв ефект, тя се появява странично. Имам снимка на потребителския профил, която поставям сега.

Автоматичен превод:
преди 3 години

И сивокосият свами, който се появява на екрана през цялото време, наистина прецаква страницата. Как мога да го накарам да спре да се появява и може би просто да ми изпрати текстово съобщение?

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

И така, успя ли да разрешите проблема със снимката на потребителския профил? Ще започнем да тестваме отзивите за казиното на мобилни устройства. Ще ви съобщя как върви утре. Както и да е, благодаря, че се свързахте с нас във връзка с това. Това е нова функция, която имаме на уебсайта, така че има възможни някои скрити грешки, които трябва да отстраним.

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

Вече сме измислили как да се уверим, че проблемите с изпращането на рецензии няма да се повторят в бъдеще. Ще се уверим, че всеки път, когато случайно затворите прозореца, докато пишете рецензия, текстът ще бъде запазен там, когато отворите прозореца отново.

Както и да е, ще отнеме няколко дни, докато промените ще бъдат активни, защото първо трябва да го тестваме.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Наистина трябва да разрешите проблема с рецензиите на казиното, все още се случва и аз съм много разочарован. В момента бих дал лош отзив на Casino Guru, но изглежда искрено се интересувате от подобрение, така че засега ще се придържам.

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

Както вече писах, ще отнеме известно време, докато го поправим. Ще ви уведомя тук, когато стане. Всъщност вие сте единственият, който се е оплакал досега, така че изглежда, че работи добре за повечето потребители. Получаваме няколко нови отзива всеки ден и те изглеждат добре.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Ако трябваше да седна и да напиша рецензия изцяло и да не се движа с телефона си, или да се отдалеча и да оставя екрана на телефона да се изключи, отзивите ми ще се изпращат без никакви проблеми. Влагам малко мисли в рецензиите си и не винаги съм в състояние да седна достатъчно дълго, за да напиша подробен отзив. Бих могъл да направя няколко бързи линии и да ги изпратя, но чувствам, че пълните подробности са по-полезни. Изпитвам случайни проблеми със стария човек, който изскача със съобщения за бюлетина или каквото и да било, така че начинът да го изключите в настройките ми би бил оценен, изглежда така или иначе излишен, защото се регистрирах за вашите бюлетини в имейла си. Уведомете ме, когато сте разработили още пречупвания и ще се опитам да отделя повече време за писане и изпращане на рецензии. Казвате, че хората изпращат по няколко всеки ден, но преглеждайки списъка ми с казина, откривам, че имам повече от две дузини казина, които нямат отзиви за играчи. Може би това е просто празнота от играчи в Канада.

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

Тогава вярвам, че проблемът е, че оставяте екрана да се изключи. Всъщност можете да изключите това в настройките на вашия мобилен дисплей.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Не само когато екранът ми се изключва, това се случва и докато телефонът ми е включен. Както показва екранният запис, който ви изпратих, това се случва, когато се опитвам да превъртя надолу, докато пиша рецензия. Просто ще се уверя, че бързо попълвам отзивите си без никакви прекъсвания или придвижване с телефона си. Почти съм сигурен, че това ще помогне и мисля, че сядането за почивка всеки ден, докато ги пиша, ще помогне да поддържам кръвното си налягане на нормални нива. Lol🙃

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

Съжалявам, но от вас няма запис на екран. Само 2 скрийншота. Ще трябва да качите видеоклипа някъде и да добавите връзка към него или можете да го изпратите директно на моя имейл daniel@casino.guru

Благодаря 👍

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Човекът е прав. Имам същия проблем. Старецът е извън темата. Излиза, когато пожелае. Наистина не е удобно

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Мисля, че може би успях да ви изпратя накрая запис на екрана, уведомете ме, ако сте го получили. Освен това, ако помага, нямам същия проблем тук във форума, може би има нещо общо с размера на екрана / прозореца.

Автоматичен превод:
Gguru318
преди 3 години

Благодаря много. Да, получих видеоклипа. Ще го покажа на колегите си утре. Както и да е, ние вече завършваме функцията, че когато прозорецът се затвори, текстът ще бъде записан там, когато го отворите отново. Това не решава проблемите, които затваря, когато не трябва да се затваря, но определено трябва да помогне в смисъл, че не е нужно да пишете същия текст отново.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини