НачалоФорумКазинаRoobet Много съжаляваме!

Roobet Много съжаляваме!

преди 12 часове от rgutierrez94
|
106 преглеждания 0 отговора |
|
преди 12 часове

Пиша тази тема, за да ви разкажа за моето скорошно преживяване с казино Roobet , което реших да кръстя. Много съжаляваме!


В четвъртък, 19.12.2024 г., играех различни игри, но винаги любимата ми Crazy Time


Случва се следното, прави се залог в USDT с 50 чипа на Pachinko и 40 чипа на номер 5 (общо 90 USD), споменатият залог е регистриран с ID 6764934d2732421832d01ffa.


Играта започва и О, Pachinko множител x50! ЩАСТИЕ И ВЪЛНЕНИЕ! както би се почувствал всеки залагащ, но ми липсваше печалба... и познайте какво? Пачинко излезе! Вълнението вече беше пълно, оставаше само да видим какъв ще бъде множителят, така че този момент беше най-очакваният и този, който отприщи РАЗОЧАРОВАНИЕТО 🙁. Когато бонусът се отвори, залогът ми НЕ БЕШЕ на билета и цялото ми вълнение се превърна в отчаяние...


какво мога да направя Надявам се да се получи, може би ми плаща и това е просто визуален проблем... за съжаление не, бонусът беше завършен и имах своите 50 в баланса с 0 печалби.


Сега да, КАКВО МОГА ДА НАПРАВЯ?!

Трябва да призная, че за момент на наивност си помислих, че ще получа благоприятно решение, затова бях спокоен.

Но една компания НИКОГА няма да ви разпознае или да ви плати награди, ако може да го избегне.


Следващото ми решение е да се свържа с поддръжката на Roobet и да им кажа за цялата тази ситуация.


Първи отговор и изненада... „Извинете, рекламацията трябва да бъде отправена към доставчика на играта"


Първо заключение...

Казината, в този случай Roobet, възлагат игрите на трети страни, тоест те са клиенти на този доставчик и ние се озоваваме в схема PLAYER -> CASINO (ROOBET) -> SUPPLIER .


Прекарах приблизително 3 часа в опити да се свържа с доставчика и единственият отговор беше „Съжаляваме, времето за чат изтече..." Трябваше да отворя друг чат и да опитам отново.


Когато казах на Roobet за тази ситуация, отговорът беше, добре, ние ще се свържем с вас вместо вас ( Благодаря, бихте ми спестили 3 часа )


„НИЕ ЩЕ ВИ ДАДЕМ ОТГОВОР В РАМКИТЕ НА 24/48 ЧАСА"


Очакванията ми в този момент бяха 20% за и 80% против, защото...

Roobet е клиент на доставчика на играта, което означава, че за да има благоприятно решение, доставчикът е този, който трябва да посочи/приеме , че е имало някакъв вид грешка и най-вероятно да поеме разходите за неуспеха. ЛЕСНО! Но това никога няма да се случи...


И последният отговор... МНОГО СЪЖАЛЯВАМЕ! Доставчикът ни казва, че не е имало грешка от тяхна страна, следователно не можем да направим нищо повече от наша страна.


И да, това беше отговорът, който всеки би очаквал.


Второ заключение...

Никога няма да можете да поискате решение, защото казиното е посредник между вашите пари и собственика на играта. За да получите решение във ваша полза, третата страна е тази, която трябва да поеме отговорност и да информира своя клиент (казиното) , а казиното трябва да плати на своя клиент (нас) .


Какво друго мога да направя? Нищо... и защо? Тъй като играчът няма почти никакви инструменти, за да се оплаче и да постигне благоприятна резолюция.


Знам ли за случай на благоприятно решение? ДА! Но как?! Играчът беше стриймър и записа ситуацията (мисля, че това е единственото нещо, което казиното не може да опровергае)


Така че сега трябва да записвам сесиите си за игри 🙂


Трети извод...

Това вече е лично и по-скоро оценка
Аз съм клиент на казино от почти 2 години (23.05.2022 г.) и истината е, че бях доволен клиент с всички услуги, депозит, теглене, игри и така нататък... Моята сметка има почти $80 000 изиграни и 1700 залагания. Какво загубих? Възможната награда? И истината е, че това са пари, които никога не са били в ръцете ми, така че от тази страна страдах за момент, но не, вече няма илюзия, вече няма увереност, онзи малък момент на залагащ, който след толкова много търсене и чака, ТОВА Е НЕГОВАТА ПЕЧАЛБА! или почти... замина или е ограбен, никога няма да разберем...


file

Подробности

Залогът от 50 чипа на Pachinko беше поставен преди залога от 40 чипа на номер 5 и не можеше да бъде отхвърлен поради връзка.
Виждал съм да минават огромни множители, x5000 x4000 x2500 и продължих да играя, търсейки моя. Мога да кажа, че имам почти x750 .
Поне снимката я имам...

file


Благодаря ви, че прочетохте историята ми! Продължете да играете ( В друго казино ) и МНОГО СЪЖАЛЯВАМЕ!



Редактиран от Romi преди 10 часове
Причина: Добавена е CG връзка.
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини