НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 217)

 от kirekin
|
1 291 765 преглеждания 10 179 отговора |
|
1...216 217 218...540
Williamj86

В този случай ще направя всичко писмено занапред.

Споменахте, че сте спечелили в казиното, но те затвориха сметката, преди да можете да теглите, извинете глупавия ми въпрос, но това е само първоначалният депозит, който се опитвате да си върнете, нали?

Автоматичен превод:
boots2024

здравей колега,


да, просто искам да си върна това, което съм вложил в казиното, така че да не съм загубил нищо, но също така не съм спечелил нищо. Изпратих жалбите по имейл днес и те ме посъветваха да тръгна по пътя на измамата, но си помислих, че така или иначе съм със сторнирането на плащането или съм бил тъп

Автоматичен превод:
Williamj86

CryptoG82 изпрати публикация по-рано, това трябва да е основата на вашия аргумент.

Автоматичен превод:
boots2024

здравей

благодаря за това колега, сериозно този форум ми беше от голяма полза досега

Автоматичен превод:
Williamj86

Без грижи.

Успех и ни дръжте в течение!

Автоматичен превод:
boots2024

Разбира се, ще изчакам ли жалбата да приключи или ще се обадя на екипа за измама утре

Автоматичен превод:
boots2024

Здравейте, утре ще изпратя следното до имейла за измами, можете ли да го проверите и да видите какво мислите или има ли нещо, което мога да добавя. Всяка помощ ще бъде оценена.


Имам акаунт в donbet.com и платих с cdebit карта на това място, но стойностите излизат от извлечението ми като „Pixeleum.io и Finnart.io" от Корк Ирландия съгласно T&C както на Mastercard, така и на Visa плащането може да бъде само свързани с продукт, продаван от горепосочените търговци - не от казиното. Не съм получил стоки или услуги от горните търговци? Те работят с NFT и крипто валута, които не съм получил. Следователно, ако горният търговец се появи в моето извлечение, не може да предостави разписки/доказателства за покупки, тогава транзакцията може да бъде напълно таксувана обратно. Donbet.com не може да оспори твърдението, тъй като това би разкрило незаконната дейност - че всъщност транзакциите са свързани с хазарт на незаконен уебсайт - хазартът има специфичен MCC код, така че транзакцията е невалидна/измама.


поздрави


Уилям орган.

Автоматичен превод:
Williamj86

Виждал ли си това преди приятел?

Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.

Дата на транзакция: [Дата на транзакция] Сума: [Сума на транзакция] Име на търговеца: [Име на търговец]

Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, РЕДАКТИРАЙТЕ СЪОТВЕТНО: Бях поставил блок за хазарт в сметката си преди няколко години, за да предотвратя транзакции, свързани с хазарт.

За съжаление наскоро получих рецидив и депозирах средства в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).

Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена.

Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.

Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, искам обратно плащане.

В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.

Благодаря ви за съдействието.

Автоматичен превод:
boots2024

Хазартните блокове и т.н. може да не са подходящи за вас, така че редактирайте, както е необходимо

Автоматичен превод:
boots2024

О, приятелю, не видях това и прегледах всичките 216 страници, благодаря ти много, ти си суперзвезда. Изпраща имейл до оплаквания или до екип за измама.

Автоматичен превод:

Ако не губите с голи ръце, услугата е включена в Правилата. Просто бъдете търпеливи и спете като някой, който чака Дядо Коледа на Бъдни вечер. Депозирах в компания, която отрича да има партньорство с казиното, казиното няма собствен представител и принадлежи към група, която работи безнаказано поне от 2018 г. Те отговарят на имейли, докато не забележат вашето отчаяние. После те изтриват и това е. Така върви играта и така, когато се срещнат "умните" и неопитните - свършена работа!

Автоматичен превод:
Williamj86

Вероятно първо ще изпратя имейл до оплакванията, тъй като това беше първата ви линия за запитване и все още продължава!

Успех!

Автоматичен превод:
Sutton

Имейл за stockmarketimages ??

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит

Търговец ми възстанови сумата. Всеки, който има bookspersue като един от техните търговци. Свържете се с тях тук: те възстановяват.

Автоматичен превод:

Здравей Нейтън, това е точно компанията, която търсих през цялото време. Имате ли контакт с тях? Ако е така, ще съм много благодарен. Моля, свържете се с мен по имейл.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте, някой случайно да знае voltamp и кой стои зад него?

Автоматичен превод:
Aljosha93

здравей


Имейлът е в съобщението ми:

Отговориха в рамките на един ден и ми върнаха сумата в рамките на 2 дни.

Автоматичен превод:
Williamj86

Здравей Уилям,


Pixeleum ми говори известно време, но след това изведнъж млъкна.

Никога не получих отговор от Finnart.


Може би е най-добре просто да възстановите плащането.

Автоматичен превод:
nathanphillips9

Какво точно им написа?

Автоматичен превод:
Aljosha93

Уважаеми екип,


Моята банка ми препоръча да се свържа с вас във връзка със съмнителни транзакции по моята сметка. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на средства за транзакции, извършени чрез вашата платежна система, които след това са отишли в незаконно работещ сайт за хазарт.


Тази практика се нарича „пране на транзакция" и обикновено се използва за прикриване на истинската цел на транзакцията, като по този начин се заобикалят блокировките на картата чрез използване на неправилен код на търговска категория (MCC).


Това е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и VISA и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Освен това до ден днешен не съм получил никакви услуги или стоки от вас.


Имам много транзакции преди тази дата

Това са въпросните транзакции:

НОМЕР НА КАРТАТА (1234 56 **** 7899)


Подробности за транзакцията XXXX



Мога да прикача моите банкови извлечения, показващи тези транзакции, ако е необходимо.



Трябва да ви информирам, че ако не получите отговор от вас в рамките на 7 дни, ще подам заявление за сторниране на плащане в моята банка.



Ако има нещо друго, от което се нуждаете от мен за обработване на възстановяването, моля, уведомете ме.



поздрави

Нейтън Филипс

Автоматичен превод:
1...216 217 218...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини