Здравейте, след като спечелихте джакпота, казиното затвори акаунта ви, нали? Свързахте ли се с казиното и посочиха ли ви причина защо са затворили акаунта ви? Правили ли сте някога успешно теглене от казиното? Вашият акаунт беше ли напълно проверен?
Във връзка с това казино бих искал също да попитам дали сте виждали неговия индекс за безопасност , който сме показали на нашия уебсайт. Честно казано е доста ниско и мисля, че следващия път си струва да проверите такива неща, преди да решите да играете. Освен това информацията в черния списък казва всичко, което мисля.
Ако обаче смятате, че не сте направили нищо против правилата, бих ви препоръчал да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да разбере какво се е случило във вашия случай. Просто щракнете върху тази връзка, за да отворите такъв: https://casino.guru/complaints
Добавих също ръководство, което може да бъде полезно по отношение на жалбата: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Надявам се, че ще успеете да разрешите ситуацията щастливо и накрая да получите своя джакпот. Засега внимавайте и ако имате нови новини, не се колебайте да ни актуализирате.
Hi, so after you won the jackpot, the casino closed your account right ? Did you communicate with the casino and did they give you a reason why they closed your account ? Have you ever made a successful withdrawal from the casino ? Was your account fully verified ?
In relation to this casino, I would also like to ask if you have seen its safety index, which we have displayed on our website. To be honest it is quite low and I think that next time it would be worth checking such things before you decide to play. Also the blacklist information says it all I think.
However, if you think that you have done nothing against the rules, I would recommend you to file a complaint, where our team will try to find out what happened in your case. Just click on this link to open one: https://casino.guru/complaints
I've also added a guide that might be useful regarding the complaint: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
I hope you will be able to resolve the situation happily and get your jackpot in the end. For now, take care and if you have any new news, don't hesitate to update us.
Автоматичен превод: