преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Quickbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой, който е успял да изтегли пари в това казино през последните месеци? Чакам теглене от преди 1 седмица. Моят акаунт също е потвърден
Anyone that have been able to cash out on this casino latest months ? Have been waiting for withdrawal since 1 week ago.. My account is also verified
Здравейте!
Успяхте ли да получите обяснение? Имате ли връзка с казиното, може би?
В какъв статус е оттеглянето ви сега?
Питам, защото в момента няма потребителски отзиви или оплаквания. 🙁
Уведомете ме, моля.
Hello!
Have you managed to get an explanation? Are you in touch with the casino, perhaps?
In what status is your withdrawal now?
I'm asking because no user reviews or complaints are available at the moment. 🙁
Let me know, please.
Питах около 5 пъти за тегленето и дали могат да ми дадат подробности за това какво забавя тегленето. Поддръжката ми казва, че тегленето е в процес на преглед и че ще ме уведомят, когато има новини.
Да, ще се радвам да чуя от други играчи дали са им изплатили печалбите.
Така че предполагам, че просто ще изчакам и ще видя..
I've asked like 5 times about the withdrawal and if they can give me details about what's delaying the cash out. The support tells me that the withdrawal is under review and that they will notify me when there are news.
Yeah would love to hear from other players if they have got their winnings payed out.
So i guess i'll just wait and see..
добър вечер надявам се да сте добре! Желая ти много търпение! Не забравяйте да си купите опаковка успокоителни, мисля, че ще ви трябват!
good evening i hope you are well! I wish you a lot of patience! Don't forget to buy a pack of tranquilizers, I think you'll need them!
Е, мисля, че наистина не можем да направим много на този етап.
Но ви моля да ме държите в течение, казиното с толкова добър индекс трябва да бъде честно и справедливо. Така че ще се радвам да поддържаме връзка.
Well, I think there is really not much we can do at this point.
But, I ask you to keep me posted, casino with such a good index should be fair and square. So, I'd love to keep in touch.
Това не е CoolCasino 😀
Някакви особено лоши преживявания в Quickebet също?
This is not a CoolCasino 😀
Any particularly bad experiences in Quickebet too?
Здравейте още веднъж!!🙂Никога в никое казино, въпреки че веднъж имах малък проблем с pokerstars, но малък! Сега е моментът, когато някои казина просто не искат да плащат..
Hello for one more time!!🙂Never in any casino, although I once had a small problem with pokerstars, but a small one! It's the time now that some casinos just don't want to pay..
Здравей!
Разбирам, значи само две битки ви карат да чувствате, че казината не обичат да плащат като цяло? 😀
Лошо предположение този път, бих казал.
Hello there!
I see, so only two struggles make you feel casinos don't like paying in general? 😀
Bad guess this time, I'd say.
И нека също така не забравяме, че казино гуру е помогнал на много играчи да си върнат парите, защото някои казина не биха ги дали!! И колко други казина, които просто никога не са отговорили...
And let's also not forget that casino guru has helped many players get their money back because some casinos wouldn't give it away!! And how many other casinos that simply never responded...
Както знаете, не мога да отговоря на това. Не знам.
Само ровиш ли?
Защото не сте подали жалба срещу QUICKBET CASINO. В правилната тема ли сте?
Ако имате нужда от помощ, първо продължете с жалбата.
Според мен трябва да се придържате към правилната тема:
Любезно ви благодаря!
As you know, I can't answer that. I do not know.
Are you just poking around?
Because you have not submitted a complaint against QUICKBET CASINO. Are you in the proper thread?
If you need help, proceed with the complaint first.
The way I see it, you should stick with the proper thread:
Thank you kindly!
Извинете, но аз лично не съм споменавал нищо за това конкретно казино!
Excuse me, but I have not personally mentioned anything about this particular casino!
Можете ли да превъртите нагоре, за да видите името на нишката?
Пише: Quickbet Casino - обща дискусия
Ето защо продължавам да те питам. Бихте ли любезно запазили разговора си в правилната тема за промяна? 🙂
Thah ще бъде оценен.
Can you kindly scroll up to see the thread's name?
It says: Quickbet Casino - general discussion
This is why I keep asking you. Would you kindly keep your conversation in the proper thread for a change? 🙂
Thah would be appreciated.
С Давко говорихме за моето оплакване, тъй като и той имаше оплакване, затова го попитах човешки как е минал неговият случай! Вярвам, че не съм направил нищо лошо!
Davko and I talked about my complaint as he also had a complaint so I asked him humanly how his case went! I didn't do anything wrong I believe!
Очевидно сте се опитали да скриете, че сте публикували това:
в грешната тема 🙂 Не е грешка - моя работа е да ви информирам и да ви помоля да поддържате форума чист, това е всичко.
Защо го изтрихте преди няколко минути? Хм, това изобщо не е любезно, ще намеря дори изтрития пост.
Сега проблемът може да се разглежда като разрешен, напускам тази дискусия.
You obviously tried to hide that you posted this:
in the wrong thread 🙂 It is not a mistake - it is my job to inform you and ask you to keep the forum clean, that's all.
Why did you delete it a few minutes ago? Uhm, that is not kind at all, I will find even the deleted post.
Now the problem can be seen as resolved, I'm leaving this discussion.
да, направих и се обръщах към вас! но се усмихнах! Съжалявам ако греша!
yes i did and i was addressing you! but i had a smile! Sorry if I'm wrong!
Съжалявам, че не разбирам. Нека забравим за това, а?
Усмивка? 🙂
I'm sorry I don't understand. Let's forget about it, shall we?
Smile? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.